Spring naar bijdragen

dinsdag 29 maart


snoepje

Aanbevolen berichten

Goeie morgen Blondie lieverd. Ja hoor hier alles perfect met Puck. Ze doet het zo ontettend goed. Zit alleen tegen volgende week aan te hikken. Dan gaat ze een paar dagies logeren bij een kennis als ik weg ga. Zal ze ontzettend missen.
Maar hoe is het met je huis? Is alles nu een beetje op orde lieverd? Wat zal jij dadelijk lekker genieten als het zonnetje gaat schijnen. Heerlijk voor je je hebt het zo verdiend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 306
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Spud een flessertje???? Ja die diertjes kennen geen angst. Maar goed dat het zo afgelopen is meis, en een groot compliment dat je toch niet naar de fles gegrepen hebt. Heb je nog meer flessertjes?
Ikzelf zou ontzettend bang zijn als ik ze zou hebben, en zou gaan drinken, ik ze zou vergeten of er doorheen zou slapen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alles op orde Bol en als het goed is woensdag ook eindelijk televisie.
Zwarte beeldscherm begint wat te vervelen.
Als dat gedaan is ga ik me weer lekker richten op mn schilderwerk

Kan me voorstellen dat je het moeilijk vind om haar achter te laten bij anderen en haar gaat missen...
Is toch je kindje he !!!
Zelf ga ik nergens meer heen zonder mijn kanjer, vakantie met doggie of anders gewoon niet...
Maar helaas soms kan het niet anders
Probeer toch maar lekker te genieten van die paar dagen, je hebt nog een heel leventje met Puck voor de boeg ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ziezo, dochter de deur uit, de dappere dodo...
moest haar school ook bellen, dat ze na het vijfde uur naar huis moet, dokter... die rug is nog niet goed

aan igor en snoep, ik zit hier in mijn ouwe huis, nu bewoond door moeder en dochter... en ik doe hier gerust wel wat hoor, maar soms is er bijna niet tegen aan te werken, die chaos die er ontstaat, als ik een paar dagen niet geweest ben... in mijn ogen dan he...

mijn eigen flatje is zo heerlijk ordelijk... zij het niet helemaal spik en span meer nu, maar dat komt omdat jullie me steeds zo aan de klets houden... dus snoep, ik heb liever dat je donderdag op mijn flat komt poetsen... mmmmmm

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen :rose:

Kom ff binnenwippen en zo weer buitenwippen.
Klinkt hier reuze goed :).
Vandaag een half dagje verlof! Jieeeeeeeeeeeeepieeeeeeeeeee. Nog een boel op te ruimen in het huisje.
Ik denk dat ik een 'ik haat mijn ex dag' heb maar goed, morgen zal dat ook weer wat minder zijn.

Doe het goed allemaal. Voor hen die niet moeten werken, geniet van het zonnetje.
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen allen :rose:
Het belooft weer een stralende dag te worden!

Blondie: :moon: kom van dat dak af :moon:tralalalala :D
Fijn dat je rust vindt nu meid.

Spud: goed gedacht en gehandeld, compliment :present:

Bol: :heart: jammer dat Puck niet mee kan, houdt zwager niet van dieren of mag het daar niet?
Wel lekker toch een paar dagen er tussenuit en voor iemand mogen zorgen, dat geeft mij ook altijd een goed gevoel. Voor mij is het zó'n verademing dat ik nu niet meer voor mij alleen hoef te koken.....kook nu elke dag voor vriend en zijn zoon en eventuele andere gasten en eet gezellig mee, wát een wereld van verschil.

Moet straks naar de psych, vind ik fijn. Ff wat zaken op een rij zien te krijgen.
Nu ff voortmaken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Saar ze hebben volgende week zelf een hondje op vakantie. Een reutje van 8 en rijkelijk sjaggie, dus ben ik als de dood dat hij mijn Spruitje iets aan zal doen. Bovendien wordt het, omdat mijn zwager jarig is, erg druk dus wordt ze misschien onder de voet gelopen. of de deur gaat open en ze loopt weg, onder een auto, mensen nemen haar mee, raakt de weg kwijt, bbbbrrr, nee dan maar een paar dagen bij een ander. Zijn er van de week al geweest en het was dikke pret voor haar, want ze hebben daar ook twee kleine ukkies.
Vandaag naar de psych? Heerlijk meis, dan kun je weer wat kwijt en worden de dingen weer wat duidelijk.
Heel veel plezier vandaag en kom je nog ff zeggen hoe het afgelopen is?:heart:

Moghu Henk, Max en Twinkel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh Bol nou dan zou ik haar ook lekker bij die anderen laten ravotten hoor!
Weet niet of ik daarna nog tijd heb om me te melden maar gaat goed komen hoor .

Henk: ja dat zal de psych vast wel hahaha, zelfs andere outfit :D
Maar goed, het is allemaal nog erg verwarrend en dus goed te praten.

Nu moet ik me haasten, dus hoppa!
Good goan iedereen!
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

bol, ik weet niet wat je bedoelt, wat ik zou moeten melden van je...
heb vele aandachtspunten vandaag, meer dan me lief is eigenlijk...
maar je treft me hier wel aan hoor, lekker veel gaatjes tussendoor, dat ook,
dus ik mag niet mopperen, zeggen we dan...
oh wacht, je hebt het geloof i ook helemaal niet tegen mij...

nee, nu zie ik het...

goedemorgen tinkerbel, alles wel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fleurie hoe is het met de schilpad?

Tinkel. er is een draadje over neg. ervaringen met alc. Zal ik het eens naar boven halen? Staat bij thema's. Dat is nu heel belangrijk dat je daar (weer) schrijft. Alles over je ervaringen van gisteren zodat, als je weer wilt gaan drinken, je daar terug kan lezen wat het met je doet.
ja en naar zo'n bijeenkomst gaan is goed voor je maar je moet zelf ook genoeg wilskracht opbouwen om er af te blijven meis. maar dat komt wel hoor, heb maar vertrouwen in jezelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben niet helemaal met de verhalen van iedereen vandaar de volgende vraag?

Was je allang droog? Ga je voor minderen of stoppen? Ik heb geen probleem met mensen die dronken op het forum komen. Ik heb al gemerkt dat het voor sommigen not done is maar ik heb eerder zoiets van beter dronken op het forum en iemand anders die een stop zet op dan lekker doorgaan. Maar dat is natuurlijk je eigen keuze.

Komt wel goed! Heb geen kennis van zulke bijeenkomsten maar kan de perfecte duw zijn die je in de juiste richting stuurt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Schildpad leeft gelukkig nog bolletje :). Is al iets vlugger maar moet er toch echt nog nodig mee naar de arts. Ik heb al wel wat rondgesurfd op het net maar ben er toch niet helemaal uit wat ik nu met het beestje moet. Het plukt nog altijd een plantje kaal in de tuin. Waarschijnlijk weet hij zelf wel dat het niet schadelijk is maar toch ben ik er niet gerust in. Ook zou ik nog een aantal andere dingen moeten weten zoals kan ik zijn heuveltje verplaatsen (daar waar hij zijn winterdudje doet etc..
Maar superschattig is ie zeker en helemaal niet bang :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tink, volgens mij ben jij een ijzersterke en in elk geval bijz. geestige vrouw,
onthoud je dat zelf wel een beetje?

ik weet het, dat valt niet altijd mee....

is je jongste dochter nog ziek?
heb je oppas voor als jij wegmoet naar die afspraak?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel goed Tinkel dat je toch wat gaat schrijven. En pak jezelf niet te hard aan, ik bedoel straf jezelf niet te hard.
Het is goed als je kijkt naar wat er gisteren is gebeurd maar pak de draad weer op. Neg. gevoelens nodigen uit tot alcoholmisbruik. Je kunt jezelf aanpakken door bewust te kiezen voor de pos. gevoelens die ook in je zitten, je hoeft ze alleen maar aan te boren, ook al valt dat nu niet mee. Zo ben je goed bezig en lief voor jezelf. Houd van jezelf.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...