Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas
Paddy

Nieuws, actueel & media

Aanbevolen berichten

Ik wil deze graag plaatsen. Niet alleen omdat hij vrijwel 1 op 1 mijn zorgen en overtuiging benoemt, maar vooral omdat hij open, onderbouwd, met aandacht en respect voor wat was, alternatieven benoemt voor wat komen gaat. 

Hij nodigt uit tot het gebruiken en inzetten van je eigen invloed, zonder te willen controleren, beheersen of veroordelen. 

Hij nodigt uit tot het weer aangaan van een open democratisch op juiste informatie gebaseerd  politiek debat, iets wat onmisbaar is wil je een democratisch stelsel ook inhoud geven, een samenleving betrokken houden. 

De parallellen met "de regie op je eigen leven terugpakken" en "omgaan met je omgeving" na verslaving zijn groot. Eigen invloed, je bent geen slachtoffer, je hebt invloed. Hooguit geen enkelvoudige macht. 

https://opendebat.info/brandbrief/

bewerkt door Jopie

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Daar gaan weinige zijn die daar durven voor uit komen . 

Doet me wel terugdenken aan mijn eerste huisarts die ik me herinner. In  zijn praktijk rookte hij niet. Maar  als hij naar zijn patienten toe reed. Steeds een dikke sigaar in zijn mond. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat een leuke arts!! Een rolmodel voor anderen, en proberen die wereld een beetje open te breken. Zo mooi als iemand zijn ellende kan omzetten in iets moois om anderen te helpen. Bedankt voor het plaatsen @Cleo66

Ze ziet er trouwens eerder uit als 38, dan 48 jaar.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja ik wou daar ook al iets complimenteus over zeggen, maar ik heb liever dat jij het doet dan is het geen haantjesgedrag :P

Denk dat de rest van medisch Nederland wel denkt als jij zonodig uit de bierkast wil komen dan is dat jouw keuze, wij blijven lekker anoniem doordrinken :) 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...