Spring naar bijdragen

1 april 2011


Max72

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 101
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goeiemorgen!
Hey Yvon, heb net verse gezet hoor maar toch bedankt ;)

Ben er vroeg uit want gisteren is de verhuizing van dochter begonnen, vandaag de grote boel.
Gaat goed hier, zeker wat niet drinken betreft.
Ongemerkt zit ik ook alweer over een maand :), tenminste....als ik goed tel want ik ben de tel kwijt.
Heb gelukkig bijna geen trekmomenten meer.

Heb niks terug gelezen, hoop dat iedereen goed gaat :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogguh Igor; met jou ook alles goed? En met K&B?

Kan niet zeggen dat de liefdesweg over rozen gaat................
bergen en dalen, veel emoties en dus: geen spek op de ribben, integendeel ik zie er niet meer uit bah terwijl ik toch echt mijn best doe om te eten zit ik nu onder minimumgewicht :$

Lieve mensen, ik moet opschieten.
Wens iedereen een goede droge dag toe ondanks de voorspelde (mot-)regen.
Good goan!
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

fleurtje en harry :musicnote::present::):musicnote::heart::present: en een :sun: op je voorhoofd

saar toch maar proberen te eten meid, straks ben je nog verder van huis. en ik kan me niet voorstellen dat dat gerammel van je botten de vreugde verhoogd ;)

met k&b gaat het goed. een klein beetje verwend :o maar ach ik krijg ook zoveel van ze terug. het zijn zulke lieverds

Link naar opmerking
Deel via andere websites

GOEEEEEEDEMORGEN lieve allemaal,

eigenlijk heeelemaal geen tijd maarkom even een bloemetje brengen voor EKS!!:present:

Samen op 1 November begonnen dus vandaag..........samen 5 maanden droog!

Daar zijn we suuuuupertrots op samen!!
Dus deze is voor jou Eks!! B) :$ :musicnote::heart::sun::moon::present::):rose::musicnote::heart:

Op naar het half jaar samen he!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemorgen:rose:

Fleur en Harry en maand droog?? das de beste 1 apr. grap in maanden:D
van harte frummers en dat er nog velen mogen volgen!:musicnote::heart::light::sun::present::):rose::heart::musicnote::musicnote::heart::light::sun::present::):rose::heart::musicnote::musicnote::heart::light::sun::present::):rose::heart::musicnote::musicnote::heart::light::sun::present::):rose::heart::musicnote:

Tink, ga je het ook ADB houden komend weekend?
We kunnen wel een weekendpact opzetten voor je?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen allemaal,

ten eerste Eks en Yayla 5 maanden, gefeliciteerd, hoop ik ook te halen :present:
en Fleur en Harry 1 maand :musicnote: ook gefeliciteerd!

nu Jane als jij een weekendpact opstelt, schrijf mij er dan maar bij, lijkt me een goed plan, nog wat strubbelingen met (ex)partner, dus pact kan geen kwaad, morgen hele dag alleen, was altijd trigger voor mij, en ik merk nu dat ik al een paar dagen geen refu heb geslikt, ga nu meteen slikken,

later....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaby :devil: ben je het echt vergeten of met in je achterhoofd soms toch dat duiveltje? KKKkkssssttt weg duiveltje of ik laat je pakken door K&B kstkst boeh

jane zet mij er ook maar bij, straks weer een moeilijk gesprek triggertriggertrigger het busje zit er wel in hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaby :devil: ben je het echt vergeten of met in je achterhoofd soms toch dat duiveltje? KKKkkssssttt weg duiveltje of ik laat je pakken door K&B kstkst boeh

jane zet mij er ook maar bij, straks weer een moeilijk gesprek triggertriggertrigger het busje zit er wel in hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...