Spring naar bijdragen

Vrijdag 8 april


Shahire

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 120
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

goedemorgen allemaal, moet rennen, aan de arbeid

@Sara, ja morgen sta je 6 weken deroog, helaas heb ik het niet gered, heb dinsdag gedronken, dus zit nu weer op dag 3, baal er vreselijk van, en echt een ieder die het overweegt, niet doen,maar ja.... dat wist ik dinsdag natuurlijk ook al :$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen gaby, blondie, saar en niwi...
Saar zat toch ook met vlinders???
Heerlijk hoor.

Gaby, kan me indenken dat je baalt.
Maar aan de andere kant... denk aan al die dag dat het je WEL lukte... daar mag je best blij mee zijn...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hè Blondie rot voor je meid. Laat ik je vast vertellen dat ik er geen last meer van heb sinds ik in de overgang ben :D ..... schrale troost, sorry, nog ff geduld meis. Ondertussen sterkte!

Gaby; wat jammer joh. Maar goed we weten er alles van toch? Vallen, opstaan en weer verder gaan! :present:
Nou ik had het gisteren ineens ook heel moeilijk, had bijna gedronken zeg.
De (nog kersverse) relatie roept wel erg veel emoties op soms. We moeten onze weg er nog in vinden en hebben beide nog moeite met ons verleden. Bij mij roept het hebben van een relatie ook weer allerlei nare herinneringen uit het verleden op, heb soms erge nachtmerries en alle emoties vreten aan me, letterlijk en figuurlijk. Ook al weet ik dat ik het maar op z'n beloop moet laten, het valt niet altijd mee. Maar affijn, beter nuchter dan in de drank gevlucht.

Zo, nu ff rommelen en honden uitlaten.
Laterssss!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

klopt Yvonne, maar ik heb het toch weer laten gebeuren, en dit keer baal ik daar meer van dan anders, heb ook het idee dat ik nu weer ópnieuw'' met de afkick kan beginnen, weet niet of dat ook zo is, vorige keer was ik nijdig en vastbesloten nooit meer te drinken, nu voelt het als falen, is weer heel anders :wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maarre Gaby....... IK rook nog steeds :$ dus jij bent daarin verder dan ik! Knap hoor :present:

Igor; gelukkig ben ik niet vies van honden dus krijg je van mij een :sun:

Hoi Von; ja vlinders maar soms lijken het ineens vleermuizen :o, van die enge......
Met jou alles goed?

Mogguh lieve Bol :heart:

Nu echt ff bezig hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie zonnige morgen weer,
wat boffen we toch he mensen!

Bolleke als ik je straks niet meer zie, na
de volley:
alvast hele fijne dagen meis,
Puck heeft het goed en jij ook zo verdiend,
en als je het te lang vindt duren, nou dan heb je
heimwee en gaat lekker terug.
Maar wel ff je laten verwennen he, misschien bevalt het zo
dat je een verlenging aanvraagt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oké speciaal voor Niwi: foei toch!!!
"A dirty mind................" :D maar nee man, ik zit braaf alleen thuis hoor (met de honden).
Met jou alles goed? Nog steeds rookvrij? Denk van wel je bent zó sterk en vastberaden altijd.

Hey Bol begrijp dat je er lekker ff tussenuit gaat?
Dan wens ik je héééél veel plezier!

Hoi Jane! Wil je nog gauw even zeggen dat ik je berichten de afgelopen maand zo van toon veranderd vind joh, je klinkt heel sterk en positief. Ben blij voor je, het is je zó van harte gegund!!!

Doeiiiiiiiii
good goan allemaal
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De Bol een paar dagen weg... zonder Puck dus... nou meid geniet er van hoor.

Jane, tis inderdaad al weer heerlijk... zat net even buiten in het zonnetje, is al twintig graden nu in de zon... dat belooft wat voor de rest van de dag.. :rose:

Niwi, petje af hoor dat je het zo goed vol houdt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...