Spring naar bijdragen

Ode aan de meelezers


pietjepuk

Aanbevolen berichten

lieve Meelezers,

ik dacht altijd: wat doen die 190 leden die lid zijn en niet schrijven. Ik begreep er niets van, maar door mensen als Paul40, Loesje, Shardam en Tosca begrijp ik nu dat niet iedereen zin heeft om mee te schrijven maar wel het forum nodig hebben om te lezen. Het nadeel voor lezers tov schrijvers is, dat ze nooit persoonlijk een compliment krijgen! En die complimenten is juist zo'n fijn onderdeel van het forum. Dat kan vaak zo lekker helpen.

Dus dan hier, in één klap voor alle meelezers:

Fantastisch dat jullie de strijd ook voeren, knap dat je de beslissing genomen hebt en zet 'm op. We doen het met zijn allen!

Enne... mochten jullie ooit zin hebben om mee te schrijven, lekker doen! Maar niets hoeft. Doe waar je zelf het meest baat bij hebt.

'met de meeste hoogachting'

Pietje Puk

:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja PP, wat leuk he. Nooit geweten dat er zoveel meelezers waren. Ik dacht dat die 190 mensen waren die een keer zich aangemeld hadden en toen bedacht dat het niks voor hun was.
Maar goed te horen dat de meelezers ook wat steun ondervinden van het forum. En wie weet, laten ze zich ook allemaal eens horen.
Toen ik hier in oktober begon waren er net 100. Je ziet, er is blijkbaar erg veel behoefte aan zo'n forum.

Dus van mij ook, welkom, lees maar lekker en als je iets toe te voegen hebt of zomaar te zeggen vooral doen hoor!

Emma

Link naar opmerking
Deel via andere websites

een belezen man kan wijs zijn , maar aan de andere kant zwijgen is zilver en spreken is goud.
Ik ben blij met dit forum want ik akan het van me afschrijven en niet aan bier denken, ik heb zelfs (en nu niet gaan lachen) een digitaal dagboek aangelegd om de dingen die mij gebeurenof wanneer ik zin in bier krijg op te schrijven.
Ik hoop ook dat er meer mensen gaan schrijven twee weten er meer als 1
groetjes Kipje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Pietjepuk,
Je schaart me onder de meelezers. Dat is niet erg, maar het zal je toch niet ontgaan zijn dat ik ook mijn steentje aan het forum bijdraag. Vond dit niet zo leuk om te lezen. Ik ben niet iemand die overal op reageert, zeker niet op onderwerpen die de oude getrouwen met elkaar bespreken. Dit is geen desinteresse maar iets wat tussen jullie gegroeid is omdat jullie al maanden schrijven op het forum en een band met elkaar hebben opgebouwd. Zoals ik dat al eerder zei: prima
Ik lees elke dag en heb er veel aan en zonodig reageer ik. Ik heb heel veel aan de complimenten en reacties die ik krijg; zou het jammer vinden als ik alleen als "meelezer" wordt gezien
Dit wilde ik even rechtzetten
voor iedereen een fijne avond/nacht en succes
Tosca

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tosca,

27 maart heb jij je aangemeld. Je schrijft 27 maart 's avonds: Ik weet niet of ik veel ga schrijven maar ik lees wel mee.

28 maart 's ochtends om 8.56 schrijf ik een warm welkom aan de meelezers, ik dacht dat dat wel aardig was voor jou en de anderen die schreven wél te lezen maar níet zeker te weten of ze ook wilden reageren.

En vervolgens krijg ik daarover 7 dagen later te horen dat dit tóch weer niet aardig is.

En of ik in de tussentijd gemerkt hebt dat je je bijdrage levert, ja hoor Tosca, dat heb ik gemerkt. Ik heb ook geprobeerd je te helpen toen je het moeilijk had. Ik heb aan je geschreven.

Het was vriendelijk bedoeld maar ik geloof dat ook dít anders wordt uitgelegd dan ik het bedoel. Ik begrijp het niet meer zo goed denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

PP;
Ik ben het helemaal met je eens.
En Tosca: niet alleen de ouwe getrouwe forummers reageren, hoor. Ook anderen laten zich horen. Wat ik toch nog wil zeggen: i.p.v. zo reageren op pp's schrijven: had je niet je tijd beter kunnen gebruiken om Ziba te steunen? Daar is dit forum voor; Ziba vraagt hulp, krijgt dat ook. Waar is jouw steun?
Fleur

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Satja,
Dank je wel dat je me daarop wijst, ik had het niet gezien. Sorry Pietjepuk, want jij was een van degenen die me welkom heeft geheten, daarom verbaasde me het ook zo.
Tja dat krijg je met die nieuwelingen. Ik wist ook niet dat een oud draadje dan weer bovenaan komt te staan maar dat alleen bij nieuwe berichten op een oud draadje de kleur van het "koffertje" veranderde. Weer wat geleerd, elke dag weer .... zonder drank. Ik voel me heel goed nu, afgezien van het "liefdesverdriet'' Ik ben blij dat ik de stap gezet heb. Hopelijk geldt dat voor iedereen; als dat niet zo is dan komt dat gevoel heel gauw, daar geloof ik in.
Nogmaals excuus. Was ook niet boos of zo maar een beetje teleurgesteld.
Tosca

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Katrien waarom doe je dit in vredesnaam. Je ziet toch dat dit een misverstand van alle kanten is, laat hen dat nou gewoon met elkaar uitzoeken. Waarom ga je daar nu ook nog eens in zitten peuren? Je vráágt gewoon om nijdige reacties.
PP staat al op het punt om hier de handdoek in de ring te gooien en Fleur horen we ook steeds minder en daar baal ik van want zulke vrouwen hebben we hard nodig hier. Dus jaag ze nou gvd niet weg.

Zo!

Satja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oke, nou snap ik jou ook weer. Ik begreep echt niet waarom je daar nog zo'n bericht overheen deed, maar als je de reactie van Tosca niet gelezen had dan is het wel weer logisch.

Sorry hoor, maar ik word een beetje hyper van al die commentaren op anderen (in z'n algemeenheid bedoel ik nu) en daarom reageerde ik zo geprikkeld.
Van lieverlee begin ik dus zelf mee te doen met dat gedoe en dat is echt wel het laatste wat ik wil.

Excusez moi!

Satja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...