Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas

Wie missen we al een tijdje?

Aanbevolen berichten

Dank je allemaal. Vergelijken is zinloos. Soms gewoon verdrietig. 44 jaar lang moeten vechten tegen angst, paniek, stoornis en nu alcohol. Altijd de gedachte "het word ooit beter". Bang dat ik op mn 80ste die zin nog ga zeggen. Geen gezin, geen kinderen, vaak alleen met ellende. Jaren in kliniek/paaz/etc gezeten,....

Maar ik heb ook mooie dingen meegemaakt, laat ik me daar op richten. Helaas heb je bij zware antidepressiva dat je de kleine leuke dingen mist (vers gemaaid gras etc). Maar ik kan mezelf daarin bijsturen. Wellicht elke dag aan het einde iets opschrijven wat leuk was die dag

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 2,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ik hoorde dat ik genoemd werd. Het gaat niet zo heel erg goed. Ik krabbel weer uit een flinke depressie. Maar geen alcohol, dus in dat opzicht wel winst geboekt.   Liefs, Ietje

Ha Bor, dat is toevallig. Met mij gaat het uitstekend, verrassend goed. Ik heb mijn hoofd, lijkt het, eindelijk goed opstaan. Ik hoop met jullie allen ook.  Ik ben sommigen wel een uitgebrei

Even melden dat ik zojuist een berichtje van Marika heb gekregen.  Zij geeft aan dat het even niet goed gaat, maar zij 'houdt vol'..  Gaat dus vast weer goed komen.  Ik vind het hartstikke naar

Posted Images

7 minuten geleden zei Renaldo61:

Dank U. Heeft Nederland dan een PaaZ kliniek? 

Elk ziekenhuis heeft een Paaz afdeling. Maar dat noemen ze geen kliniek. In venray staat een heel groot terrein met veel klinieken, bijv voor angststoornis, borderline, depressies etc. De zwaarte scheelt wel. Zitten ook TBS ers

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ok , in België is het ook een afdeling. Ik ben er zeer tijdelijk geweest, 10 dagen. Ik ben er lopen gegaan, het waarom staat hier ergens. Kort daarna ben ik naar een echte verslavingskliniek geweest.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik hoop erop, dat ze er gewoon even klaar mee was, en toch weer terug komt.  

Eigenlijk verwacht ik dat ook. Als het abrupt gaat, vanuit irritatie, dan is de kans groot:)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...