Spring naar bijdragen

dinsdag 4 april


tapas

Aanbevolen berichten

Hoi satja

Ik vind het soms ook verwarend werken als oude draadjes weer boven drijven vanavond zag ik op eens dreamer voorbij komen en denk dan ha daar is ze.
en dan is het een oud draadje van twee weken geleden van Ziba.
en dan denk ik he hoe gaat het met Ziba nu?
En ook over dreamer maak ik me zorgen, de opname was meen ik over een tijdje pas en het is al twee weken stil mischien heeft ze het koppie laten hangen nu,.
Dus Dreamer hoe gaat het? Ziba hoe gaat het?.

Ik denk dat het niet zo erg is als je iedere dag leest, maar bijvoorbeeld iemand die weinig tijd heeft, is al gauw de draad kwijt, ik zelf heb er alleen last van als ik iets terug zoek van een week geleden dan zoek ik mij suf naar de draad lijn.

Maar ja soms is het goed hoor dat een draadje weer boven drijft.

oke Helder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor allemaal,
Bedankt voor de reactie op het omgaan met het draadje. Het heeft vandaag ongewild al het nodige opgeroepen. Soms vind ik het inderdaad een beetje lastig om een bericht terug te vinden als je er op wilt reageren. Je weet dat het ergens staat maar waar ook alweer ???? Ik zal in ieder geval beter letten op de datum onder het bericht.
Kom net terug van een afscheidsborrel in de kroeg, met spa en bitterballen. viel reuze mee, sterker nog het was leuk ! Voor mij was het de eerste keer sinds 3 weken, in gezelschap zonder alcohol. Geeft de burger moed.
Voor iedereen: welterusten
Tosca

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goed man.. echt wel... Tosca ik ontloop dat soort situaties echt nog wel hoor!.. Gewoon omdat ik niet weet hoe ik me zal voelen in (groot) gezelschap.. bang ben dat ik me er niet lekker in zal voelen en gewend ben dat gevoel weg te drinken.. maar ooit wil ik het wel proberen.. Op mijn werk is er elke week een vrijdagmiddagborrel.. mooie gelegenheid voor mij om dat eens te oefenen.. maar nu nog niet!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tapas,
Ik ben ook niet zo'n held nu in gezelschap waar men drinkt. Ik zoek het niet op nu maar soms ontkom je er niet aan. Ik ben dan ook echt heel blij met mijn refusal, want anders zou het een stuk moeilijker zijn. De reactie was wel heel grappig toen ik aanbood om de Bob te zijn, een van de collega's zei: maar wil je dan geen wijn drinken? (ze kennen me wel). Ik heb gewoon geantwoord: nee hoor, ik heb in mijn leven genoeg gehad. Er werden geen vragen gesteld, niet raar gekeken en dankbaar van mijn aanbod gebruik gemaakt. Vaak lijken de dingen moeilijker dan ze in werkelijkheid zijn.
Natuurlijk hoop ik over een tijd de refusal te kunnen laten staan en daarbij ook de alcohol. Voorlopig blijf ik nog even slikken. Elke dag ervaar ik de voordelen van het niet drinken, als dat echt tot in mijn vezels is doorgedrongen wil ik de refusal afbouwen. Ik heb heel veel bewondering voor alle forumschrijvers en lezers die het zonder kunnen. Heel erg goed !!!!!!!
Zoals je zelf al schrijft is het heel goed om te oefenen op een werkborrel, zeker als je leuke collega's hebt en je je er op je gemak voelt.
Voor sommigen van jullie sterkte bij de tandarts, griep naweeen, verven etc en met het drooghouden
Tosca

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...