Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Kate, mijn leren bobbel beenwarmers/knieën zijn inderdaad niet geschikt voor de camera. Wel of geen kneesliders, het blijft geen gezicht. Maar het koppie daarboven straalde! Tijdens de wandeling mocht de jas en helm in Blondie's auto, waarvoor nogmaals dank, en daar ging de kudde dus wandelen...........................Teva, Birki, Sidi, van Lier, Vans, Adidas heerlijk wat een bont gezelschap. Allemaal de neus de goede kant op en dankzij het richtingsgevoel van Erik en de aangebrachte structuur van Luna (waar we elders zéker nog op terug komen) verdwaalden we niet. 

Althans niet dat het mij opviel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:lol: , leuk mensen!

 

Ik baal wel van die foto. Ik heb zaterdag 10 paar nieuwe sokken gescoord voor 12 euro. Toen ik afrekende moest ik 7,99 betalen, er bleek nog korting op te zitten.

Ik wist niet dat dat kon.

Maar mijn nieuwe sokken staan dus niet op deze foto, ik had eigenlijk mijn broekspijp wat moeten optrekken.

Ik heb ze wél aan Monster laten zien bij het wisselen van mijn (inderdaad bruine) schoenen naar mijn mortorlaarzen. Eat your heart out, Monster!

 

Mooie, mooie dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Frummers,
Hierbij een update van de Agenda en ideeën. Initiatiefnemers zijn zelf verantwoordelijk voor het actueel bijwerken van hun activiteit en wie deelnemers zijn. Wil je automatisch op de hoogte blijven? Volg dan dit draadje via de 'Volg dit onderwerp'-knop rechtsboven op een desktop.

AGENDA:Datum, stad en/of streek, Event, initiatiefnemer (info en aanmelden bij):
EERSTVOLGENDE (het staat je uiteraard vrij daarvoor iets te organiseren)

 

- zondag 12 juli ***is nu een besloten groep***

 

- zondag 11 oktober, 4 Mijl van Groningen, aanmelden bij Jopie/MijnGerrit
 

 

Ideeën:
- Stadswandeling of terras (low budget), Rotterdam/Z-H eilanden, van Wijfie
Paintballen 18+, van Blondie 

 


Uitgaanstips:

UITBURO

bewerkt door Joris
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wát een grappig, lief, warm idee. En je toont ook lef. Ik ben er gewoon een beetje door ontroerd.

Dit idee van jou geeft zo mooi weer wat bedoeld wordt met: je moet het wel zélf doen, maar je hoeft het niet alléén te doen.

Ik ken je nog niet persoonlijk, en ik weet nog niet precies wanneer ik op vakantie ga, maar m'n eerste ingeving is: daar wil ik naartoe.

Hoewel ik geen idee heb wáár zich dit gaat afspelen... :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Joris, genoteerd; ik ga vanavond kijken hoe zich dit verhoudt tot de thuisagenda.

Ik vind het geweldig dat je dit doet en durft en als ga er alles aan doen om aanwezig te zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een geweldig idee Joris,

ik heb net die dag in hoek v. Holl, een strandtournooi,

en als het slecht weer is gaat jouw parkfeestje misschien

ook niet door. dus ik duim voor mooi weer voor beiden

en wens je een spetterend feestje.

(blote voetenfoto na afloop?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Frummers,
Hierbij een update van de Agenda en ideeën. Initiatiefnemers zijn zelf verantwoordelijk voor het actueel bijwerken van hun activiteit en wie deelnemers zijn. Wil je automatisch op de hoogte blijven? Volg dan dit draadje via de 'Volg dit onderwerp'-knop rechtsboven op een desktop.

AGENDA:Datum, stad en/of streek, Event, initiatiefnemer (info en aanmelden bij):
EERSTVOLGENDE (het staat je uiteraard vrij daarvoor iets te organiseren)

 

- zondag 12 juli, ***is nu een besloten groep***

 

- zondag 11 oktober, 4 Mijl van Groningen, aanmelden bij Jopie/MijnGerrit
 

 

Ideeën:
- Stadswandeling of terras (low budget), Rotterdam/Z-H eilanden, van Wijfie
Paintballen 18+, van Blondie 

 


Uitgaanstips:

UITBURO

bewerkt door Joris
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een mail met het verzoek of ik wilde komen werken die zondag kwam een half uur na het lezen van dit bericht. Just in time las ik dit bericht! Anders had ik avonddienst moeten draaien en dat had ik wel erg jammer gevonden. Nu heb ik nadrukkelijk aangegeven dat die dag jullie ontmoeten erg belangrijk voor me is. Noemde jullie een groep vrienden want verder weet niemand op mijn werk wat voor groep het precies is en vrienden/bekende zijn jullie toch ook :)  Het is ook een goede timing en stok achter de deur voor na mijn vakantie direct. Mijn moeilijkste tijd van het jaar wat drinken betreft. Wil niet een lange tijd veel gedronken hebben voor ik jullie weer zie.

 

Tot dan....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...