Spring naar bijdragen

ook maar even aanmelden


wendy

Aanbevolen berichten

Ik ben wendy en heb net een heel verhaal getypt en ben het kwijt pff

dus nu maar even in het kort mijn vraag de rest komt dan later wel

ik ben na jaren drinken nu bijna 3 weken van de drank af, ik dronk vaak een fles rode wijn op een

avond. Nu heb ik vreselijke last van zweetaanvallen vooral snachts pff

is dit voor jullie herkenbaar en hoelang kan dit duren? Ik snap dat dit per persoon verschillend kan zijn,

ik dronk soms avonden wel met afwisseling van 2 avonden in de week niets.

Alleen wijn en verder geen sterke drank. Ik ben gestopt met behulp van 1 baclofen per dag en het bevalt me heel goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wendy, welkom hier.

Heel knap van je dat je met baclofen al bijna 3 weken niet meer drinkt.

Zweetaanvallen heb ikzelf niet gehad, maar ik ken velen die dat wél hadden. Enorm, kleding verwisselen meerdere keren per dag enz.

Ik weet niet hoe lang dit gaat duren, wat ik om me heen zag is dat het binnen 6 weken helemaal weg is. 

 

Houden we het hele verhaal nog te goed? Of baal je dat het verhaal weg is............

 

Hier valt veel te lezen, veel te halen aan herkenning en steun. Laat je niet uit het veld slaan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi ..Wendy en welkom hier.

Mooi om te lezen dat je al bijna 3 weken niet gedronken hebt

En dat je baat bij baclofen hebt.

Zweten komt zowiezo voor als je stopt...rotzooi moet eruit zo moet je het zien

Ik weet niet wat je leeftijd is..ivm overgang

Zelf ben ik niet bekent met baclofen.

Je huisarts ff opbellen als je het niet vertrouwd

Verder heel veel succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Wendy, knap dat je er al 3 weken af bent! Je lichaam zal waarschijnlijk moeten wennen aan het 'ontgiften'. 

Citaat: De meest bekende ontwenningsverschijnselen zijn: beven, zweten, onrust en zenuwachtigheid, angst, 'malaise' gevoel, slapeloosheid, misselijkheid en braken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Wendy,

 

Allereerst ook van mij een hartelijk welkom hier. Ontzettend goed dat je al drie weken niet hebt gedronken én de weg naar het forum hebt gevonden.

Zweten heb ik ook last van gehad. Dat was met een aantal weken wel over. Ik weet niet meer hoeveel weken, misschien vier of vijf of zes of zo.

 

Voldoende vocht (water, thee, sapjes), goed eten en liefst lichaamsbeweging helpen volgens mij om de eerste weken goed door te komen.

 

Ik hoop dat je hier gaat vinden wat je zoekt of nodig hebt. Ik heb veel aan het forum gehad en nog steeds.

 

Ik stuur je een PB-tje, een persoonlijk bericht, met daarin een stukje tekst over hoe het forum globaal in elkaar zit. Als je aangemeld bent, dan zie je het envelopje rechts bovenin beeld rood kleuren, ten teken dat er een berichtje voor je staat. Misschien heb je er wat aan.

 

Ook ik ben erg benieuwd naar het verdwenen stuk tekst! Veel succes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...