Spring naar bijdragen

Vrijdag 26 mei 2023


Beatrix

Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers. 
Even een bakje neerzetten hier, en dan lekker aan de slag in de tuin. 
Succes met de bril @Pinkman. Ik heb diverse keren diverse lenzen geprobeerd in de afgelopen vijftig jaar, maar mijn ogen kunnen er niet tegen helaas. 

Lukt het je makkelijk om de droge draad weer op te pakken na de uitglijder van een paar dagen geleden @Fonny?
Was het uit boosheid of verdriet dat je een glas pakte? 
 

DAGPACT:
Beatrix
Fonny
Yvonne 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.

Alles uit de dag halen wat erin zit. Wat word ik blij van opstaan als de zon schijnt en wat krijg ik daar veel energie van. Lekker de tuin in straks.

DAGPACT:
Beatrix
Fonny
Yvonne 
Toos

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, heerlijk weer @lady jane, en van mij hoeft het ook helemaal niet zo heel warm te worden, vind het prima zo. 

Nog even teruggekeken bij gisteren.. 
Bij de begrafenis van mijn moeder (al aardig lang geleden) hebben wij broodjes kroket geserveerd, daar was zij zelf gek op. 
Bij mijn eigen heengaan te zijner tijd moet mijn achterblijvers maar bepalen waar zij zich prettig bij voelen. 

@Roberto, gefeliciteerd met jouw pensioen. 

@Remi1, kleinkind nummer 8 op komst, gefeliciteerd. 
Ben je er blij mee? 
En hoe gaat het met jou en de jouwen? 
Vaar je alweer? 
En zo ja: maakt het je rustiger? Dempt het de trek? 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Frummers

 

 

DAGPACT:
Beatrix
Fonny
Yvonne 
Toos

Dune

vanmorgen rond 5 wakker, en even gelezen hier. Wat doe je veel op. Een document aan verhalen en veel voer voor de heling. Dank daarvoor allen. Maar echt bedankt! 
Lady Jane gaf al aan dat dit haar recept is voor een droog bestaan, ik denk dat ik mij aansluit. Zo voelt dat ook voor mij. Heb AA natuurlijk gedaan en nog een therapie, was niks moeddigde mij aan om dan maar elke dag een 250 ml te gaan (in)nemen.. juist zij zouden moeten weten dat dat echt niets gaat worden. Heb Sober Care overwogen (kent iemand dat?) maar vond de intake een brug te ver.. enniewee we zijn hier en het helpt!

 

oh ja iemand bekend met het boek van Alan Carr? Vind de intro nogal langdradig. :unsure: Misschien even doorzetten…

wat kleinkinderen betreft, ik ben op mijn 55e geprezen met 3 kinderen en 6 kleinkinderen. Heerlijk. Woensdagmiddag met 5 naar een pannenkoekenhuis geweest. De jongste is 2 maanden de oudste 8 wat een heerlijk goud randje aan mijn bestaan.

is weer een heel verhaal geworden, fijne droge dag voor allen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Yvonne:

Goedemorgen frummers. 
Even een bakje neerzetten hier, en dan lekker aan de slag in de tuin. 
Succes met de bril @Pinkman. Ik heb diverse keren diverse lenzen geprobeerd in de afgelopen vijftig jaar, maar mijn ogen kunnen er niet tegen helaas. 

Lukt het je makkelijk om de droge draad weer op te pakken na de uitglijder van een paar dagen geleden @Fonny?
Was het uit boosheid of verdriet dat je een glas pakte? 
 

DAGPACT:
Beatrix
Fonny
Yvonne 

Verdriet Yvonne

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Dune:

iemand bekend met het boek van Alan Carr? Vind de intro nogal langdradig. :unsure: Misschien even doorzetten…

Ik ben met zijn methode gestopt met roken. Dat werkte goed bij mij en ik vond zijn boodschap ook overtuigend, al komt het boek erg Amerikaans over met al die herhalingen.

Zijn boek over stoppen met drinken heb ik pas gelezen toen ik zelf al gestopt was, gewoon uit nieuwsgierigheid, maar of het mij geholpen had toen ik er nog mee bezig was kan ik niet zeggen.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na 3 brillen gepast te hebben zag ik door de bomen het bos niet meer. Maar op een gegeven moment kreeg ik zomaar een montuurtje in mijn handen gedrukt wat het wel had. Opgepast en was verkocht. Nu nog proberen deze wel wat vaker af te wisselen met de lenzen die ik vrijwel iedere dag draag. 

bewerkt door Pinkman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Yvonne:

Sterkte straks bij de uitslag @Donder, ik hoop dat het meevalt. 
En ik hoop ook dat de bijwerkingen van de medicijnen langzaam maar zeker minder zullen worden. 

 

Uitslag was redelijk positief. Vanaf nu alleen de noodzakelijke medicijnen om te bezien of die de bijwerkingen veroorzaken. Over 2 weken eventueel tijdelijk stoppen daarmee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

30 minuten geleden zei rapilos:

Gaat het nog @Dune ?

Ja… vermand, streng toegesproken en door… maar was even lastig. Overviel me ook een beetje… vrijdag middag, zonnetje enz enz.. vast wel bekend. Enerverende spannende week achter de rug, op elk vlak. Dus de week aftanken.. onzin want dat deed ik elke dag. Maar dat was dan voor de vorm een excuus voor mezelf.

heb me netjes aan het dagpact gehouden :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...