Spirit Geplaatst 22 maart Rapport Share Geplaatst 22 maart Gelukkig geen trek meer gehad.Ben er meteen weer klaar mee Droge afmelding voor het dagpact. rapilos en karin123 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 22 maart Rapport Share Geplaatst 22 maart Zo vaak gestopt en weer begonnen. Met 1 ….. maar vervolgens al heel snel weer gewoon een pakje per dag. Snap er niets meer van. en : ik heb een nieuwe baan. Blij mee en spannend….., eng. Maar zo zit ik in elkaar. Rosee, karin123, Lonster1 en 5 anderen reageerden hierop 8 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 maart Rapport Share Geplaatst 22 maart Gefeliciteerd @Lika op naar nieuwe uitdagingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 22 maart Rapport Share Geplaatst 22 maart Yes. Dank je. En tegen de ‘verzuring’….van te lang op dezelfde plek. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 maart Rapport Share Geplaatst 23 maart 9 uur geleden zei Lika: ik heb een nieuwe baan. Blij mee en spannend….., eng. Maar zo zit ik in elkaar. Top, gefeliciteerd @Lika. Tuurlijk is dat eng, maar zo leuk. Heerlijk voor je. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 23 maart Rapport Share Geplaatst 23 maart Gefeliciteerd @Lika Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 23 maart Rapport Share Geplaatst 23 maart Gefeliciteerd met de nieuwe baan @Lika. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 23 maart Rapport Share Geplaatst 23 maart Wat fijn @Lika, gefeliciteerd! Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden