Spring naar bijdragen

Muziekdraadje


Lenie

Aanbevolen berichten

Oké zit nu even op een diepte punt. Ik mis mijn beste vriend nu die ik geholpen heb om dood te gaan. Als ik dit nummer hoor zou het eigenlijk gewoon andersom geweest moeten zijn. Hij is altijd een belangrijke factor in mijn leven geweest, had veel invloed dus toen ie doodging was ik eigenlijk ook wel een beetje blij dat ik zonder zijwielen het leven kon gaan ontdekken. Nooit gedacht dat ik zo een belangrijke rol zou gaan spelen in zijn geluk. Ondanks dat dat gelukt is mis ik hem soms echt wel. Hij is gewoon onvervangbaar. En je blijft vergelijken helaas.

En nu ik door pak en gestopt ben met alles, mis ik zijn bemoedigende stem nog meer. Zit wel in mijn hoofd maar kan dit niet meer met hem delen. Ik weet wel dat hij ondanks deze schoonheidsfout trots op mij is en altijd zal zijn.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beloftes maken schuld maar er over zwijgen lost ook niks op. Feit is dat ik plaatsvervangend blij voor hem ben dat ie dood is. Maar dat ik ook een soort gevoel van gemis mag voelen. Heb dat al veel te lang onderdrukt omdat blij zijn niet strookt met spijt. Ik zou het zelfde doen maar wel vaker zeggen dat ik soms spijt en gemis zal voelen. Maar dat is alleen maar omdat ik het nu weet.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 8 months later...

Ik dacht altijd dat je van een voetstuk kon vallen en verder niks.  Ook enorm pijnlijk maar je val is klein en blijft beperkt.

Maar als je kiest om te blijven vliegen is het dus ook mogelijk.

Vanuit respect ben ik effe niet meer gaan vliegen, maar ik weet dat ik dat uiteindelijk wel toch wel weer ga doen.

Het is gewoon zo tof om zo dichtbij vogeltjes te zijn. En heel veel meer! Dat gevoel van de luchtdruk en afstand van de aarde.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 months later...
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...