Spring naar bijdragen

Houtje houdt het voor gezien


Houtje

Aanbevolen berichten

Hallo Forummers,

Helder is ook al weg....waar is Pickel-May eigenlijk???? en....Hermiena.... En Medea? En Tante Til? Tuurlijk, er zijn altijd afhakers, Zonnebloem bijvoorbeeld en Sjaan.

Ik ben zo'n trut die dan gaat huilen als er mensen zijn om wie ik geef die afhaken/weggan.
Ik ben ontzettend slecht in afscheid nemen. Ik heb zo weinig liefde in mijn leven gehad dat ik er erg zwaar van op de hand ben als het over afscheid nemen gaat (en ook van gewicht, helaas).

Meestal ren ik als eerste weg (6 weken geleden, was ik maar gewoon weggebleven nu zit ik zwaar in de nesten hier) dan kan ik mezelf de schuld geven van het weglopen en niemand anders.
En hoef ik alleen maar boos op mezelf te worden. Dat vind ik een stuk makkelijker dan boos worden op een ander.

Ik ben een trut, ik mis Bino en Frank ook nog steeds en Gerda ook. En al die anderen die weggaan mis ik nu al.

Ik ben heel blij dat Fleur er nog is maar Tante Til heb ik niet gezien met haar gele trui met girafjes. Weten jullie nog waarom ze die kreeg, ik krijg tranen in mijn ogen als ik er aan denk.
Jongens wat hebben we allemaal geknokt....volgens mij is het bijna iedereen gelukt.

Mijn wens is/zou zijn dat dit forum een plekje is waar je even niet hoeft te letten op hoe en wat je schrijft (binnen de grenzen van de regels van het forum, dus eigenlijk binnen de normale fatsoensgrenzen) dat je je hart kunt luchten als je het moeilijk hebt, of keihard een liedje mag zingen als je vrolijk bent, dat je samen kunt huilen en lachen en een "kop-op" kunt toesteken of een veer in de r..... steken

Mijn uitwerking van de rubrieken was geen slechte, daar niet van.
Maar als de moderator niet mee wil werken, heeft het geen zin. Ik heb vandaag ook geen zin om de Cactussen daarover te bellen. Als ze het willen, die rubrieken maken, dan doen ze het zelf wel.

Ik heb even helemaal geen zin meer om er nog energie in te steken. Waarom? Daarom. Omdat dit een plek is waar ik geen verantwoording wil hoeven af te leggen.

We waren ooit samen aan het fietsen, weten jullie nog wel. In die periode was het eerste dat ik deed 's ochtends lezen, en het laatste wat ik deed die dag 's avonds lezen. En ging ik soms te laat naar bed omdat er een discussie was/gesprek/lolletje/een lach en een traan.

En ik zit nu helemaal verbeten te tiepen (au mijn kaak).

En ik heb nu het gevoel dat ik verantwoording af moet leggen. En daar heb ik geen zin in. En moet uitleggen waarom, waarom, waarom, ik tegen iemand zeg: ga even 15 minuten zitten en mediteren (niet eens mijn eigen woorden maar Tapas of Satja, sorry jongens ik haal jullie door elkaar zei dat dat zo'n goed deed EN ZE HEBBEN GELIJK!!!!!!!!!). Dat is gewoon soms hartstikke nodig om dat te doen en het doet een mens goed.

En als PP de truien uitdeelt, waarvoor dank PP, de mijne zit nog steeds heerlijk, ik draag hem ook 's nachts, met een kralenpunnik string, o o o wat hebben we toch gelachen met zijn allen, DAN WIL IK NIET UITLEGGEN WAAROM IK DAT GRAPPIG VIND. Vroeger was er zaterdag al tromgeroffel, spanning en sensatie, wie o wie zou ze krijgen. En de Tegels vond ik overigens ook leuk, daar niet van. En alles er omheen, heerlijk.
En het plein, wie moet nou voor de bloemen zorgen, Helder is weg, Hermiena zou de crèche leiden, weg.

Maar waar het om gaat is de kern, en dat is iets anders.
Ik wil hier zijn wie ik ben, GEACCEPTEERD worden met mijn ellende, met mijn ellenlange verhalen, waar ik zelf het hardst om moet lachen tegenwoordig valt er haast NIETS MEER TE LACHEN. En juist daarom kan ik dit dwaze gedoe volhouden, met twee kids en géén drank, omdat er mensen zijn die om 16.11 inloggen en zeggen : volhouden Houtje !!!!!!!!!!

Het wordt een wetenschappelijk project en daar heb ik GEEN ZIN IN. Waarom? Daarom !!!!!!!!!!!

En ik heb mijn best gedaan, met het helpen van anderen (de uitrukploeg) maar ik word van deze discussie bijzonder sjaggerijnig EN IK WEET NIET WAAROM.

Dat heeft niets met mijn kaak te maken, voor de goeie orde. Ook daar kan ik geen grapje meer over maken.

Ik lijk wel een kind van 4 of zo en ik zit hier te raggen op mijn toetsenbord (het raggende Houten weten jullie nog) IK WIL GEWOON DAT HET WEER ZOALS VROEGER WORDT.

Het spijt me heel heeel heel HEEL rg dat ik sommigen gekwetst heb maar als het goed is kennen die me inmiddels beter dan te vragen WAAROM. Daarin zal ik ook zorgen dat het niet meer gebeurt. Beloofd !!! HOE EN WAAROM ????????? Gewoon. Zo.

Ik heb gisteren heel veel tijd erin gestoken en als Katrien in 10 woorden in haar eigen telegramstijl ---

ik zal het maar eens eerlijk zeggen: alsof ik de moeite niet waard ben om een volledige zin tegen uit te spreken/schrijven, met Hoofdletter, een onderwerp, een werkwoord en een punt aan het eind jaaaaaaaaa dat is mijn gevoeligheid dat soort reakties kan ik niet tegen

--- het beter weet, dan denk ik MEID, GA JE GANG MIJN ZEGEN HEB JE.

Ik zit op een ander forum van alleenstaande ouders waar ontzettend geneuzeld wordt maar ook bloedserieuze discussies zijn, dan ga ik daar wel heen.

En als slot: ik (en ik niet alleen) heb het al eens eerder gevraagd en jullie mogen me vermoorden ik heb het toch bij iedereen vergald het kan me niets meer schelen:

"Heb jij eigenlijk wel een probleem Katrien met drank, er is je meermaals naar gevraagd maar het antwoord is een mysterieus 4 woordig zinnetje."??????????????

Ik zou wel eens willen dat je gewoon vertelde wie je was, hoe oud je kids zijn, wat je ongeveer voor werk doet (behalve "overigens niet vervelend") en vooral WAT VOOR PROBLEEM JE HEBT MET ALCOHOL.

Maar helaas, de 100 dagen heb ik niet gehaald om niet te drinken, en het half jaar op dit forum dus ook niet. Blijkbaar ben ik zo iemand die haar doelstelling gewoon altijd NET NIET HAALT.

Mijn vrienden zwaai ik gedag,
de rest bekijkt het maar.
Ik heb er geen zin meer in.

Doei !!!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat krijgen we nou! Jij ook al! Dat accepteer ik niet hoor, alleen doordat er een aantal mensen zijn die de boel verzieken?
Alsjeblieft Houtje Ga niet weg! Laat mij(ons) niet in de steek!
Dit is echt een noodkreet van mij, jij kon altijd zo mooi alles vertellen en de mensen een hart onder de riem steken.

Ga niet weg!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Satja

jij denkt natuurlijk: ik heb de gele trui binnen deze week, ik zie dat als je vertrekt je een groene trui krijgt, ik zeg dat ik ook vertrek, dan krijg ik een gele én een groene trui.

Néééé, Satja, die vlieger gaat niet op. De jury is natuurlijk niet GEK he!

Degene die de gele trui krijgt mag per definitie niet weg!! En zeker jij niet!!! Met je goeie inbreng.

en Houtje, als hoofd van de jury moet je je natuurlijk nog wél melden om de officiele uitreiking van deze week te doen he. Wat krijgen we nou, ik maar breien en die dingen blijven hier liggen. Dat kan natuurlijk niet. Trouwens, jij hebt je groene vertrektrui al binnen dus voor jou geldt ook niet dat je die felbegeerde trui op slinkse wijze kan bemachtigen.

Misschien moet er een catogorie 11 komen (ik roep maar wat) HUMOR!!!!

Idee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet het nu allemaal ook even niet meer hoor.. Ik moet eerlijk toegeven dat het forum restylen voor mij niet eens echt nodig was maar ik was zo blij dat iedereen weer nieuwe moed scheen te krijgen... dat ik dat ook verder aangewakkerd heb.. ik dacht, met z'n allen een doel nastreven brengt ons weer dichter bij elkaar, en zo leek het ook te werken.. helaas zorgt het nu dus voor verwijdering en dat heb ik nooit gewild.

Ik vind het gewoon ontzettend jammer dat dit allemaal gebeurd.. het warme bad loopt leeg.......
:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dat afbouwen lukt niet erg, nog éven,

Houtje, als je toch truien gaat uitreiken, wil je ook een heel mooie gele trui voor Tapas regelen. Zij blijft ook altijd zo positief en is een hartstikke eerlijk en aardig mens!!!!

Zo en nou stop ik, eerste dag afbouwen, 3 berichtjes, okee, het kan nét he.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Vrouw Puk en Allemaal,
Eureka, dat is het!
Er moet een categorie 11 komen! Elf, gekkengetal, maakt niet uit!

Dat wordt dan een hele fijne plek, die lijkt dan een beetje op hoe het voor de reorganisatie hier was.
Daar mogen dan weer truien uitgereikt worden (bedankt voor de groene trui hoor!, ik ben er heel blij mee!) daar mogen we dan weer spontaan zijn, elkaar opvangen, eindelaas tegen elkaar aanzeuren en virtueel een arm om elkaar heen slaan.
Daar mag ik weer lekker voor de beddelakentjes zorgen, (van "uitdelen" is nooit sprake geweest en voor die functie hebben we ook geen vacature)
En...,als ik daar dan ook niet noodgedwongen gemene berichtjes hoef te lezen zoals

"Ik zal jullie wat verklappen.
Ik lees en schrijf hier op alcoholdebaas al drie maanden om de boel hier te verstoren. Ik het kader van wetenschappelijk onderzoek et. etc."

nou, dan ben ik op cat 11 van dit forum te vinden hoor!
Wat jij Houtje?

Puk, sjaapoo voor dit idee!
Ik doe weer mee!
Tante Til:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
katrina

Houten,

Na twee uur bezinken zet ik hier eerlijk mijn gedachten neer.

Dat je ook weg wil gaan, jammer.


##knip overige zeer heldere en imo oprechte betreurnissen!


Dat je mij erbij betrekt, helemaal jammer.

Dat je mijn privacy niet respecteert, helemaal jammer.


Ik zal jullie wat verklappen.

Ik lees en schrijf hier op alcoholdebaas al drie maanden om de boel hier te verstoren.

Dit alles in het kader van wetenschappelijk ondezoek naar het incasseringsvermogen, relativeringsvermogen, aanpassingsvermogen en zelfreflectievermogen van alco's

Goed geraden Houten.


Een goed verstaander heeft maar een half woord nodig.


Meer wil ik hier niet over kwijt.


-----------------
##hallo lieve Katrien
een goed verstaander heeft idd maar een half woord nodig;
maar 'goede verstaanders' zijn dun gezaaid;
vooral in een zeer-gevoelige alco-scene;
maar dat weet jij toch net zogoed als ik?... toch?

dingen zijn zoals ze zijn... daar kun je niet zoveel aan doen;
waar je wel iets aan kunt doen...
is de manier waarop je ermee omgaat!

skip het cinisme maar Katrine
dat doet je geen goed; het past niet echt bij je...;
blijf maar gewoon jezelf;
dat is mooi genoeg ;)
jammer dat dat niet alom gezien is!
hou 'm droog meid!

hartelijke groet

Toni

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
katrina

Toni,


Die laatste zin had je nou net niet moeten schrijven.


Drie maal raden wat er is gebeurd.



## wil ik niet naar raden

maar ALS het nodig is...

is er maar 1 remedie:

NU stoppen en in bed kruipen;

en morgen gezond weer op;

nieuwe ronde nieuwe kansen...;

jij kunt kiezen! kies voor jezelf!!!

suc6 en weltrusten

(((katrina)))


Toni


Bedankt.


.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het allemaal wel jammer hoor. Hoe meer woorden er gebruikt gaan worden hoe minder we elkaar blijkbaar begrijpen.

Misschien moeten we eens allemaal een dagje "stil" zijn en zonder woorden elkaar het beste toewensen, met elkaar meeleven, aan elkaar denken in deze toch wel lastige strijd met alcohol. Je inleven in "die ander" die het misschien nu (om half elf 's morgens) al moeilijk heeft.

Eens laten bezinken hoeveel lieve en oprecht meeleven je van "die ander" hebt gehad.

Ik denk dat ik vandaag eens een dagje mediteer, ga "voelen" hoe het met een ieder is, hoeveel liefde en steun ik heb gekregen en alle woorden maar nalaat.

Tot morgen,
Emma

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Emma,
Wat hanteer jij de zaken toch mooi integer.
Alleen al de rust die er van je laatste berichtje uitgaat.
je hebt groot gelijk hoor!
Het is dat ik vandaag zo happy ben en zo uitbundig (straks een kleinkind tot vanavond hier etc, ik ga haar zelf met mijn koetsje uit de crèche ophalen), anders zou ik het zeker ook eens willen proberen.
Stil te staan bij alles wat je mag geven en ontvangen, bedoel ik.
Morgen misschien.
Ik vind je top!
Groetje,
Mathilde

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by: katrina
Toni en anderen.
Bij het nalezen van de berichten dacht ik opeens oeps, er zouden wel eens verkeerde gevolgtrekkingen kunnen worden gemaakt.
Tonies laatste zin was: hou het droog.
Ik heb dat gelezen als: ga niet huilen in gewone taal, niet de alco-taal.
Mijn atwoord was: drie maal raden wat er gebeurt is, in gewone taal, de tranen kwamen eindelijk los.
Dus niet in alco-taal: ik zet em op het zuipen.


##hey Katrien
als ik dit lees, dan denk ik "oeps... dit lijkt me sterk" :(
maar mogelijk zegt dat meer over mij dan over jou?!
kennelijk ben ik niet zo naief meer.

nou ja;
hoe dan ook; fijn voor jou dat het slechts waterlanders waren.

(maar daarop doelde ik absoluut niet toen ik schreef "hou 'm droog, meid"... wat er is imo niks mis met huilen wanneer je verdrietig of boos bent, of je 'gemangeld' voelt)

groet

Toni
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, daar ben ik dan Houtje. 't Is dat jij vroeg waar ik toch ben.........
Wel ik lees dit forum en de laatste paar keer dat ik dat deed voelde ik me :( en dacht: "laat maar ik wacht wel op een beter klimaat".
Maar nu hou ik het niet meer en wil het kwijt.
Ik tref hier de laatste tijd een forum aan dat barst van de onrust en onsamenhangendheid. Slechts weinigen lezen echt goed de berichten en zelfs als Fleur om opheldering vraagt wordt er gewoon overheen geschreven.
Kennelijk móet je hier met VET of met HOOFDletters schrijven of keihard schreeuwen om gehoord te worden.
Dat is wat ik dus ook zie: GESCHREEUW!!!!!

Ik word er echt heel verdrietig van en mis mijn lieve maten, waarmee ik sinds eind november lief en leed deel en die ik nu zie worstelen om hier nog een poot aan de grond te krijgen.
Jammer!

Piggelmee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...