Spring naar bijdragen

woensdag 5 april


Houtje

Aanbevolen berichten

Sta stil bij het geluid van de volgels die 's ochtens al zo druk zijn
Kijk om je heen naar de geluiden van de wereld
Zie het kind dat een toren bouwt van zand die omvalt
Kijk naar de vrouw in het park die de eendjes voert

En verwonder je over de schoonheid
die je elke dag mag ontmoeten

Die volgels zijn wij
Wij maken zoveel herrie
Onze torens vallen soms om
Dus ga op het bankje zitten
En laat het gewone bijzonder worden

Dat wens ik een ieder toe

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,
Allereerst een fijne dag allemaal, begon in ieder geval met een mooie opening van Houtje en Kippaniki.
Het hoort hier niet thuis maar mijn menu toets "nieuwe discussie" wilde niet openen.
Ik snap het nu niet meer. Na de verwarring van gisteren ( zie ode aan de meelezers) staan er nu oude berichten "tussendoor' die er gisteravond niet in stonden. Ik doel hier dan op de welkomswoorden van o.a Houtje, Emma en Satja. Hebben jullie die bewust er tussen geplakt, hoe doe je zo iets? Kun je dan zelf de plaats ervan bepalen? zou verwachten dat het er dan gewoon onderaan komt zoals alle reacties.
Graag uitleg hierover om misverstanden te voorkomen. Het misverstand van gisteren heeft me erg beziggehouden, tja gevoelig.
Moet nu douchen, rennen etc naar mijn werk
voor iedereen een fijne dag
Tosca

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tosca, als je op Home drukt en dan naar lees en plaats berichten gaat.. dan zie je wanneer en door wie het laatst is gereageerd op een topic.. die "laatste" reacties bepalen hoe hoog een topic staat. zoals nu na mijn reactie zal dit topic bovenaan komen te staan.

en nu zit ik alweer veel te lang op het forum en moet ik nog douchen, mijn haar in model zien te krijgen (ahum) hond uitlaten en werken... hoezo kan een forum ook verslavend zijn..

ik ben weer weg..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Okee Katrien

Ik barstte echt in lachen uit !!!!!!!!! Wat een story !!!!!!!!!

Ik moet morgen naar de TA. Ook foto's. Heb je wel je tandpasta-smil geshowd?
Ik neem me voor om meteen te bijten weet ie wat me aan me heeft. Hahahahaha....

Heb nieuwe TA die vorige zegt je ligt met je bek open eindelijk stil (erg patiëntvriendelijk).

Ik heb prima gebit en één Lego-kies op een stokje (implantaat) vraagt bijzondere aandacht, kan nu eindelijk ook in Houten. Eigen behandelkamer voor kids met kinderstoel en video kunnen ze zien wat de TA doet. Of videootje kijken, kijk, zo wou ik het graag.

Ik vertel morgen mijn ervaringen weer. Doei en maak er wat moois van vandaag. Ik wel zo meteen naar Ikea is een uitje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hai Houtje

weet je je hebt zo een leuke opening gemaakt, en het gekke is dat het voor vele een wens is, maar voor mij precies andersom bedenk mij.
Ik zit op dat bankje en zie hoe bijzonder kleine dingen zijn, zie hoe mensen eentjes voeren, zie hoe snel het leven voorbij raast, kan je vertellen aan de zon hoe laat het is, en zelfs welke maand, tja heb zo lang gezeten op een bankje, maar nu zit ik te wippen, wil niet luisteren naar de geluiden van de wereld, heb geleeft al was het voorbij, en wil weer jeugdig zijn en naief, wil Fluitend mijn torens bouwen en deze belangrijk vinden en denken dat deze niet in zullen storten, met kinderlijk geloof .

ik geloof dat het leven mij meer bied ik drink niet meer.

En dat is een rust mij gegeven voor ik verder vlieg.

een rare vogel


die Helder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hai katrien

bij mij komt ook al heel snel de slappelach naar boven in de tandards stoel soms wel zo erg dat de tandards zelf water moet gaan drinken van de pret , en de afspraak bijna verzet moet worden.

Dat ze in de wacht kamer elkaar aankijken of ze wel bij de tandards zijn, echt brullen.

Helder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hai Helder, vlieg je lekker? Doet me denken aan ga met me mee en vlieg de wereld rond van Hannie. Shit heb ik weer dat liedje in mijn hoofd. Maar geeft niet hoor dat liedje maakt me meestal erg blij. Welke tandarts heb jij zeg? Ik haat de tandarts!! Of ie nu aardig is of niet ik hou er gewoon niet van dus Houtje veel sterkte morgen. En Katrien ik hoop dat je goed hard hebt gebeten onder het mom van we gaan elkaar toch geen pijn doen he? haahha.

Nou ik heb vandaag al mijn moed verzamelt en iets gedaan wat ik al jaren niet meer gedaan heb omdat ik dat niet durf. Ik heb me ziek gemeld. Ja wel!! Moest morgen werken maar dat gaat echt nog niet omdat ik nog steeds niet koorts vrij ben. Iedere keer als ik even uit bed ben dan stijgt het meteen weer en wordt ik meteen afgestraft. Dus op aanraden van mijn man en mijn moeder en wat wijze vriendinnen toch maar gebeld dat ik morgen niet kom. En nu voel ik me nog schuldig ook. Stom he? Heb ik het gevoel dat mijn collega's 2 x zo hard moeten lopen omdat ik er niet ben, al hebben mijn collega's me al verzekert dat dat echt niet zo is. Toch voel ik me er niet prettig onder. Wel lief hoor, mijn moeder heeft voor boodschappen en eten gezorgd dus dat viel me heel erg mee.
Maar goed ik ga gauw weer naar bed ik kom vanavond nog wel ff weer kijken. Kan ik toch niet laten.

Liefs Hermiena

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Week bijna doormidden? Voor mij is de week bijna om als de woensdag achter de rug is. Ik werk vrijdag niet dus donderdag voelt dan al als een aanloop naar het weekend. Heerlijk, de tijd aan mezelf. Ik heb hartstikke leuk werk hoor, maar ik maak lange dagen en daar word ik erg moe van.

Zit nu een ontzettend domme film te kijken, zo een waarbij je van mijlenver al voelt aankomen dat alles uiteindelijk nog heel goed gaat komen. Met liefde en al, wedden? Maar wel lekker zwijmelen en dat is precies waar ik behoefte aan heb.

Fijne avond allemaal,

Satja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja die! Viel een beetje tegen hè? Wat de liefde betreft dan. Qua flutverhaal en slecht acteren voldeed ie helemaal aan de verwachtingen...

Ik rol nu vanuit de luie stoel linea recta m'n bed in, heerlijk!
Ben ook vaker moe nu ik niet meer drink, zal wel komen omdat ik er vroeger 'doorheen dronk'.

Enne..... Tosca, ik had nog nooit van Refusal gehoord toen ik stopte met drinken. Pas hier op het forum begreep ik dat er ook medicijnen bestonden. Nóóóóóit aan gedacht. 't Past ook gewoon beter bij mij om het zonder hulpmiddelen te doen, want als ik ècht iets wil... dan kun je me met geen tien paarden tegenhouden.
En zo is (gelukkig) iedereen anders, zelfs in het gevecht tegen verslaving.

Welterusten dappere medestrijders!

Satja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Satja,
Hartstikke goed dat je het op eigen kracht doet. Veel bewondering voor jou en alle anderen die het zo aanpakken. Wel een beetje jaloersmakend; maar beter MET iets dan helemaal niets doen. Daar houd ik me aan vast. En wat die paarden betreft: Refusal ik echt een paardenmiddel! Op de lange termijn zal ik het ook zonder moeten en willen doen. Heb er vertrouwen in dat dat gaat lukken.
Voor iedereen lekker slapen en alvast een fijne dag morgen
Tosca

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goh, leuk om te lezen Katrien.. hihihihi.. alleen ben ik vandaag niet echt gezellig!

...tijd om op het forum te reageren had ik niet echt.. ik ben kapot.. de komende 6 weken heb ik cursus op woensdag van half 6 tot half 9. sochtends werk ik eerst van 9 tot 1, dan smiddags vrij maar toen belde een thuisklant dus kon ik ook aan de bak.. hond snel uitlaten en het was al heel snel weer tijd om weg te gaan.. eigenlijk is dat niks voor mij.. Hoe leuk ik de cursus ook vind...vooral ook omdat ik morgenochtend ook weer moet werken..pfffffff.. zowiezo ga ik savonds niet graag de deur uit omdat ik daarna altijd nog moet chillen.. en een avondtaak zowat heb aan dit forum lezen, alcoholschrift invullen, streep je slank schema's invullen.. gezond eten bedenken... hihihi.. zo savonds thuis komen na een activiteit is dus tandakken voor mij merk ik.. oooh, ik had zo graag even een groot glas cognac ofzo willen nemen... lekker door het keelgat laten branden... zucht... klein roesje ter ontspanning... NEE NEE NEE... dan maar een pammetje om het hoofd weer rustig te krijgen.. werkt ook en is veiliger voor mij (want dan neem ik er niet nog eentje, en nog eentje en nog eentje...)

morgen begin ik iig wat later maar mijn hoofd loopt momenteel ook een beetje over.. ik heb nog zoveel werk te doen en dat is lastig in 16 uur te proppen merk ik.. dus ga ik het weer mee naar huis nemen om daar verder te gaan..... ja ik weet het.. niet verstandig... maar ja dat ben ik ook niet altijd... ik wil gewoon wat langlopende klussen af kunnen sluiten.. dat verminderd de druk ook weer!

leuk nieuws.. na 2 weken streep je slanken ben ik dus al mooi 3,5 kilo afgevallen!! Joepiedepoepie... nog 16,5 te gaan.. maar.... net zoals met drinken.. dag voor dag!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...