Spring naar bijdragen

Woensdag 15 maart 2023


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal :rose:

Ook hier een prima nacht gehad en mijn ontbijt bestaat uit Koffie, yoghurt met granola, verse aardbeitjes en banaan.

Met op de achtergrond zachte meditatiemuziek om lekker wakker te worden ! Een goed begin van de woensdag :D

DAGPACT

'Maja

Freekie

Zbb

Beatrix

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Mariann:

Goedemorgen

Wat klinkt dat allemaal lekker , wat een zonnetje wel niet kan doen. Het kan ook triggeren bij mij, ik probeer mij daarop voor te bereiden. Maar voor nu:

DAGPACT

'Maja

Freekie

Zbb

Beatrix

Mariann

Fonny

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge mensen. Zojuist heb ik het eerste bloempje ontdekt in onze tuin. Een klein, onschuldig blauw bloemetje: het kaukaskisch vergeet-mij-nietje. Maar ik was hem eigenlijk wel vergeten. Zoals ik me er elk jaar weer over verbaas dat uit die hele dorre ellende waartoe de tuin in de winter verworden is tóch weer nieuw leven ontstaat. Hoopvolle symboliek.

bewerkt door Oskar
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Oskar:

Mogge mensen. Zojuist heb ik het eerste bloempje ontdekt in onze tuin. Een klein, onschuldig blauw bloemetje: het kaukaskisch vergeet-mij-nietje. Maar ik was hem eigenlijk wel vergeten. Zoals ik me er elk jaar weer over verbaas dat uit die hele dorre ellende waartoe de tuin in de winter verworden is tóch weer nieuw leven ontstaat. Hoopvol.

Oh, die staat er bij mij ook! Zal eens de tuin inlopen straks. En de stermagnolia bloeit! Wat een feestje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.  Ja, daar verbaas ik mezelf ook altijd over @Oskar.  Er komt van alles tevoorschijn, waarvan ik helemaal was vergeten dat ik het had gezaaid. @Freekieheerlijk die sauna, gisteravond ook geweest naar het sporten, echt een verslaving.  Alleen is er bij mij vaak een vrouw die met keiharde stem haar negatieve mening over allerlei wereldzaken verkondigt en ik durf nooit te vragen of ze haar  mond wil houden. Gisteravond gewoon gedaan of ik sliep en dat hielp gelukkig. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Rosee:

Alleen is er bij mij vaak een vrouw die met keiharde stem haar negatieve mening over allerlei wereldzaken verkondigt en ik durf nooit te vragen of ze haar  mond wil houden.

Ja, wat is dat toch? Er is altijd zo'n vrouw. Of nog vaker: zo'n man. Je komt ze overal tegen: in de bus, in de supermarkt. De hoge heren zijn er alleen maar op uit om hun eigen zakken te vullen. Je denkt: ga weg, ik heb niks verkeerd gedaan; maar uit gewoonte glimlach je vriendelijk. Tegenspreken heeft trouwens ook geen enkele zin. Het gaat maar door. Je dood houden is inderdaad nog het beste. In de trein stap ik soms uit op een station waar ik niet zijn moet, om dan in een andere wagon weer in te stappen.

bewerkt door Oskar
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele goede morgen allemaal,

Wat heerlijk, dat zonnetje ook al is het dan nog fris.
Dat wordt weer lekker naar de tuin vanmiddag.
Tomaatjes zaaien, onkruid wieden, nog wat snoeien.
Het is soms onvoorstelbaar hoe ik opknap van de tuin
Soms ga ik somber weg en kom helemaal opgekikkerd weer thuis.
Dan denk ik, ja een mens is ook niet gemaakt om in een blokkendoos te wonen en de hele dag razend verkeer om zich heen te hebben.
Het is dat ik het lef niet heb, maar anders zou ik verhuizen misschien.
of overwinteren in Spanje of zo, daar denken vriend en ik ook wel eens over

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat heb ik nou ook @rapilos. Ik word helemaal blij van wroeten in de grond. Vooral in het voorjaar want wat stond er ook alweer waar? Dat is steeds anders bij mij want ik ben nooit tevreden met de indeling van de planten. Dus scheur en verzet ik steeds van alles. Ik denk dat ik vandaag de Cosmea maar eens in de bak ga zaaien....:rolleyes: Goed plan, al zeg ik het zelf/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...