Spring naar bijdragen

Pietje parel


jopie

Aanbevolen berichten

Vanmiddag is, in alle rust en met haar kinderen bij zich, mijn lieve vriendin Carry, hier ook wel bekend als pietje Parel, overleden. 

Zij heeft, vanaf 2009, heel, heel veel voor mij betekend. Een bijzonder mens, eigen-wijs, zoals ze zelf altijd zei. En lief. Fundamenteel lief. Zacht. 

Van 2010 tot 2020 was ik met haar. Beginnend met corresponderen, vanuit dit forum, toen voorzichtige bezoekjes, en uiteindelijk de laatste jaren 3 a 4 dagen in de week samen. 

De laatste ruim 2 jaar waren niet fijn voor haar. In een verpleegtehuis, en ook nog ten tijde van corona. De wereld niet meer begrijpen, de wereld die jou niet meer begrijpt. Maar.....wat zijn 2 jaar op een heel leven: ze was eerder meer dan dat! Ze hoeft niet meer!

Ik miste haar al, was haar al kwijt, maar nu even mis ik haar echt. Voor wat ze óók was, al die jaren.  Om wat ze allemaal moest. 

@fleurtje

 

 

bewerkt door jopie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, het moet dubbel voelen @jopie, het gemis van jouw lief zoals zij ooit was en aan de andere kant de geruststelling of berusting dat er een einde aan haar lijden is gekomen. 
Sterkte. 
(En @Amalia, jammer dat je gelijk weer klaar staat met een oordeel, zonder te weten)

bewerkt door Yvonne
woord vervangen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag een prachtige liefdevolle kleurrijke uitvaart met al haar familie en gelieven... ....   carry waardig, een cirkel gesloten.

Mooi. Veel gehuild, maar....het is goed zo. 

Voor wat betreft mezelf: blij en dankbaar dat ik net op tijd een vlucht terug kon boeken uit Noorwegen. Mijn winteravontuur is voor nu voorbij, volgend jaar verder in de sneeuw, 3 juni verder met de rugzak over de zomerpaden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...