Spring naar bijdragen

sinds maandag gestopt cold turky


kippaniki2

Aanbevolen berichten

Hoi Emma,

Bedankt voor je ondersteuning ik zal je de details besparen hoe ziek ik ervan ben geweest.
Het gaat al een stuk beter met me krijg weer energie en zin in van alles te doen.
Sinds vandaag eidenljk alle oude bielzen die de vorige bewoners in de tuin hadden gelegd naar de stort gebracht.
En hoe gaat het met jouw?
Groetjes Kip

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kip, je mag ape trots op jezelf zijn hoor! Hou vol en ga zo door. En wat CAd betrefd, wel vreemd he dat er dan een wachttijd is. Eigenlijk klopt dat niet he? maar goed zo te lezen heb je een goede huisarts. En dat is wel belangrijk he? Nou ik zou zeggen heel veel sterkte met je strijd en hou vol!! Je bent op de goede weg!! En zie je het even niet zitten kijk dan even naar je verlichte boom in de tuin.

Liefs Hermiena

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor je lieve woorden
Ik kan je vertellen het CAD kan me het dak op!.
Als ik nu in de supermarkt ben of onderweg en ik zie bier liggen denk ik bij mzelf gelukkig ben ik er tot nu toe vanaf!
Ik weet de zomer moet nog komen en dan zit iedereen op terras zich vol te kiepen, maar ik hoop dat ik dan sterk genoeg ben om er niet in mee te gaan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kipje,

Niet te hard van stapel "ik ben er vanaf" dat is de eerste valkuil. Ga nog eens naast je boompje zitten, bloeit het al? O nee..... komen natuurlijk allemaal blikjes bier aan, nou geef maar aan de Gootsteen.

En even mediteren hè Tapas....overdenken waarom je daar zit........ waarom je dit wilde. Als je in één week van alle problemen met de alcohol af bent ben je de eerste (na 3 dagen Cactus..... een wereldrecord?)......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik zeg niet dat ik er van af ben maar ik voel me een stuk beter
De drang en lust erna is er nu niet ik zeg niet dat hij weg blijft maar zo voel ik me nu, dat bedoelde ik
En daarbij ben ik me vorige week woensdag dermate geschrokken dat ik wel twee keer na denk voor datik er weer aan wil beginnen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is volgens mij wel herkenbaar hoor.. de eerste tijd voel je de euforie.. ik kan het... ik kan langs de port in de supermarkt lopen en denken, blij dat ik het niet hoef te kopen!! maar wat als dat allemaal gewoon is geworden, je je sterkt voelt.. Ik weet wel zeker dat dan het moment komt dat je denkt.. ach ik kan er wel weer mee omgaan.. het is mooi weer, ik neem 1 lekker koud biertje (of 2) en langzaamaan.... dat is waar ik ook bang voor ben hoor!!! dus niet verder dan de volgende dag kijken voorlopig! Die zwoele zomeravonden zijn er gelukkig nog niet!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanaddaag bericht van tactus, ik krijg van af vandaag mijn mento, morgen een uitgebreide reactie op mjn intake formulier, ben benieuwd.
Morgen krijg ik ook uitslag van alle bloed onderdzoeken dus het wordt een spannende dag
Maar ik sta nog steeds droog!!!!
Vandaad ging ik samen met mijn vrouw de boodschapppen doen maar omdat de kleine in slaap was gevallen ben ik bij haar in de auto blijven wachten, zie ik de enen na de andere man zeulen met kratten bier, de eerste gedachte die door me heen ging was gelukkig dat hoef ik niet meer te doen :D
Maar zoals Tappas al terecht opmerkte nog niet te vrolijk worden de zomer moet nog komen, gelukkig houd ik ook van lipton ice hahaha
Groetjes Kip

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nou, ik zit inmiddels aan mijn 3e lipton ice deze avond.. schande!! hihihihi.. en kan ook altijd erg genieten van mannen met kratten pils.. dan zie ik ook voor me hoe ze gezellig gaan zuipen tijdens het voetballen en morgen die kater he hihihihi.. die van mij is inmiddels naar de katerhemel vertrokken,, en kan van de vermissingslijst af!!! Ik moet zeggen dat ik dat nog het minst van allemaal mis!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hi kipi wat knap van jou ik ben ook sinds kort gestopt maar zonder steun van mijm man en omgeving.wat fijn dat je vrouw je steunt .en wat een mooie simbol om een boom te plntenten .ga zo door het gaat je lukken.ik wens jouw heelveel sucses. groedtjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kip, nog effe een tip (ach van die leuk rijmelarij toch) je HOOPT niet dat je het vol gaat houden je GAAT het volhouden, wat zijn we nu 1,5 week meer verder, is 11 dagen? tsss, je bent al een heel end. Dus verander de tekst, ja GAAT het volhouden. Nog even en het is 14 dagn dus 2 weken! Kun jij je herinneren dat je 2 weken niet gedronken hebt?? Dus GA ervoor.

stertke je bent een dapper, Emma

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Emma,

omdat ik de fout had gemaakt om het vakje persoonlijk profiel zichtbaar aan te kruisen en dit niet meer weg kreeg heb ik aan de moderator gevraagt om dit voor me te doen alleen kan ik nu niet meer inloggen op mijn naam dus heb ik hem veranderd in ajampaniki.
Enik heb mijn tekst al gewijzigt en sta nog steeds droog
groetjes en bedankt voor je aardige woorden
Kip

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag de uitslagen van de bloedonderzoeken gehad en dat was niet zo mooi, dus weer een reden om van het bier af te blijven.
Maar eerlijk is eerlijk het kost me wel moeite ondanks de uitslagen ook bekend als (ajampaniki)
Maar dit bericht hoort bij kippaniki vandaar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Katrien, ik had nog niet gereageerd op je berichtje eerder in dit topic.. maar zoals je kon lezen. drukdrukdruk.. enorme zevenmijlslaarsen, stampstamp.. en inderdaad.. het liefst doe ik niks savonds.. brengt me altijd erg van slag.. en meestal moet er dan een borrel in.. dus eigenlijk was het mijn eerste borrelloze chillavond!! Het klopt wat je zegt.. ik kan echt nog niet verder dan 1 dag of desnoods een week denken.. maar dat deed ik zowiezo al tijden niet meer. Iedere dag een nieuwe kans en nieuwe dingen... werkt voor mij het beste...

mijn beroepsprocedure, wat zal ik zeggen... Ik vind mijn beroepsschrift niet zo sterk... je moet aangeven waar je tegen in beroep gaat en wat je vind dat besloten moet worden en dat heb ik maar letterlijk gedaan.. ik ga in beroep tegen 5 dagen 4 uur werken (2o uur) en vind dat dat moet worden teruggedraaid naar 12 uur verdeeld over 3 dagen omdat ik dat nu in de praktijk al 5 jaar doe en iedere keer als ik meer probeer (zoals deze week met cursus erbij) en in het verleden met overwerken.. dan gaat het fout... ik heb 1 a 2 dagen rust per week nodig om het geren dat ik in die andere dagen doe weer in te halen.. dan zou het UWV kunnen zeggen.. mevrouw dan moet u maar niet meer rennen.. hihihihi... maar dat is iets wat ik eigenlijk ook wel weer van mezelf geaccepteerd heb. 1mijlslaarzen passen vaak niet.. dan raak ik ook weer geirriteerd... hahaha.. en zo blijft het zoeken naar de balans.

Hoe het beroep verder verloopt? geen idee.. er komt dus een rechtszaak.. maar dat zie ik dan wel weer als die komt.. ik kan het beroep ook altijd nog intrekken... Heb totaal geen ervaring met rechtszaken dus vind dat best spannend...

bedankt dat je aan me gedacht hebt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tapas allereerst denk ik dat het bovenstaande bericht niet op de juiste plek terecht is gekomen en ten tweede kan ik jullie mededelen dat ik vandaag diverse malen met Tactus in contact ben geweest ivm het naar waarschijnlijkheid misbruiken van mijn naam toen mijn profiel nog zichtbaar was.
Tactus heeft dit ook voor mij ook opgelost en ik ben hun daar zeer dankbaar voor.
Helemaal omdat ik toch best wel leuke en ondersteunende berichten van jullie heb mogen ontvangen.
Allereerst wil ik zeer duidelijk stellen dat ik hier niet ben om mensen te beledigen of uit te schelden maar gewoon van gedachte wissellen over hoe we van de drank kunnen afblijven.
Ten derde ga ik uitzoeken wie onder mijn naam dingen heeft gezegt en zal hem of haar hier op een zeer duidelijke manier kenbaar van gaan maken dat ik daar NIET van gediend ben.
Als laatste vind ik het nog wel steeds aangenaam om met jullie van gedachten te wisselen.

Hopelijk willen jullie ook nog met mij van gedachte wisselen
Groetjes
Kip

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Kip, er gebeuren onverkwikkelijke dingen en het is jammer dat jij daar de dupe van wordt. Ik hoop dat de anderen (o.a. Hermiena) dit ook lezen. Fijn dat Tactus zo in de weer is voor je, ze hebben het maar druk met ons...

Je zegt dat Tapas' berichtje op de verkeerde plaats staat, maar het valt mij op dat jij telkens weer in dezelfde oude draad berichten toevoegt. Is daar een reden voor? Je kunt ook gewoon de draad van de dag nemen en daar je nieuwe berichtje toevoegen. Zoals nu de draad met 'lieve vrienden', als je die leest zie je wel dat daar zo'n beetje het dag-nieuws staat. Heb je misschien het idee dat je daar niet op mag of zo?

Satja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kip, sorry ik denk dat er mischien inderdaad iemand in plaats van jou die berichten heeft gestuurd maar helemaal zeker weten doe ik dat niet en ik zal er ook wel niet achter komen wie het geweest is.

Maar goed, sorry voor mijn boze berichtje terug van gisteren.

Hermiena

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...