Spring naar bijdragen

Hier ook maar een post dan


Hsper

Aanbevolen berichten

Voor de mensen die mij al kennen hebben mn post in het alcohol forum vast al gelezen en alcohol kicken ben ik momenteel mee bezig maar ik zal nu ook gezonder moeten gaan eten en leven.

In die post is te lezen dat 1 helft van mn familie veel drugs en alcohol verslaafden zitten/zaten maar ze zijn/waren ook allemaal te zwaar (wat een mooie genen toch ook )
Hoewel ik geen snoeperd ben, vind het overigens wel heerlijk maar kan mezelf daarop al jaren op bedwingen hebben de suikers van rum en whiskey gecombineerd met het fastfood dieet er voor gezorgd dat ik in 7 jaar * ben aangekomen en hoewel ik de laatste jaren rond hetzelfde gewicht hang moet ik dus serieus afvallen.

Het erge is dat ik de kennis en middelen heb om dit te realiseren, ik werk de laatste 2jaar vrijwillig op een sportschool en heb al vele jongeren geholpen te trainen op een correcte manier, ook weet ik zeer veel van voeding af maar door me alcohol verslaving dit allemaal nooit op mezelf toegepast en altijd in me hoofd,"komt wel, komt wel", en soms ging het een maandje goed totdat ik weer terug viel in me verslaving en dan kwam alles er weer aan plus alle kracht die ik had opgebouwd weer weg

Deze week ga ik naar de dokter omdat ik symptomen heb van diabetis type 2 en ben daar goed huiverig voor en of ik het heb of niet het heeft me ogen toch meer open gezet op gezonder eten en afgelopen weekend heb ik nog 1x ongezond gegeten en sinds gisteren ben ik van plan om me voeding drastisch te veranderen en met de kennis die ik heb moet dat absoluut goed komen al ben ik bang dat ik het weer niet vol hou want niemand in de familie heeft het ooit om kunnen zetten, 3 zijn er al overleden aan de gevolgen van drugs en/of alcohol, 1 heeft een herseninfarct gehad en wat nog leeft is te zwaar.

Desalniettemin ben ik er wel op gebrand want buiten het gezonde eten wil ik me lichaam in goede mooie shape hebben.

bewerkt door moderator
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...