Spring naar bijdragen

Dinsdag 16 mei 2023


Beatrix

Aanbevolen berichten

Zo, dat was een kort nachtje :unsure: ............Was al om 4 uur wakker en na wat gedraai er toch maar uit gegaan.

Vandaag drukke dag, want morgenvroeg richting "hutje op de hei" dus moet nog tig-dingen doen ter voorbereiding. Maar eerst het belangrijkste : me hier melden !!

DAGPACT

Beatrix

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dagpact:

Beatrix

Ties

Hier ook een kort nachtje, maar dat komt omdat ik zo aan het werk moet. Vanavond wel weer een beetje een spannende avond, ik ben alleen thuis, man gaat naar concert. In het verleden wilde ik dan ook wel eens bier gaan drinken tot ik er bij neer viel. Nu ga ik paardrijden en me mentaal goed voorbereiden. Want vandaag drink ik niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

jullie hebben het over korte nachten, ik ben zooo blij dat mijn slaapgedrag zich nu al, na 5 dagen, behoorlijk herstelt. Deze nacht was van half 11 tot 7. Hoe normaal is dat!

bij eerdere stoppogingen kon ik niet slapen, nu zorg ik dat ik fysiek genoeg moe ben om dromeloos in 1 ruk door te slapen. En wat is dat fijn een cadeautje van de droge kant, heerlijk 

dagpact

Beatrix

Ties

Fonny

Dune

We can!

fijne dag allemaal 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers, 
Heerlijk geslapen, dat ik er twee of drie keer per nacht even uit moet neem ik maar voor lief. 
Ik was er om 6 uur uit, al lekker gerommeld hier in huis, straks de tuin weer in. 
De zon schijnt, het wordt vast een mooie dag. 
Maar nu eerst tijd voor een bakje

image.png.efd7238c8593032ed48e09aedd8e76c4.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemooiemorgen frummers
de zon schijnt uitbundig door ruiten hier, laatste bakje koffie erin en dan gauw naar buiten.
En dan eindelijk de zomerkleding maar eens tevoorschijn halen en die vd winter weg bergen,
want alles ligt nu door elkaar en ik heb genoeg chaos in mijn hoofd, dus die ik overzie thuis, maar
eens gaan ordenen. En dan hopen dat wat jullie altijd schrijven, dat mn hoofd dan ook opgeruimd voelt, klopt;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele goede morgen allemaal,

Het blijft maar koud.
Net aan 12 graden
Mijn courgettes veel te vroeg buiten gezet.
Stond nog op de verpakking : NIET voor eind mei naar buiten
Eigenwijs , toch gedaan, maar is gewoon nog veel te koud dus, vooral de nachten ook.
jammer.
Straks maar de vleestomaten overpotten en de komkommers ook.
maar die blijven beide in de kas hoor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allen, meng me ook maar eens wat meer in de dagdraadjes. Kermisweekend overleeft en ook nog erg gezellig gehad… klein beetje de alcohol gemist maar de meeste tijd niet.  Nu 4 maanden verder en voel me steeds beter, minder dipjes, meer energie en voel me gezonder. We gaan er weer voor!! Fijne avond allemaal 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond allen, 

dagpact was een eitje gelukkig

wat ik steeds weer teruglees in jullie verhalen is het gevoel ‘nooit meer’ ….. daar heb ik is over nagedacht. Dat is ‘zo voor altijd’ meteen. Die gedachte heb ik (nog) niet ten aanzien van drank gehad, kan nog komen natuurlijk. Maar als ik aan die woorden denk, gaan mijn gedachte terug naar 2 jaar gleden, toen mijn grote liefde overleed… ik was stuk van verdriet en de eerste dagen na zijn dood heb ik die gedachte zoooo vaak gehad ‘nooit meer… zijn stem, zijn warmte, zijn knuffels zijn nou ja zijn alles…..

en daarmee heb ik leren leven, nu ik dat zo overdenk is nooit meer drank een eitje bij nooit meer Jos…. Pfffff 

misschien een rare gedachte maar hij viel bij me binnen. 
fijne avond 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...