Spring naar bijdragen

Andere schermafbeelding?


PiSta

Aanbevolen berichten

Onder profiel ,onder de titel alcoholdebaas boven in ziet u een regel ; nieuw onderwerp : profiel : dashboard : kalender : home : uitloggen

U neemt dan profiel , vervolgens komt u op die pagina " icoon" tegen , daar kunt u uw icoon uit een aantal iconen kiezen .

Overigens ;

Ik ben hier ook nog niet zo gek lang als lid , en vind ook dat idd. al diezelfde icoontjes zeer verwarrend is .

Ik ben zelf forumbeheerder van een ander forum ( dit heeft niets met alcohol of iets dergelijks te maken hoor ) , maar daar kiest ieder lid zijn eigen avatar .

Dit kan dan een kleine foto zijn o.i.d. , kijk dit werkt veel makkelijker want 9 van de 10 maal weet je gelijk wie dan wel de auteur is etc.

Hier bemerk ik dat er wel meerdere tomaatjes zijn , meerdere van die avatars zoals die van u zijn .

Beheerder is dit a.u.b. niet te veranderen ?

Mijn ervaring op dat andere forum is dat de mensen het zelf wel netjes houden met avatars etc.

Bij voorbaat mijn dank .

Ztiertje ( Ab )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit mij ook een beetje dwars.het beperkte aantal avatars. Ik hoop altijd maar dat iedereen het plaatje keist waarvan hij/zij vindt dat het nog het meest met de werkelijkheid overeenkomt. Zo ben ik blank, heb een beetje een dikke kop, ga niet vaak naar de kapper, maar mijn haarkleur is net iets rossiger. En zijn er mensen die het meest lijken op een tomaat? Of een rugzak?

Het totaal vrijgeven van die plaatjes is mss ook weer niet zo'n goed idee. Niemand is hopelijk zo dom om op een zo "gevoelig" forum zijn eigen pasfoto te plaatsen. Ik vermoed bij sommigen (vaak vrouwen) dat er dan veel van die quasi-diepzinnige plaatjes van krassen in het ijs of schattige poesjes of hele mooie bloemen komen.

Het is vooral de beperking van het aantal plaatjes dat hindert. Dat mensen onvermijdelijk dezelfde hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ging meteen reageren dat ik dat ghettojochie met die capuchon wilde zijn.

Ow wacht....dat WAS Kenny. They killed Kenny. You bastards! Ik dacht even dat je Cartman bedoelde...

Kenny komt wel overeen met zoals ik me meestal voel. De wijze, maar nauwelijks gehoorde nono die nogal verlegen is.

Maar het lijkt me zinvol als avatars in ieder geval het geslacht van iemand representeren. Voor transgenders hebben we dan Mr Garisson.

Ben jij niet een typische Wendy Testaburger? Of liever een Ms Choksondik? Ms Crabtree?

Jaaaaah, Tactus, DAT is wat wel willen! Southpark-characters. Voor Elck wat Wils.

In velen van ons schuilt denk ik een Ike Broslowski. "Don't kick the baby".

Dank, VM, dat je me weer hebt gewezen op SP. Heb het verwaarloosd. Het geeft mijn gedachtengoed het beste weer. Ik word er blij van

*de rest van de avond op SPstudios gratis SP afleveringen bekijken gaat*

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...