Spring naar bijdragen

vraag over dit forum


lola

Aanbevolen berichten

Hai katrina,ik ben niet zo goed met computers meer na jaren drankmisbruik!Kreeg dit forum aangeraden door hulpverleing.Ben nu aan het oefenen en shaken door ontwenning.ik drink nu even water.Tril zo erg en voel me ellendig dat ik amper kan typen.liefs lola

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Lola,
nou je hebt in iedergeval gevonden hoe je je aan kan melden en je hebt een "draadje" gestart. We hebben ook een "wie is wie" draad, misschien wil je daar verder op schrijven? Kijk maar of je eruit komt.

Ellendig dat je je zo rot voelt. Maar zeker als je gister flink hebt gedronken is het vandaag een lastige dag. Veel water, probeer wat te eten voor het bodempje in je maag, voel je je vaak al een stuk beter door.

Kan je niet nog een uurtje naar bed? (na veel water en wat gegeten te hebben).

Veel mensen hier kennen dit gevoel wat jij nu ervaart. Heel veel sterkte.
Hoop je weer te horen,
Emma

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je wel Emma!!Ik kan niet rusten.Pieker enorm over wat ik mezelf aan heb gedaan.Hopelijk kom ik door de eerste moeilijke dagen heen.Drink veel water.Ik ga het forum goed inlezen want ik heb afleiding en hulp en kracht nodig.Tot snel hoop ik.lola

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je wel Emma!!Ik kan niet rusten.Pieker enorm over wat ik mezelf aan heb gedaan.Hopelijk kom ik door de eerste moeilijke dagen heen.Drink veel water.Ik ga het forum goed inlezen want ik heb afleiding en hulp en kracht nodig.Tot snel hoop ik.lola

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je wel Emma!!Ik kan niet rusten.Pieker enorm over wat ik mezelf aan heb gedaan.Hopelijk kom ik door de eerste moeilijke dagen heen.Drink veel water.Ik ga het forum goed inlezen want ik heb afleiding en hulp en kracht nodig.Tot snel hoop ik.lola

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...