Spring naar bijdragen

Muziekdraadje


Lenie

Aanbevolen berichten

Ik was vandaag bij mijn moeder, waarvan haar omgeving twijfelt of ze dement is en dus een dokter opgezocht.

Ik vond haar helder vandaag en ze was zo lief en zo ontzettend haar best aan het doen voor mij dat ik haar iets terug wilde geven.

Haar muziek. Waarmee ze me vroeger tot mijn ergernis en vol in beroering van de muziek en zich van geen schuld bewust, wakker riep.

Heb er een haat en liefde verhouding mee gekregen.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh geweldig hoe mijn moeder opleefde! :D

 

Dus ze wilde alles horen!

 

Vond ik persoonlijk ook heel leuk.

Want ze kon alle teksten meezingen. Zo ver weg is mijn moeder gelukkig nog niet.

 

p.s. mijn moeder blijft nog wel even en nu heb ik ontdekt wat het middel is om haar soms bij de les te houden. :D:heart:

 

Dan gaat ze stralen en vertellen! Over een verleden die lijn recht staat tegenover haar vechtscheiding.

bewerkt door Spud
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo voelt dat als je soms denkt dat je alleen loopt.

Oeps nog niks gezegd, nou ja zo voelen mijn vrienden dus. Een vanzelfsprekendheid waar geen ruimte voor is. En ik kom best terug maar wrs heel anders.

bewerkt door Spud
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thanks Tomi75 voor je like. Ken je de cd ook? :)

Ik was bijzonder verrast toen ik een like kreeg van iemand ik eigenlijk nog niet ken. Je schrijft (nog) (niet) mee op de dagdraad. (is ook geen verplichting)

Toch leuk dan een medegenieter van muziek te treffen.

Ga goed! En ik hoop hier of daar eens van jou muziek keuze te genieten.

 

bewerkt door Spud
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De dag voor mijn besluit om mijn kat in te laten slapen. Ondervond ik behalve heel veel katten dingen kopen ook heel veel steun aan dit gebeuren.

 

Je moet je soms ook kunnen uitleven.

 

Heb die dag niet gedanst mocht iemand dat denken.

bewerkt door Spud
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Vroeger eind jaren 80 tot 2005 veel house ook geluisterd. Hard dance, hard style. Geen rave, maar het pompende, pulserende. Net een slag langzamer dan gabber. Muziekstroming totaal verkracht door de latere happy hardcore. Daarna nooit meer geluisterd.

bewerkt door ploffie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

als dit nummer waar is heb ik een volle agenda in the afterlife. Wanneer kan je dan ooit rusten? :P Maar kan wel ondersteunend zijn voor iemand anders...

 

Ben persoonlijk niet zo kapot van dit nummer.

bewerkt door Spud
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...