Spring naar bijdragen

Nieuwe indeling


Gast Admin

Aanbevolen berichten

Beste forumdeelnemers,

Zoals jullie kunnen zien, hebben we het forum op jullie verzoek opnieuw ingedeeld. We hopen hiermee de overzichtelijkheid en gebruiksvriendelijkheid te bevorderen. Hebben jullie vragen of opmerkingen hierover, dan lezen wij dit graag.

Veel forumplezier toegewenst,
De moderator

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier wil ik graag een vraag stellen over de werking van het forum. Ik heb begrepen dat je persoonlijk op iemands zijn/haar bericht kunt reageren zonder dat het bij de anderen terecht komt. Is dat zo?
Niet dat ik dat nu zou willen maar je weet maar nooit. Als dat zo is kan iemand me dan vertellen hoe dat moet?
Heeft geen haast hoor!
Voor allemaal een hele goede nacht
Tosca

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Katrien,

Misschien heb ik daarom je privé messages niet gekregen? Er is nog een andere manier om iemand een privé bericht te sturen, bv. iemand waarvan je géén posting ziet dus géén slotje om aan te klikken: je gaat naar links boven in het menu: daar staat een kopje: privé berichten, dan krijg je twee mappen te zien waartussen je kun "schakelen" rechts nl. Sent (verstuurd) en Inbox ( dat spreke voor zichzelf). Als je nog géén berichtengeschiedenis hebt klik je op het "verrekijkertje" helemaal bovenaan (dus niet naast berichtengeschiedenis, want.....die heb je nog niet) en dan bv. (bescheiden maar ja wie moet ik anders nemen) op de "H" van Houtje..... dan krijg je alle forum leden met een H als eerste letter. Je klikt het forumlid aan dat je wil hebben et voilà, je krijg een schermpje voor een bericht. Tiepen maar en dan "versturen" dat is alles.

Nu vraag ik me wel af (ik ben nieuwsgierig altijd) wáár jij dan berichten aan mij in gepost hebt in wat voor soort box, hotmail? of wat dan ? je zei dat er twee boxen van mij op "slot" zaten, nou ik ben benieuwd.

Ik heb je overigens laatst ook een privé bericht gestuurd n.a.v. de commotie en dat heb je waarschijnlijk niet ontvangen of in je oude box?

Nou als je wat te vragen hebt, ik ben ook in dienst van de Cactus maar dan als computer-hulpje (geintje) het is me hobby én me werk dus vraag maar raak !!!!

Warme groeten uit koud Houten,
ik moet slapen maar met die uit-mijn-kop-gehuilde-ogen voel ik me zooooo beroerd, getverjakkiebah.

Trust voor strax,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Luitjes (wat een trutwoord is dat toch).

Ik heb een nieuwe draad gemaakt met de titel 'technische vragen en antwoorden'. Als we daar nou per onderwerp een exemplaar van maken dan komt alles lekker overzichtelijk bij elkaar te staan.
De eerste heeft het onderwerp 'persoonlijke berichten sturen en lezen' en daar heb ik de tekst van de voorgaande berichtjes ingekopiëerd.

Satja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, Katrina, dat was ook een beetje mijn vraagstuk: wie gaat dit lezen? Je ziet nu dat de nieuwelingen vaak blijven schrijven in 'wie is wie' en dat is niet handig. Maar goed, we zien wel hoe het verder gaat, het is ook niet echt van levensbelang.

Satja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meestal is dat toch in het begin zo?
En na verloop van tijd begrijp je het geheel een beetje beter en ga je op meer draadjes schrijven.......
Je moet het toch allemaal een beetje zelf uit zien te vinden en daar ook moeite voor willen doen. Meestal komt dat vanzelf wel goed, en anders kunnen we toch ook zelf wijzen bv. op een ander draadje of zo?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

zoals misschien bekend was ik niet zo voor een nieuwe indeling.

Mijn standpunt was, als ik op een gestructureerde manier over drank wil weten koop ik er wel een boek over. Ik zag dit als plek om gewoon wat te lezen en te spuien over wat je kwijt wilt. Ik stond trouwens alleen in dit standpunt. Het was voor mij ook geen levensbelang. Om met Emma te spreken: 'ik tiepel wel gewoon door'.

Maar... éigenlijk, nu ik mijn weg gevonden heb en gewend ben vind ik het wel erg goed, die nieuwe indeling. Je kan nog steeds je ei kwijt en ik kan me voorstellen dat voor iemand die nieuw invalt de inhoudelijke kant veel belangrijker is dan het dagdraadje.

Dus: goed dat de forumvrienden hebben doorgezet, goed dat de moderator is gaan bouwen (of er in ieder geval voor gezorgd heeft dat er gebouwd zou worden).

Pietje Puk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 14 years later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...