Spring naar bijdragen

Dinsdag 14 maart 2023


Freekie

Aanbevolen berichten

Een hele goede morgen allemaal,

Regenachtig hier.
Nog steeds een stevige wind.
Lakens hangen al vanaf gisteren buiten, nou ja, die waaien wel weer droog (ooit)

Thuis blijven omdat ze de ventilatieventielen komen vervangen.
Tussen 8 en 12.
ook zo leuk, zorg je dat je kant en klaar bent om 8 uur, komen ze natuurlijk niet.
nou ja, koffie en forum is ook leuk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Ook hier de vier maanden bereikt. Moet zeggen dat het me steeds gemakkelijker af gaat. Weinig tot geen trek. Feestjes en vakantie gehad. Paar keer uit eten geweest…

De voordelen worden steeds duidelijker. Krijg veel complimenten over mijn uiterlijk sinds ik gestopt ben. Niet het belangrijkste, maar doet een mens wel goed. Binnenkort lekker shoppen voor nieuwe voorjaarskleding, want pas nergens meer in :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Emmy:

Goedemorgen,

Ook hier de vier maanden bereikt. Moet zeggen dat het me steeds gemakkelijker af gaat. Weinig tot geen trek. Feestjes en vakantie gehad. Paar keer uit eten geweest…

De voordelen worden steeds duidelijker. Krijg veel complimenten over mijn uiterlijk sinds ik gestopt ben. Niet het belangrijkste, maar doet een mens wel goed. Binnenkort lekker shoppen voor nieuwe voorjaarskleding, want pas nergens meer in :D

Jij ook gefeliciteerd, Emmy! We gaan door!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We waren tegelijk hier @Zbb.

Heb het dagpact maar even bijgewerkt.

Een vreselijke drankdroom gehad.Zo levensecht heb ik nog nooit gedroomd.Toen ik wakker werd, geloofde ik nog stellig, dat ik had gedronken.Eenmaal bij mijn positieven, was ik als een kind, zo blij.

Hoi, hoi, jippie, het is niet zo, it was only a Dream.

Gefeliciteerd met alle mijlpalen, die hier voorbij komen.

Ook ik ontdek nu alleen maar de voordelen en lach iedereen uit, die zonodig in het verleden blijven hangen en mij proberen zwart te maken.Ik leef in het nu.

Er zijn veel tegeltjeswijsheden van, maar weet er even geen.

Ik sta nog steeds soms, versteld van mezelf.

Heb een super helder hoofd gekregen, dar watten zijn weg uit mijn hoofd.Ik kan weer voelen en heb weer emoties.Soms ben ik net een bitbull, zo kom ik voor mezelf op.Ben behoorlijk assertief geworden. Veel meer zelfvertrouwen en ben weer in staat, waar nodig, een helpende hand te bieden.Ik ben niet meer twijfelachtig met beslissingen nemen.Ook duidelijk naar mensen toe en durf weer nee te zeggen.

Kortom: ik doe er weer toe.Ik cijfer mezelf niet meer weg.

Goh, ik ga dit verhaal maar bewaren, voor de AA.

De fles wijn, die ik voor iemand had gewonnen, heb ik gisteren hier beneden op de weggeefbank neergezet.Het duurt te lang, voor ik diegenen weer zie en die persoon drinkt niet eens wijn.Heb het gewoon liever niet in huis.

Vandaag m'n administratie doen.Het is er echt zo'n dag voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het ging zo niet langer meer en daarom ben ik begonnen met een ambulante detox.
Op dit moment van schrijven ben ik 67 uur alc- en nicotinevrij. Of beter gezegd; Clean en nuchter want ik ben 100% verslavingsmiddelenvrij.

Ik had dit nog nooit gevoeld want ik heb dit nog nooit gedaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...