Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas

Zandbak - Om lekker te spelen / testen

Aanbevolen berichten

• 3 weeks later...
  • Antwoorden 318
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

ik zie onderaan staan: Er zijn momenteel 8 gebruikers ingelogd. ..en de ex-gebruikers dan?

Deze Zandbak is gemaakt om te testen. Iedereen is uitgenodigd om hier posten, veranderen en testen wat hij of zij wil. hoe post ik een bericht? hoe pas ik een bericht aan? kan ik mijn bericht verw

Posted Images

Huh????

Rode letters???

Ik ga gewoon naar boven rechts; zwarte letters ; home.

Ofwel linksonder idd alcoholdebaas maar bij mij zijn dat witte letters op een roze achtergrond.

Ik heb zelfs geen rode letters ergens?

Gebruik jij IE Jane? Of chrome? Of nog wat anders?

Zou het daar aan kunnen liggen dan?

Ik heb wel soms als menu links bv licht oranje letters.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...
  • 2 months later...
  • 2 months later...
  • 3 weeks later...

ach.,

er werkt zoveel niet op deze site en anders zoek je je wezeloos hoe het moet, vraag me af waar de maker van onder invloed was toen hij het maakte.

Slim was hij in elk geval niet.

volgens moderator is het een origineel Nederlandse site waar later een Engelstalige versie is gemaakt. Nou dat hebben ze dat lekker verprutst!! Ben engelstalige mededelingen tegengekomen.... En kijk anders gewoon even naar je eigen profiel, en met name naar je provincie, probeer via het pijltje de mogelijkheden maar eens: allemaal Amerikaanse staten...... oh ja en other.!!! OTHER, ook al zo Nederlands.... grrr

Oh ja, op deze pagina staat ook "selecteer emomotion" Krijg je ook allemaal van die speciale Nederlandse mogelijkheden......

Link naar bericht
Deel via andere websites

JA dus.... en normaal nuchtere en niet Deventenaars had daar misschien VERZENDEN neergezet. Dat hadden normale Nederlanders misschien beter en sneller begrepen.

Want dat ik een bericht aan het beantwoorden ben heb ik niet alleen zelf gekozen, maar staat voor alle zekerheid ook nog eens maar liefst tweemaal boven aan het scherm:

Eenmaal wit in blauw explorer stijl en eenmaal in hun eigen site wit in oranje.

Kan iemand mij trouwens uitleggen waarom er http, https, ftp, mail, hr. etc boven in dit scherm staat?????? Ik weet wat die letters beteken, maar is wat een onzin en werken doet het zowiezo niet.

De opmerking links in het scherm dat HTML code niet is toegestaan is wel leuk, Brengt krakers misschien op een idee. Heb zelf overigens websites in HTML geschreven, maar dat is al zo'n 15+ jaar geleden (en ik ben niets slechts van plan).

En volgens mij is Zandbak om te testen en eventueel kritiek op de site te geven.

Op de normale forums zal ik me netter en aan het normale daar gebruikte taalgebruik aanpassen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hallo beste 70,

Je kan best gelijk hebben wat deze site betreft, ikzelf vind dat je er makkelijk

je weg in vindt. Dat het allemaal niet zo moeilijk is.

Maar ik heb me met de technische kant nooit zo beziggehouden, ik kwam en kom

hier om geheel andere redenen. Lotgenotencontact.

En daarin voorziet deze site ruimschoots.

Waarvoor kom jij hier, als ik vragen mag?

Ik heet je in ieder geval van harte welkom en hoop

dat jij hier vindt wat JIJ zoekt.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoi nancy,

Ach, ik heb zo'n 21 jaar een computerbedrijf gehad en kan als freak dan dus niet nalaten om te kijken hoe een site inelkaar zit en werkt.

Ben hier overigens waarschijnlijk om de zelfde reden als jij, contact met lotgenoten.

In mijn geval alcohol en meer informatie over baclofen.

groetjes 70 (dat 70 is overigens gewoon m'n leeftijd) (maar moet me nog voorstellen in wie is wie).

PS Je bent wel een bezig baasje, 2600 berichten in zo'n 600 dagen. dat is gemiddeld meer dan 4 per dag...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Uhhh... wat kwam ik hier ook alweer doen??? :)

oh ja.. vraagje aan "70"

volgens moderator is het een origineel Nederlandse site waar later een Engelstalige versie is gemaakt.quote>

Waar heb je dit gelezen?ft>

En een aantal dingen werken dus wel merk ik. https en ftp lijkt me onzin hier en LI werkt enkel bij de preview.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 4 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...