Spring naar bijdragen

catogorie 11


pietjepuk

Aanbevolen berichten

ja, jongens,
hier is tante mét de chocolademelk.
het feest kan beginnen. Eigenlijk vond ik het de hele avond al feest. Ik blijf nog héél eventjes maar dan gaat Tante echt naar bed en verheugt ze zich op morgen.
Zodra loket 11 opent kun je haar als eerste klant zien morgen.
Liefs,
Mathilde

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mijn 2e alcoholloze feestje in 2 dagen.. het gaat nog normaal worden!!
Hermiena welkom terug!! Helder ook.. Tante Til bedankt voor de chocomelk!! Nou moet ik wel weer een extra rondje met de hond gaan lopen om de streep-je-slank vakjes voor chocomelk eraf te lopen!! maar dat was het me waard!

zullen we dit forum gewoon maar catogorie 11 gaan noemen? Ik heb het zo vreselijk naar mijn zin!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen allemaal bij loket 11.
hebben jullie ook zo lekker geslapen?
Nog fijn gewandeld met de hond Tapas, Tapas? Tegen de chocolademelk.
Was wel gezellig hier hé gisteravond?
Zullen we de slingers nog maar een dagje laten hangen?

Fijne dag allemaal en we spreken elkaar wel weer.
Take care, zou Bino lang geleden zeggen.
Binóóó, het is weer leuk hier!!! Meld je bij loket elf en dan kun je het zelf zien!
Lief groetje,
Mathilde

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goede morgen alemaal hermiena wat fijn dat je terug bent.ik had jouw gemist meid,tapas heb je net hond gewandeld .werkt die streep je slank programa ik moet ook aan lijn sinds ik niet drink snoep ik veel ook drink ik veel friesdrankjes.ik wil jullie allemaal hele goede droge dag wensen groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Piet,
Heel herkenbaar, dat ´wat was ik gisteren dronken!`
Ik had precies hetzelfde,
deze dinsdag de ellufde.
Het klopte alleen niet met het heldere koppie en het uitgeruste gevoel.
Des te beter toch?

Wat fijn dat Tapas de boel nog even aangeveegd heeft en volgens mij heeft ze ook het hele Marie Henriètteplein meegeveegd. Het zag er zo netjes uit toen ik vanmorgen de deur uitging op weg naar loket 11.
Hebben jullie trouwens die lokettist gezien, sprekend StMaarten, écht waar.
Nou tante gaat een bakkie doen,
Tot later!
Mathilde

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ziba, streep je slank werkt voor mij erg goed. En ik loop al anderhalf jaar te miepen dat ik echt iets moet gaan doen aan mijn gewicht.. en tijdens dat miepen ben ik zeker 15 kilo aangekomen. Het niet meer drinken heeft me wel geholpen die stap te nemen... eindelijk!! ik dacht namelijk iedere dag.. vandaag mag ik nog lekker eten, morgen ga ik stoppen... net als met drank eigenlijk...
door tactus dacht ik.. er moet toch ook een methode zijn om via internet af te vallen. Voor mij was dat streep-je-slank. Okee, het kost wel wat.. hoewel.. ik heb 45 euro betaald voor een jaar. en mag dan ook nog een maand gratis sporten.

Je hebt een persoonlijke pagina op internet waar je de dingen die je eet op een dag moet afstrepen.. of eigenlijk aanklikken, en dan zie je vanzelf uit welke voedingsgroep je nog wat mag nemen of dat je meer moet bewegen. Als je bv gaat hardlopen dan mag je vakjes compenseren. Tenminste dat doet de computer voor je. Ook staan er recepten op, altijd handig. Eigenlijk kost dat afstrepen zoveel tijd dat ik geen tijd meer heb om te eten hihihihihi.

maar serieus... ik doe het nu 3 weken en ben 5 kilo afgevallen... nog 15 te gaan!! dus voor mij werkt het goed! en honger heb ik eigenlijk ook niet echt. Je past gewoon je eetgewoontes aan.. veel meer groenten en fruit en uit elke voedingsgroep voldoende dingen eten.

Zou ik van de zomer weer prettig op het strand durven lopen en liggen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hi tapas bedankt voor informatie ik dacht dat ik na stoppen met bier af ga vallen maar die heb ik vervangen met snoepjes en sapjes naar welke side moet ik kijken voor die streep je slank ?gewoon streepje slank of een andere side en trouwens het is wel goedkoper dan weit wachers.die kost bijna 10 euro per keer alvast bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...