Spring naar bijdragen

Zaterdag 25 maart 2023


ikkanhet

Aanbevolen berichten

En als ik me niet vergis was het in 1919 dat Nederland voor het laatst op 3 - 0 achterstand kwam binnen 20 minuten..... 
Afijn, het is zaterdag en het regent. 
En stiekem vind ik dat niet zo erg dit keer want al mijn spieren doen inmiddels pijn na twee dagen balanceren op een hoge trap om de leilindes te snoeien. 
Als ik op het hoge plateau sta kan ik net bij de hoogste knoesten. 
Ik ben inmiddels op de helft, nu een dagje gedwongen rust dus maar :)
Vandaag een binnenrommeldag dan maar. 
Maar eerst een bakje 
image.png.efd7238c8593032ed48e09aedd8e76c4.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei bumperjim:

In de Franse media vanochtend: Frankrijk heeft nog nooit zo snel 3-0 voor gestaan (20 min 47 sec) sinds 17 december 1953 tegen Luxemburg. :huh: Of je nog worst mot...

Dat smijten met die wonderlijke statistieken doen de media hier ook de laatste jaren. ‘Het is 17 jaar geleden dat Feyenoord op een dinsdag bij wassende maan een wedstrijd tegen Vitesse won. Het zal dus niet makkelijk worden.’ Dat soort prietpraat.

Frankrijk drie klassen beter gisteren trouwens. Ben jij na zoveel jaar intussen voor de Fransen of zit je nog gewoon met een bos wortels op je hoofd voor de tv?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

44 minuten geleden zei Oskar:

Dat smijten met die wonderlijke statistieken doen de media hier ook de laatste jaren. ‘Het is 17 jaar geleden dat Feyenoord op een dinsdag bij wassende maan een wedstrijd tegen Vitesse won. Het zal dus niet makkelijk worden.’ Dat soort prietpraat.

Frankrijk drie klassen beter gisteren trouwens. Ben jij na zoveel jaar intussen voor de Fransen of zit je nog gewoon met een bos wortels op je hoofd voor de tv?

Ik ben graag voor NL al was het maar om de rest vd familie te sarren. Helaas kan ik me de wedstrijd al niet meer heugen dat daar ook echt een reden voor was. Ik heb gisteren trouwens niet eens gekeken. Zag de bui al hangen.

Ik geef ook direkt toe dat ik het Oranje elftal ook überhaupt niet ken.

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Yvonne:

twee dagen balanceren op een hoge trap om de leilindes te snoeien. 

Ben je nou helemaal belatafeld, dat mag niet meer hoor boven je zestigste, dan moet je een mannetje of vrouwtje laten komen óf de bomen lekker tot in de hemel laten groeien. Gek mens :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Yana:

Ben je nou helemaal belatafeld, dat mag niet meer hoor boven je zestigste, dan moet je een mannetje of vrouwtje laten komen óf de bomen lekker tot in de hemel laten groeien. Gek mens :heart:

Die wijze raad geef ik mezelf ook altijd nadat ik dagen lang met spierpijn heb rondgelopen....

Maar blijkbaar luister ik niet zo goed naar mezelf :unsure:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Yana:

Ben je nou helemaal belatafeld, dat mag niet meer hoor boven je zestigste, dan moet je een mannetje of vrouwtje laten komen óf de bomen lekker tot in de hemel laten groeien. Gek mens :heart:

Ha, ha, nou dat zou ik ook nog gewoon doen denk ik.
(en ik vroeger maar mopperen op mijn moeder die op haar tachtigste nog op een hoge trap stond om de ramen te zemen )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen trouwens,

Straks naar de kapper, en boodschappen doen.
Vanavond weer eten bij familie van vriend.
wel gezellig hoor, maar had me eerlijk gezegd verheugd op een rustige zaterdag avond, met een lekker kwisje op t.v.
Maar nee, weer weg.
Vriend is nogal een uitgaander.
Maar goed, als ik er eenmaal ben, valt het meestal wel weer mee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen! 

DAGPACT

Beatrix
Fonny
Toos
Pytje

Het voordeel van 3-0 achterstaan in de eerste helft is dat je met een gerust hart in de pauze naar bed kunt gaan. Ik heb sowieso altijd al gevonden dat die wedstrijden wel korter kunnen of bijvoorbeeld met 2 ballen gespeeld. Er gebeurt toch maar heel weinig in 90 minuten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.  Die voetbalstatistieken, leuke baan om je daarmee bezig te houden;) zou dat gedaan worden door stagiaires? Wat ik wel altijd heel grappig vind is de weetjes van Sierd de Vos, en dan gaat hij maar door over allerlei onzin, vriendinnen van spelers etc lach me altijd dood. @rapilos herkenbaar. :rose: @Yvonnerustig aan hoor met die leilindes! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag maar even rustig aan.

Geen afspraken, dus best wel eens lekker.

Ik ga een goede slinger aan het huishouden geven en even het een en ander orderen.

Het is koud, vind ik en ook veel wind.

Wel nog even de polder in vanmiddag met de hond.

Als ik dit zo lees, word het helemaal geen rustige dag voor mij :).

Een schoon huisje geeft altijd wel voldoening, daar doe ik het dan maar voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even iets dat niets met alcohol te maken heeft maar waar ik toch benieuwd naar ben. Als jullie de afstandsbeniening voor de TV gebruiken, hoe houd je die dan vast? Houd je hem met de toetsen naar boven en de voorkant naar de TV gericht of met de toetsen naar je toe en de voorkant recht omhoog?

Ik heb het tot voor kort altijd op de eerste manier gedaan en volgens mij doen de meeste mensen het ook zo. Maar onlangs merkte ik dat het op de tweede manier veel beter gaat. Dat ik dat op mijn leeftijd nog moest ontdekken!

bewerkt door Bob
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...