Spring naar bijdragen

kippaniki


kippaniki

Aanbevolen berichten

Beste mede lezers,

Ik werd erop geattandeerd door een oplettend medelezer dat mijn profiel zichtbaar was voor iedereen, gisteravond heb ik aan de moderator gevraagt of hij dit wilde wijzigen omdat het mij niet lukte.
Vandaag heb ik het gevraagt aan mijn "mentor"en deze heeft mij het bericht gestuurd dat dit nu geregeld is.
Maar nu kan ik niet meer inloggen onder kippaniki, dus mijn nieuwe naam is voorlopig ajampaniki.
Ik heb mijn mentor ook al de vraag gesteld om alles weer recht te zetten zodat ik weer gewoon als kippaniki door het leven kan.
Of iemand moet mijn account gehackt hebben?
Dus mochten de mensen waar ik geregeld contact mee heb gehad merken dat het taal gebruik dermate veranderd is dan ben ik dat niet!:brokenheart:
Groetjes Kip

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De Librium is op 1 pilletje op en mijn euforie begint langzaam te dalen, drink wel wel niet maar het zal nu echt op mijn eigen wilskracht aan gaan komen.
Ik vind dit forum wel erg goed, je krijgt advies en je kan ook andere helpen.
Van tactus heb ik een brief gehad voor mijn huisarts maar dat vond ik eigenlijk meer een promo voor hun zelf dus die ga ik ook niet meenemen.
IK ga het redden hoe dan ook
Voor alle die met het zelfde probleem zitten veel sterkte toegewenst
Groetjes
Kip

Link naar opmerking
Deel via andere websites

de euforie is nog niet weg maar begint te dalen, ik zit barstens vol energie maar kan het niet kwijt.
Mijn handen beginnen weer te trillen wat ik voorheen na een biertje of drie weer onder de knie had.
Dat bedoelde ik eigenlijk te zeggen.
Ik denk dat mijn echte test nu pas gaat beginnen.
Dus ik heb mijn army boots opgepoetst en ben er klaar voor:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...