Spring naar bijdragen

dinsdag 21 maart 2023


Beatrix

Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers. 
Ja, het is is LENTE.... maar ohohoh, wat is het donker.... 
Afijn, ik koester afgelopen zondag toen ik heerlijk in de tuin bezig kon zijn. 
En er komen vast nog véél meer van dat soort dagen. 
(en straks klaag ik weer dat het zo verschrikkelijk warm is :wacko:)
Maar eerst een bakje
image.png.efd7238c8593032ed48e09aedd8e76c4.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hup @Lika!

Wij zijn gisteren plotsklaps in Frankrijk aangekomen. We hadden eigenlijk gepland nog even aan de Spaanse kant van de Pyreneeën te blijven maar toen viel de fles afwasmiddel uit het kastje op het bed om daar half leeg te lopen.
Jakkie, wat een zooitje. Aan de Franse kant wisten we een supermarkt met wasmachine dus vandaar, nu liggen we er weer heel fris bij.
En we staan meteen op een plekje met veel kakelvers daslook en velden vol voorjaarsbloemen. De pinksterbloem bloeit ook al en dus zijn er oranjetipjes, wat een feest! De lente is hier veel groener en sappiger dan in Spanje. De zon schijnt, maar nu gaan we richting noorden waar we zelf zullen moeten schijnen aldus Oskar :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

De zon bestaat niet meer volgens mij.
Ik hoor @Yvonneover afgelopen zondag lekker in de tuin bezig zijn.
Nou hier niet hoor.
de hele dag donker en miezerig.
dat is sindsdien ook niet meer opgehouden.

Wat klinkt dat toch allemaal heerlijk @Yana :)

Nou ja, over een kleine week vakantie naar de zon.
daar houden we ons dan maar aan vast

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal.

:sun::sun::sun: Vandaag dag 100!:sun::sun::sun:

En dik 500,- uitgespaard en dat is krap berekend. Dus ik mag ook shoppen van mezelf. Denk in de richting van een mooie ring of ketting. Of armband. Is meteen een mooi blijvend aandenken.

DAGPACT:
Beatrix
Yvonne 
Mariann
Pytje
Toos

Link naar opmerking
Deel via andere websites

moest ik van mezelf al maanden mijn oude kapotte laptop gebruiken als ik een foto wilde plaatsen
dankzij Toos ontdek ik net dat ik op mijn chroombook simpelweg een plaatje kan slepen naar adb.
Veel minder handelingen dan pc opstarten, wachten ( oude opalaptop) nog meer wachten en dan
extra inloggen enz enz enz. Nu binnen 10 sec. Voel me een beetje een oen nu, want de nieuwe laptop staat
al weer een maandje klaar om ingewijd te worden. Die zou nu dus helemaal niet meer nodig zijn:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gefeliciteerd @Toos, supergoed!

Ik wil @lady jane en @Lika nog bedanken voor de bananenmuffininspiratie. Ik maak het nu regelmatig in tulbandvorm in een ovenpan in de camper. Recept iets aangepast geloof ik maar zo lekkerrrrrrr... Vroeger maakte ik wel bananenbrood met bloem maar dit vind ik nog lekkerder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Toosallereerst van harte gefeliciteerd en er word gevraagd hier om uit te leggen, waarom het is zondag mis is gegaan.

Ik was moe, afgelopen zondag.Had ook thuis moeten blijven, maar er belde een kennis, of ik zin had in een strandwandeling.

Die strandwandeling op zich was wel prettig, de hond meegenomen.

Dacht nog even iets te gaan drinken in het strandtentje aldaar.Het was daar St.patrickday, een Iers feest.Er heerste daar een feeststemming en heb daar 2 ierscoffee genomen.Heerlijk zo, met slagroom.

Ben daar vreselijk ziek van geworden, buiten overgegeven.Daarna toch nog bier genomen.

Had gewoon lekker die zondag op mezelf moeten blijven en uit moeten rusten, van de vorige dag.

Ook wel weer een leermoment.

 

 

bewerkt door Spirit
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Toos:

Goedemorgen allemaal.

:sun::sun::sun: Vandaag dag 100!:sun::sun::sun:

En dik 500,- uitgespaard en dat is krap berekend. Dus ik mag ook shoppen van mezelf. Denk in de richting van een mooie ring of ketting. Of armband. Is meteen een mooi blijvend aandenken.

 

Van harte @Toos met deze mijlpaal.

Ik loop gezellig achter je aan ( dag 80 :D). En elke maand mag ik mezelf ook een cadeautje geven ( want wat moet je anders met al dat uitgespaarde geld haha)

Veel plezier bij het shoppen !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei lady jane:

moest ik van mezelf al maanden mijn oude kapotte laptop gebruiken als ik een foto wilde plaatsen
dankzij Toos ontdek ik net dat ik op mijn chroombook simpelweg een plaatje kan slepen naar adb.
Veel minder handelingen dan pc opstarten, wachten ( oude opalaptop) nog meer wachten en dan
extra inloggen enz enz enz. Nu binnen 10 sec. Voel me een beetje een oen nu, want de nieuwe laptop staat
al weer een maandje klaar om ingewijd te worden. Die zou nu dus helemaal niet meer nodig zijn:)

Ik blijf het altijd komisch vinden hoe ingewikkeld digibeten denken dat een computer is. ;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Spirit:

@Toosallereerst van harte gefeliciteerd en er word gevraagd hier om uit te leggen, waarom het is zondag mis is gegaan.

Ik was moe, afgelopen zondag.Had ook thuis moeten blijven, maar er belde een kennis, of ik zin had in een strandwandeling.

Die strandwandeling op zich was wel prettig, de hond meegenomen.

Dacht nog even iets te gaan drinken in het strandtentje aldaar.Het was daar St.patrickday, een Iers feest.Er heerste daar een feeststemming en heb daar 2 ierscoffee genomen.Heerlijk zo, met slagroom.

Ben daar vreselijk ziek van geworden, buiten overgegeven.Daarna toch nog bier genomen.

Had gewoon lekker die zondag op mezelf moeten blijven en uit moeten rusten, van de vorige dag.

Ook wel weer een leermoment.

 

 

Hmmmm... nou klinkt toch ook weer niet als een vreselijk drama. Misschien dat er ook niet te veel van maken. Niet als in: 'oh is niet erg joh', en daarmee er dan zorgen dat het de volgende keer, en die volgende keer etc. ook niet erg is, en je zo wellicht weer terugrolt. Maar voor nu gewoon niet al té veel aandacht aan besteden, en gewoon doorgaan met hoe je bezig was. Zou ik zeggen althans.... :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Spirit, voor sommige mensen is het misschien geen drama maar bij jou kan het zodanig uit de hand lopen dat je het niet meer kunt stoppen en misschien overleef je het dan niet. Het lijkt een soort Russisch roulette.

Die Saint Patrick's day is toch gewoon een aanleiding in de categorie: "m'n kat is jarig of m'n kat is dood"?
Dat soort aanleidingen zullen er altijd zijn of je nou thuis blijft als je moe bent of niet, ze zijn niet te ontlopen. Het zijn aanleidingen maar de echte oorzaak zit ergens in jou. Kennelijk staat toch nog de deur op een kier en heb je niet écht besloten om niet meer te drinken?

Wat natuurlijk niet wegneemt dat je hartstikke goed bezig was en ik hoop keihard dat je jezelf weer in het gareel krijgt. 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...