Spring naar bijdragen

voorstellen


sneeuwhoen

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Mijn naam is Sneeuwhoen en ik heb 13 jaar flurazepam gebruikt, dagelijks 15mg.

ik ben daar eindelijk na 2 jaar crisis vanaf gekomen.

Nu nog 3,5mg diazepam en dan heb ik dit gelazer achter de rug.

Ik vind het erg moeilijk, ondanks een antidepressivum komen de klachten toch.

Maar zonder antidepressivum, was ik waarschijnlijk al weer opgenomen geweest of erger.

Om de 2 maanden 0,5mg minderen, dus over een jaar ben ik van die rommel, die me zo goed hielp, om het leven vol te houden, af.

Ik kreeg last van stapeling. Dit spul heeft een hele lange halfwaarde tijd, de langste van alle benzootjes.

Diazepam/valium heeft ook een lange halfwaarde tijd.

ik ben een 59 jarige oude hoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 8 months later...

Hoi Sneeuwhoen, ik weet precies wat je doormaakt en weet hoe afschuwelijk dit is. Maar goed dat je er aan begonnen bent en je bent al onderweg. Nu nog de stap nemen om helemaal in het diepe te gaan. Als je maar weet dat je zelfs na stoppen nog wel een tijdje flink  last kunt hebben, maar het is echt te doen!

Ik ben nu 7 maanden verder, ben in april 2014 gaan afbouwen, gestopt 21 november 2014. Daarna nog een paar afschuwelijke maanden gehad dus nu ruim een jaar jaar verder. Het was het waard!! De wereld ziet er echt heel anders uit zonder benzo. Het is alleen zo afschuwelijk dat de psychiaters en dokters hier bijna niets van weten. Afbouwen kan alleen maar heeeeeeeeeeel erg langzaam. Hoe sneller de afbouw, hoe heftiger de klachten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...