Vocatus Geplaatst 9 april Rapport Share Geplaatst 9 april Dank je allemaal. Vergelijken is zinloos. Soms gewoon verdrietig. 44 jaar lang moeten vechten tegen angst, paniek, stoornis en nu alcohol. Altijd de gedachte "het word ooit beter". Bang dat ik op mn 80ste die zin nog ga zeggen. Geen gezin, geen kinderen, vaak alleen met ellende. Jaren in kliniek/paaz/etc gezeten,.... Maar ik heb ook mooie dingen meegemaakt, laat ik me daar op richten. Helaas heb je bij zware antidepressiva dat je de kleine leuke dingen mist (vers gemaaid gras etc). Maar ik kan mezelf daarin bijsturen. Wellicht elke dag aan het einde iets opschrijven wat leuk was die dag Link naar bericht Deel via andere websites
bumperjim Geplaatst 9 april Rapport Share Geplaatst 9 april 3 uur geleden zei Vocatus: . Wellicht elke dag aan het einde iets opschrijven wat leuk was die dag Ja dat hielp mij altijd. (Waarom doe je het dan nooit meer bj? Heu.... ) Vocatus reageerde hierop 1 Link naar bericht Deel via andere websites
Renaldo61 Geplaatst Rapport Share Geplaatst @Vocatus waar was jij opgenomen? Als ik vragen mag? Link naar bericht Deel via andere websites
Vocatus Geplaatst Rapport Share Geplaatst Zojuist zei Renaldo61: @Vocatus waar was jij opgenomen? Als ik vragen mag? In venray. Vincent van gogh kliniek Link naar bericht Deel via andere websites
Renaldo61 Geplaatst Rapport Share Geplaatst @Mathilda ? Blijkbaar is haar account helemaal weg? Ik vind zelfs haar naam niet meer terug. Link naar bericht Deel via andere websites
Renaldo61 Geplaatst Rapport Share Geplaatst 3 minuten geleden zei Vocatus: In venray. Vincent van gogh kliniek Dank U. Heeft Nederland dan een PaaZ kliniek? Link naar bericht Deel via andere websites
Vocatus Geplaatst Rapport Share Geplaatst 7 minuten geleden zei Renaldo61: Dank U. Heeft Nederland dan een PaaZ kliniek? Elk ziekenhuis heeft een Paaz afdeling. Maar dat noemen ze geen kliniek. In venray staat een heel groot terrein met veel klinieken, bijv voor angststoornis, borderline, depressies etc. De zwaarte scheelt wel. Zitten ook TBS ers Link naar bericht Deel via andere websites
Renaldo61 Geplaatst Rapport Share Geplaatst Ok , in België is het ook een afdeling. Ik ben er zeer tijdelijk geweest, 10 dagen. Ik ben er lopen gegaan, het waarom staat hier ergens. Kort daarna ben ik naar een echte verslavingskliniek geweest. Link naar bericht Deel via andere websites
Renaldo61 Geplaatst Rapport Share Geplaatst Lopen is misschien een verkeerde uitdrukking, ik heb mijn ontslag gekregen, ik wou daar weg. Vocatus reageerde hierop 1 Link naar bericht Deel via andere websites
bumperjim Geplaatst Rapport Share Geplaatst Eerste halve maand zonder jopie Ik heb haar laatste post van 2 april nog eens nagelezen. Link naar bericht Deel via andere websites
Etty Geplaatst Rapport Share Geplaatst Ik hoop erop, dat ze er gewoon even klaar mee was, en toch weer terug komt. Eigenlijk verwacht ik dat ook. Als het abrupt gaat, vanuit irritatie, dan is de kans groot:) Link naar bericht Deel via andere websites
Musashi Geplaatst Rapport Share Geplaatst Ik hoop dat ook! Ik vond haar woorden altijd wijs. Ik hoop ook harp want zijn bijdragen waardeerde ik ook enorm! Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden