Spring naar bijdragen

Zaterdag 17 januari 2015


jowan

Aanbevolen berichten

Voel me inderdaad...

En jullie hadden niks kunnen doen om dit te voorkomen.

Zelfs nog gisteren bij Aa meeting geweest.

En dan nog vandaag heel bewust wat gaan halen.

Wat een stommeling denk ik dan...

Gelukkig wel vertegenwoordigend van geest gehad om mijn ouders in te schakelen.

Zij hebben de drank ingenomen en weggegooid toen ik om hulp riep.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer Blondie, maar kop op! Geen man overboord. Even slikken en gewoon weer doorgaan. En dan bedoel ik het niet drinken natuurlijk. Zorg dat het bij deze ene uitglijder blijft en dat je trots weer verder kunt. Van hieruit een dikke aanmoedigingskus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Blondie,

 

Niet jezelf zo naar beneden halen meid!

Denk aan al die dagen dat het wel goed ging

Hoe knap dat was, en hoe goed dat ging.

Vergeet deze dag, morgen ga je er weer voor!

Lekker slapen nu, en harstikke goed dat je je ouders ingeschakeld hebt.

Heel dapper.

Kop op he!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En ikke alweer weer thuis,

Ging er mopperend naar toe

Geen zin om weg te gaan, tegen wind, regen.

Toen ik er eenmaal was, niets aan de hand,ging als een speer,was gezellig.

terug; Voor de wind, droog, en hiel opeens een stuk minder pijn (maar wel zonder steunzolen :blush: )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na 1 dag direct weer stoppen is waarschijnlijk gemakkelijker dan na 5 dagen . Die dagen die ik gedronken heb van 23 tot 28 december. Toen was het echt moeilijk. Ik stond op het punt om tactus te bellen voor een detox opname. Dus gelijk morgen weer dag 1.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blondie wat zonde, maar zet m weer op morgen!!!  :rose:

 

Terug van Zweden, ontzettend genoten! Reis was niet te doen, met die dikke buik. 

Grappig dat jullie over pipi schreven, want ik heb deze dagen een klein pipi poppetje gekocht voor de kleine! Niet wetende dat jullie t er over hadden gehad. :)

Ga lekker op tijd mijn bedje, morgen een dagdienst.

 

Sterkte blondie!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Inkie,

 

Hoe het hier gaat zou ik vandaag niet kunnen samenvatten. Maar met mij gaat het goed.

Ik ben niets, zoals dat wel wordt gezegd. Niet gedoopt, hoor niet bij een kerk, ga niet naar de kerk.

Natuurlijk heb ik wel een aantal normen en waarden meegekregen, die ook tot het christelijke gedachtengoed worden gerekend.

Hoe is het met jou dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inkie, vervelend dat je je zo voelt. Logisch dat je er van baalt. Soms is het alcohol de baas worden een hele operatie en duurt het lang.

Misschien ben je op het moment wat ongeduldig?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inkie, verder was het vandaag best mooi weer. Droog, niet te koud en een zonnetje. Ik ben op de motorfiets bij mijn broer een bakkie wezen doen.

Mooie heen- en terugrit gehad. Even gekletst zonder agenda. Dat was alles bij elkaar een welbestede middag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inkie, ik snap dat je bang bent dat je de alcohol niet onder controle gaat krijgen. Ik heb dat zelf jarenlang gedacht. En vond mezelf een ontzettende sukkel, een loser. Dat ík dat nou niet kon. Ik kon toch alles?

 

Het is een vraag die niet beantwoord hoeft te worden. Je bent hier, je hebt volgens mij hulp, je wilt. Je doet je best. Alle seinen staan wat dat betreft op groen. 't Kan even duren ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...