Spring naar bijdragen

Zondag 26 maart 2023


Maarten82

Aanbevolen berichten

Goedemorgen iedereen:rose:

Werd net om 08.00 uur wakker. Wow, heb lekker uitgeslapen, dat is lang geleden !!:D

Toen naar beneden en mijn antieke klok gaf 07.00 uur aan...........Ach ja, zomertijd :lol: Wekker is dus radiografisch gestuurd ( net nieuw, wist ik niet)

Heb dus nog een hele dag voor me en buiten......regent het :(

 

DAGPACT

Beatrix

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers, 
Volgens mij is de merel hier ook radiografisch bestuurd, zong mij al midden in de nacht (voor mijn gevoel) wakker...
Het is hier droog en volgens de verwachtingen blijft het de hele dag droog, dus straks maar weer de tuin in... 
Maar eerst een bakje. 
image.png.efd7238c8593032ed48e09aedd8e76c4.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Was al om 5.30 wakker, dus 6 uur maar opgestaan.
(Kwam wel goed uit, want dus eigenlijk 7 uur.)
was al in de machine, ochtendgym gedaan
Jeetje, lijkt wel of ik iets fitter wordt.

Had mijn tuinkleding aan gedaan, want ik dacht, dan kan ik voor de vakantie nog lekker naar de tuin.
Nou ik kan ze wel weer uitrekken geloof ik.
Zwaar bewolkt en regen achtig
Tenerife, kom maar op, zou ik zeggen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei lady jane:

337291170_615473886585634_6214638295060114496_n.jpg.91df923a88fd3b5608052e56b26c45a9.jpg

zondags bakje voor jou Yvonne, thnx voor al jouw koffie hier.

Ohhh, wat heerlijk, daar was ik aan toe. 
Kom net binnen, ben de hele middag toch weer aan het snoeien geweest. 
Ik was eerst van plan morgen verder te gaan en vanmiddag lekker laag bij grond aan de slag te gaan de maar de zon scheen en morgen wordt er weer regen verwacht, dusssss.... 
De klus is geklaard, ben er best wel trots op, het zijn aardig wat bomen en het is hooooog!
Nu dus even tijd voor een bakje en even hier binnenwippen, het bakje is dus meer dan welkom @lady jane, dankjewel... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 25-3-2023 om 08:46 zei Yana:

Ben je nou helemaal belatafeld, dat mag niet meer hoor boven je zestigste, dan moet je een mannetje of vrouwtje laten komen óf de bomen lekker tot in de hemel laten groeien. Gek mens :heart:

Klopt, ik spoor inderdaad voor geen meter, ik weet niet wat het is, maar ik heb er gewoon lol in om dat te doen....
En dat terwijl ik hartstikke hoogtevrees heb, een gewone trap loop ik vaak achterstevoren af en een roltrap durf ik wel mee omhoog, maar voor geen goud mee naar beneden, hahaha

Op 25-3-2023 om 09:16 zei lady jane:

@Yvonne neem maar twee rustdagen, tot de wind weer wat gaat liggen
voor elke gewerkte dag een:rose::rose:

Tsja, dat was ik inderdaad van plan, maar het liep net even anders :P

20 uur geleden zei herman0167:

goedenavond och ik dacht eens weer in te loggen, zie ik heel weinig aktiviteit en ook nog alleen over voetbal en afstandsbedieningen, tja wat zal ik zeggen, heb hier betere dingen gezien :)

Ach @herman0167, blijkbaar gaat het goed met ons momenteel. 
Maar wees gerust, zodra er hier iemand binnenloopt en aangeeft dat hij of zij het moeilijk heeft kunnen we ook serieus in gesprek hoor. 
Hoe gaat het overigens met jou momenteel? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha , wat een mooie koffie voor Yvonne! Leuk. 
Ik heb een super weekend achter de rug met niets bijzonders. Ik was moeiig , dus heb mijn rust volop gepakt. Maar ook leuke bezoekjes en vakantie voorpret. Zin in mijn nieuwe werk. En op de één of andere manier kan ik me soms overal druk om maken, vaak zelfs, maar nu even niet. Wat is dat heerlijk. Geen vol hoofd met dingen die moeten. Ik weet niet waarom mij dit ten deel valt, maar ik vind het geweldig. Beetje naar de bomen kijken, naar de vogels luisteren en verder weinig. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...