Spring naar bijdragen

vrijdag 24 maart 2023


Beatrix

Aanbevolen berichten

Goedemorgen !

Extra vroeg de wekker gezet. Vanaf 06.15 uur mag ik niets meer eten en drinken ( onderzoek buikorganen). Pas om 12 uur weer thuis en zo lang zonder koffie is echt teveel gevraagd/dat kun je mij niet aandoen :o Dus nu even snel iets eten, maar vooral KOFFIE !!

DAGPACT

Beatrix

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers, 
Het heeft weer flink geregend vannacht, maar jeeee, wat een heerlijke dag werd het gisteren. 
Ik heb de hele middag in de tuin kunnen werken in het zonnetje. 
Voor vandaag staat er ook weer een zonnetje en flink wat werk in de tuin op het program, dus YESSSS. 
@Beatrix, sterkte voor straks. 
Nu eerst voor de andere frummers even een bakje neerzetten..... 
image.png.efd7238c8593032ed48e09aedd8e76c4.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemooiemorgen frummers

tot nu toe komen de slechte weersvoorspellingen niet echt uit
gisteren in het zonnetje gelegen en vandaag ziet er ook goed uit
en morgen idem. Lekker de poncho thuislaten hier en van die wind worden
de beenspieren alleen maar sterker. scheelt weer sportschool bezoeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.

Heerlijk uitgeslapen, dacht ook dat het heel slecht weer werd. En gisteren eigenlijk een beetje over mijn grenzen gegaan. Maar dat kon niet anders. Vandaag rustig aan dan maar. @Beatrixsterkte vandaag met het onderzoek.

DAGPACT:
Beatrix
Fonny
Yvonne
Freekie 
Pytje
Toos

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Al naar de markt geweest.
Zit niet lekker in mijn vel de laatste tijd.
Moe, misschien weer blaasontsteking (tweede keer van de maand)
Krijg straks de uitslag van urinetest.
Ze had iets gevonden, wat misschien kon duiden op een blaasontsteking....
Wordt in de loop van de ochtend gebeld.
gisteren (alweer ) om half negen naar bed en om acht uur op.
|niet normaal dit, en maar moe, trekt vooral door van mijn rug naar bovenbenen.

Klaag, klaag...
Maar ja, kan me dan zo'n zorgen maken.
En donderdag op vakantie, dan moet ik wel fit zijn !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@rapilos,we kunnen elkaar een handje geven.

Gedeelde smart is halve smart.

Ben na mijn nierbekkenontsteking, nog steeds niet de oude.

Ben ontzettend kouwelijk en pijn in m'n onderbuik.

Ben er niet heel ziek van, maar als het niet over gaat, toch even met plasje naar de dokter.

Je klaagt niet hoor, het is gewoon zeer ongemakkelijk.

Ik zit een beetje tegen volgende week aan te hikken.Het wordt een drukke week en moet alles goed inplannen, maar ook oppassen, dat ik mezelf niet voorbij ga lopen.

Nu kan ik volgende week zondag makkelijk afzeggen, heb dan een festival met mijn Smartlappenkoor.

De dag ervoor, de beruchte 1 april feesten.

Daar is het wat drank betreft nogal eens mis gegaan, maar dek mezelf goed in, om Antabus te gaan slikken.

Wellicht is het juist wel goed, om 2 april wel op te gaan treden, aan de andere kant, hou ik hem liever vrij, om te te rusten.De zondag is een riskante dag voor mij.

Het is, of de hele dag aan de bak, of uitrusten.

Zo aan het twijfelen :huh:

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei rapilos:

.....................gisteren (alweer ) om half negen naar bed en om acht uur op.
|niet normaal dit, en maar moe, trekt vooral door van mijn rug naar bovenbenen.

Klaag, klaag...
Maar ja, kan me dan zo'n zorgen maken.
En donderdag op vakantie, dan moet ik wel fit zijn !

Als je graag wilt dat je donderdag fit bent zou ik maar goed voor je lichaam zorgen (gezond eten/ drinken en op tijd rusten).

Ik heb Corona en ik heb er nachten tussen zitten van 16 a 17 uur. Ik dacht eerst ook dat dat niet normaal is, maar ik merk dat door naar m"n lichaam te luisteren, me er aan over te geven, ik elke dag beetje bij beetje beter wordt. Ik drink veel water en eten lust ik niet (ik heb geen reuk en smaak) maar ik verplicht mezelf te eten, vooral fruit, groenten en eiwitten, want m"n lichaam is hard aan het werk en heeft het nodig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou inderdaad dus weer blaasontsteking, hoewel ik denk dat de nierbekkenontsteking van @Spiriternstiger is geweest.

Heb nu een zwaardere kuur gekregen voor 7 dagen ( vorige keer 5 dagen)

Dat is wel een hele goede tip ven jou @Remi1

Luisteren naar je lichaam, ik ben altijd nogal geneigd om er niet aan toe te willen geven.

sterkte trouwens met je corona, lijkt me ook geen pretje, maar je zorgt gelukkig wel heel goed voor jezelf :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallootjes, maar even wat van mij laten horen. Kreeg al berichten of alles goed was. Het gaat goed gelukkig, maar druk! Ik werk tijdelijk elke woensdag, met dank aan de oma's en opa voor het oppassen. De afspraken met Mini gaan door, oefenen thuis ook. We zijn eindelijk begonnen met cursus gebarentaal. Daarnaast is Inie volgende week ook alweer een jaar. Ineens ontdekt ze alles, kan ze kruipen, kan ze staan en dus overal bij. Samen met Mini op boevenpad. Beetje druk dus allemaal, maar het gaat allemaal goed! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsja @Oskar, ik kan het ook omdraaien.Zondag uitrusten met de pot thee ;).

Ben er inmiddels dus uit.

Moet gewoon zo snel mogelijk uit het feestgedruis.

Spiegeltje opbouwen met antabus, zodat het gewoon echt niet kan.

Mijn chauffeur denkt daar overigens precies zo over en weet van mijn drankprobleem.

Het gaat dit keer gewoon goedkomen.

De kroegentochten doen we als koor al helemaal niet meer.Normaal bleef er altijd wel een groepje over, die alle kroegen langs gingen, maar die tijd is voor mij geweest.

Beter lekker thuis nog even nagenieten van de dag met idd een pot gemberthee en lekker in m'n uppie.

Drank moet weer uit mijn systeem.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag een beetje een lastige dag, had wat woorden thuis en de a van angry uit halt klopt wel, dat triggert. Niet aan toegegeven, dat heb je naast een ruzie ook nog eens een schuldgevoel en waarvoor, helpt niets. Maar is wel lastig merk ik.

DAGPACT:
Beatrix
Fonny
Yvonne
Freekie 
Pytje
Toos

Spirit

mariann

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De argumenten die jij noemt zouden bij mij juist tot conclusie leiden om het leeuwenhol nog even te mijden @Spirit. Verder denk ik soms dat jij zo enorm impulsief kunt zijn dat daar geen spiegeltje antabus tegen helpt. Maar hey, ik ben ook maar een ezel. Ik loop net zo vaak tegen dezelfde steen aan, tot ik op een goede dag besluit er omheen te lopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lastig inderdaad @Mariann. De a van angry leidde bij mij vroeger vaak direct tot de f van fok it. En hop, daar ging ik weer naar de winkel. Knap dat je het weerstaat en in één keer door meteen op het dagpact gaat. Emoties laten zakken. Iets goedkoops stuksmijten. Vriendelijk de weer boel goedmaken. Er zijn altijd zoveel betere opties dan dat flesje steeds. Moed houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja,die impulsiviteit moet ik nog afleren.Ben het al aan het trainen.

Ben met alles zeer impulsief.Eerst tot 10 tellen, zou beter zijn.

Is met dingen kopen ook.

Al zo vaak m'n neus gestoten aan dezelfde steen @Oskar.

Een ezel doet dat toch niet in het algemeen?

Het feit, dat het niet kan, zou wellicht toch een goede stok achter de deur moeten zijn?

Eigenlijk kan het nooit, maar heb dan geen keuze meer met antabus.

Weinig zin om doodziek te worden, of naar het ziekenhuis.

April is altijd een triggy maand, op een of andere manier voor mij.

Pasen, koningsdag etc.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...