Spring naar bijdragen

zaterdag 31 juli


igor

Aanbevolen berichten

Ik ging slapen. En toen toch niet ant ik bedacht dat er nog een poes buiten loopt die ik binnen wil hebben.
Dus lees ik nog wat hier.
Wing?! Je schrijft naar Niwi: selfabsorbed.
En: Niwi kan voor zichzelf spreken
Maar als hij zelf navraagt wat je bedoelt dan zeg je: Ik heb gezegd wat ik heb gezegd.

Eh, selfabsorbed? :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 431
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Het klinkt niet interessanter in het Engels Wing. Het is geklets van de eerste orde.

Was een reactie op deze

quote:


Originally posted by:
wingchun

Ik ga proberen te slapen.


Never mind what wing says.


It's just this tiny feeling.


Slaap lekker!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik las ff terug. Het lijkt me duidelijk wat wing bedoelt. Hij bedoelt dat degene alleen met zichzelf bezig is en zijn of haar problemen. Daarbij dus geen belangstelling tonend voor anderen. Als je in een depressie zit ligt dit op de loer. Toch als je je best doet, en wel aandacht geeft aan de ander kan het ook voor jezelf een wat minder zwaar gevoel geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat we allemaal wel weten wat selfabsorbed betekent Jan.
En dat gaat zeker niet op voor niwi. Wat en flauwekul zeg. Als er iémand met zichelf ingenomen is hier :angry:

Correctie; selfabsorbed is geen normaal Nederlands woord dus laten we maar gewoon zelfingenomen gebruiken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn ervaring is anders, als ik depressief ben wordt ik er niet lichter van om een ander aandacht te geven.
Mn best doen is dan helemaal geen optie en eigenlijk kan de hele wereld me dan gestolen worden inl. myself.
Not good....

quote:


Originally posted by:
Jan40

Ik las ff terug. Het lijkt me duidelijk wat wing bedoelt. Hij bedoelt dat degene alleen met zichzelf bezig is en zijn of haar problemen. Daarbij dus geen belangstelling tonend voor anderen. Als je in een depressie zit ligt dit op de loer. Toch als je je best doet, en wel aandacht geeft aan de ander kan het ook voor jezelf een wat minder zwaar gevoel geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...