Spring naar bijdragen

WEEKPACT VOOR KANJERS


bolletje

Aanbevolen berichten

Je praat niet alleen tegen jezelf @Sanmiquel. Je wordt gelezen. Nog gefeliciteerd met je verjaardag. Natuurlijk mis je je dochter, maar drank helpt er niet bij. Nergens bij. Het is en blijft vluchten. Vergeten, zonder op te lossen of nieuwe paden in te durven slaan. Ik worstel overigens net zo hard hoor. Daarin sta je niet alleen. Morgen kater wegwerken en de stenen weer opbouwen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn advies: komende week nog eens nuchter teruglezen wat je hierboven schreef en alle voorbehoudjes, achterdeurtjes en "maar" deelzinnetjes voor jezelf markeren en/of schrappen. Zo kom je namelijk niet verder.

Je analyseert je probleem. OK, dat is een begin, maar wie of wat wil je nu eigenlijk zijn, een deel van het probleem of een deel van de oplossing?

 

Een voorbeeld:

19 minuten geleden zei Sanmiquel:

een idiote gedachte, maar zie er maar eens los van te komen

Moet je dan eerst van die gedachte loskomen voordat je echt kan stoppen? Terzijde schuiven kan ook hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

SanMiquel probeer de weekenden eens helemaal vol te maken met leuke dingen. Nu is het een soort conditionering. Je koppelt drank aan het weekend, bijt je vast, en het laat je niet meer los. Bij mij was het ook dat de gedachte daaraan een fijn opwindend gevoel gaf. Is een pilletje refusal voor het weekend niets voor jou?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Yvonne:

@Sanmiquel, je kunt het weekpact ook op zondag, vandaag dus, in laten gaan voor jezelf toch? ;) 

Precies en je kan het ook op vrijdag of zaterdag doen. Wie is er voorstander om het vrijdag te starten? Ik zal het best wel eens vergeten maar we kunnen het allemaal.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...