Rosee Geplaatst 7 mei Rapport Share Geplaatst 7 mei @lady janedat geeft hoop. Ik verwacht dat mijn jongste zoon ook veel alleen blijft en als hij zich daar goed bij voelt is dat prima. Hij houdt overigens wel van gezelligheid en gezelschap onder mensen die hij goed kent, en spreekt ook echt weleens af. Maar geen hechte vriendengroep helaas. In tegenstelling tot zijn broer (bij hem maak ik me juist weer zorgen over zijn drankgebruik ) hun vader heeft zelf adhd en is net een stuiterbal soms. Maar op zich is hun band oke. Ik moet proberen om met die boosheid van hem om te leren gaan, het niet op mezelf te betrekken. Ik trek het me vaak zo aan. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 mei Rapport Share Geplaatst 7 mei Ja dat had ik ook zo. Ze zitten in mn botten zeg ik vaak. Mijn zoon houdt ook van gezelligheid bij vertrouwde mensen. Hij draagt een capuchon ter bescherming van zichzelf. Dat accepteert niet iedereen helaas. Hij doet geen vlieg kwaad maar wordt met criminelen geassocieerd helaas. Door mensen die hem niet kennen. En is daar gevoelig voor en extra kwetsbaar door ook. Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 7 mei Rapport Share Geplaatst 7 mei (bewerkt) Ik lees jullie @lady janeen @Roseeen ja autisme is vaak genetisch, waarvan akte . De woedeaanvallen komen vaak door onduidelijkheid en overprikkeling. Je zou contact op kunnen nemen met wmo voor eventueel hulp , hoe hier mee om te gaan . Al heeft hij niet de autisme diagnose, hij heeft er wel 1 . Autisme is ook bij iedere persoon anders. Ik vermoed ook dat ik er iets van Add bij heb , waardoor ik me sociaal wat meer staande kan houden en ook vaak juist prikkels op zoek , als het ontprikkelen saai word 7 mei bewerkt door Francoise Typfout Rosee en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 7 mei Rapport Share Geplaatst 7 mei (bewerkt) Ik lees jullie alle drie als moeders. Zelf ben en blijf ik een zoon van mijn moeder. Gelukkig was zij net zo'n fijne en zorgzame moeder als jullie zijn. @Rosee, @Francoise, LJ. 7 mei bewerkt door Roberto Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden