Spring naar bijdragen

groene vakjes


lidia

Aanbevolen berichten

Sinds kort zijn er boven aan de pagina drie vakjes in groene blokjes (zoiets), die knipperen, hetgeen mij bijzonder hindert.

Soms stopt het even, maar ik ben er nog niet achter hoe dat komt. Wel dat direct nadat ik een pagina geopend heb, het knipperen begint.

Pas als ik ingelogd ben verdwijnt het. Is het een soort zachte drang om mensen te laten inloggen?

Daar heb ik niet altijd zin in omdat sinds ik Windows7 heb, dat helemaal uitgebreid moet, ook als ik even ergens anders heen ga, bijv. de buienradar, ben ik niet meer ingelogd.

Dat was vroeger anders, zolang in de pc niet uitzette, bleef ik ingelogd.

Ik heb hier al eens een vraag over gesteld in de zandbak, als ik me goed herinner, maar geen antwoord ontvangen.

Ik hoop opheldering te krijgen over dit irritante nieuw fenomeen.

Bij voorbaat mijn hartelijke dank.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij mij komen die 3 blokjes (na het laatste geplaatste bericht)

als ik reageer en net als ik op plaats

wil drukken, Lidia.

Er staat dan bij dat er een/een aantal nieuwe

berichten me voor zijn.

Bij de domino wel handig, dan kan ik mijn even

aanpassen.

Ook zie ik ze even opvlammen bovenin op het moment dat ik ze plaats.

 

hoe dat met ingelogd blijven zit weet ik niet.

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ze ook een poosje gehad, meestal als ik niet ingelogd ben. 

Maar ook wel als ik wel ingelogd ben. 

Zie ze nu als ik van pagina wissel heel even. 

Volgens mij is het een teken dat er gegevens geladen worden. 

Net als een zandloper op andere sites wel aangeven. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ER valt geen peil op te trekken, de 1e blz. doet het niet, maar daarna weer wel, behalve als je bent ingelogd.

 

 

 

, MODERATOR

is dit hinderlijke, irritante geflikker misschien bedoeld om ons aan te manen in te loggen?

En waarom is daar niets over te vinden?

Graag een uitleg. En als het kan verwijderen.

Dank.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste forummers,

 

Bedankt voor jullie berichten. Het is bij ons onder de aandacht en er wordt aan gewerkt. 

Het groene balkje verschijnt als er iets geladen wordt in het forum, dus als je bijvoorbeeld naar een nieuwe pagina gaat om iets te bekijken. Normaal gesproken zou het groene balkje weer moeten verdwijnen als de pagina is geladen en alles zichtbaar is. Blijkbaar is dit niet bij iedereen het geval en blijft het balkje er staan en knipperen.

 

We weten niet waardoor dit komt en kunnen dit nu niet verhelpen. Zodra we er meer over weten, komen we hier op terug.

Wellicht helpt de suggestie van MijnGerrit voor zo lang?

 

Een rustige avond gewenst.

 

Vriendelijke groeten,

de moderator

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste forummers,

 

Het is nog niet duidelijk waardoor het groene vlakje de laatste tijd zo nadrukkelijk in beeld verschijnt en blijft. Het is inderdaad een teken dat er iets op de pagina geladen wordt en zou normaal gesproken niet zo lang in beeld moeten blijven. We houden jullie vanzelfsprekend op de hoogte. Als je informatie kunt geven over wanneer het zich voordoet, in welke browser en met welk besturingssysteem en andere informatie die van belang kan zijn, is dit natuurlijk altijd welkom.

 

Met vriendelijke groet,

De administrator

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Die groene vakjes zijn er nog steeds en geven me het gevoel dat ik een epileptische aanval kan krijgen, heel hinderlijk.

Ik heb sinds kort Windows7 met internet explorer.

Bij de 1e pagina is het nog niet, maar als ik de volgende aanklik begint en blijft de ellende.

Bovendien slaat deze pc geen ww op, daar moet ik nog naar laten kijken, dus moet ik mijn hele emailadres (dat was voor deze site veranderd is alleen mijn nickname, en ww invullen. Dus even wat lezen doe ik dan niet zo snel en ik vind het ook niet altijd prettig als iedereen kan zien dat ik ben ingelogd en dan niets schrijf. Of zoals nu, als het erg laat is.

Ik hoop dus dat hier snel iets op gevonden wordt en het verdwijnt.

Alvast bedankt voor de moeite.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan is het ook nog zo, of dat nu aan deze pc ligt of bij jullie, dat als ik even ergens heen ga, bijv. email checken dmv van minimaliseren en niet  uitlog, dan kan ik weer opnieuw beginnen. Ook in stand-by wordt ik uitgelogd, dus al die handelingen extra, ben ik niet blij mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik check mail via de + Lidia

dan opent zich een nieuw blad/onderwerp

en via die bovenste balk switch ik heen en weer

en blijven alle topics open totdat ik alles afsluit 's avonds.

En zo heb ik het nieuws, en nog wat standaard favorieten

die ik snel tussendoor wil kunnen lezen.

(Mozilla firefox) ik denk dat dit bij jou ook moet kunnen.

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Jane,

dit is abracadabra voor mij. Ik denk dat het aan mijn pc ligt, of liever mijn nieuwe Windows7, waar ik langzamerhand mee leer werken.

Het niet kunnen opslaan van wachtwoorden is ook heel vervelend, moet dan eerst naar mijn documenten.

Binnenkort komt degene die mij dit geleverd heeft, niet naar bedoeld, maar letterlijk, nog eens langs voor dit soort zaken.

Ik kan ook niet meer dan 1 foto tegelijk wegsturen en als ik er 5 achter elkaar probeer, gaat dat ook niet. Krijgt hij kennelijk niet door de strot. :devil:

Laatst wilde ik wat documenten die ik gescanned had doorsturen, maar dat ging ook niet, dus er is wel degelijk iets mis.

Als er een PB is gestuurd, krijg ik daarvan een email, dus daarvoor hoef ik dan niet in te loggen. Niet dat dat de laatste maanden is gebeurd, maar geeft toch een rustig gevoel.

Dank voor je reactie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn Gerrit,

Dat van die F5 werkt idd, maar dat was mij even ontschoten. Hartelijk dank voor de tip.

Maar het blijft vreemd want het is niet, zoals Jane zegt, als iemand iets geplaatst heeft.

Zelfs midden in de nacht als er niemand is knipperen die nare blokjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

MG

bedankt voor je meedenken, ik zal het vragen als hij komt. Heb het er vandaag al met "mijn" vriend waar hij een kamertje bewoont, gehad. Maar ja, die wil niets van Windows weten, meneer heet een Mac. Wel in de schuldsanering, maar een Mac en ook nog een laptop van dat merk.

Ik log nu maar in, dan is het voorlopig ook opgelost. Maar dat ik nergens wachtwoorden van kan opslaan is ook lastig.

Iets uit "mijn doc. en afbeeldingen" geeft ook problemen of gaat helemaal niet.

Ondanks dat is heel tevreden was met XP en boos dat dat eruit ging, heeft deze meer mogelijkheden,maar moet ze wel leren kennen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...