Spring naar bijdragen

WEEKPACT VOOR KANJERS


bolletje

Aanbevolen berichten

Droge week gehad. Nu zit ik tevreden met E en zijn zoon op de camping. Ik heb 4 weken vrij en we zijn gisteren vertrokken voor 2 weken. Lekker in Nederland aan een meertje. De vakantie had E al geboekt en het lukte hem om mij erbij te boeken :).

 

bewerkt door Tatum
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gaat erg goed. Week 2 op de camping is begonnen. Er wordt hier heel erg veel gedronken in een gezamenlijke partytent. Steeds meer. Herkenbaar voor mij.  

Vriend en ik drinken niet. Dat gaat me goed af. En als het wat moeilijk valt kan ik bij onze tent gaan zitten. Lekker met een warme kop thee en een Sudoku puzzel. :)

 

WEEKPACT 31-7-2022

Tatum

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Tatum:

Het gaat erg goed. Week 2 op de camping is begonnen. Er wordt hier heel erg veel gedronken in een gezamenlijke partytent. Steeds meer. Herkenbaar voor mij.  

Vriend en ik drinken niet. Dat gaat me goed af. En als het wat moeilijk valt kan ik bij onze tent gaan zitten. Lekker met een warme kop thee en een Sudoku puzzel. :)

 

WEEKPACT 31-7-2022

Tatum

Spirit

Wat fijn dat je vriend ook niet drinkt.Je doet het goed, om jezelf gewoon terug te trekken en niet mee te doen met die zogenaamde feestgangers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Tatum:

 

Doe graag mee met het weekpakt:)

Ben nieuw hier en heb m'n eerste droge week na vandaag gehad. Op naar de volgende week. De eerste niet drinken en samen sterk:heart:

WEEKPACT 31-7-2022

Tatum

Berkje

bewerkt door Berkje
Goed plaatsen weekpakt
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...