Spring naar bijdragen

zondag 26 oktober


blondie6173

Aanbevolen berichten

Flaai, lekker!

Ik hoefde voor vandaag zelf niets te bakken. Een lieve vriendin maakte een Bienestich. Ik ben benieuwd, straks.

In mijn oven staat een pasta/zuurkoolschotel klaar om te worden. Eigen recept op Italiaanse leest geschoeid.

Aangevuld met een verse rucolasalade en afgemaakt met wat fantasieloze toetjes uit de koeling moet dit toch een mooie afsluiting voor vandaag worden.

Moet nog even wat doen: een tafel opruimen waar altijd zooi op ligt, toilet spic & span en natuurlijk mijn wandelrugzak klaar maken.

Geloof maar dat ik er zin in heb!

 

ps: 730 dagen staat zo ontzettend patserig, toch?

bewerkt door jowan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers. 

Ben al een poosje op, koffie en thee staan klaar. 

post-1140-0-88924300-1387265240_thumb.jpgpost-1140-0-04457800-1387954739_thumb.jpg

Heerlijk, klok een uur terug mogen zetten daarnet, een lekker lange dag dus. 

Jowan gefeliciteerd met je twee jaar... 730 klinkt inderdaad heeeeel veel, hihi, heerlijk toch. 

Blondie dagje bijkomen dus, hoop dat je morgen ook nog vrij hebt? 

 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blondie dan toch maar proberen een beetje te genieten van je laatste vrije dag he? 

Beetje energie proberen weer terug te krijgen... 

 

Hier ook tijd om wat te gaan doen. 

 

Koffie en thee snel in de warmhoudkannen voor de langslapers. 

post-1140-0-51888300-1391668807_thumb.jpgpost-1140-0-43934800-1391668614_thumb.jpg
post-1140-0-84218000-1388215736_thumb.jpg
 
Maak er een mooie dag van lui, hij verdient het (de dag dus) 
Dag dag... 
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi kabouter,

Aangezien ik me nu, begin dag 2, vrij goed voel (veel beter dan gisteren!) ben ik van plan om ook thuis lekker wat te rommelen in de kleerkasten.

Heeft eigenlijk dubbele functie voor mij, verzet mijn gedachten, en ben achteraf dolblij omdat ik iets constructiefs heb gedaan.

Ook wel beetje goed voor de geest, wat rommel en ballast wegtoveren ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vergat ik nog... inderdaad af en toe ook leuke dingen doen als de kinders er niet zijn Kabouter. 

Daar doe je ze echt geen kwaad mee, integendeel. 

Zelf op zijn tijd lekker genieten en met vrienden iets ondernemen kan je gewoon weer energie geven en daar kunnen de kinderen dan weer voordeel van hebben... 

Strak plan.... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kabouter, wat Yvonne zegt is heel erg waar...had altijd de neiging me schuldig te voelen tov kids als ik vond dat ik er niet genoeg was.

Maarrrr een mama die goed in haar vel zit, daar hebben de kinders alleen maar baat bij! (En inderdaad, ze vinden het best leuk om uit logeren te gaan).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...