Spring naar bijdragen

Maandag 6 maart 2023


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Goedemiddag, vanochtend geen sneeuw in Assen gezien... 

Vanavond bootcampen, nu aan het werk. 

Gisteren heb ik 4 speciaal bier opgehaald, ik had heel veel van mijn lijstje qua werkzaamheden afgestreept en zelfs het gras in de tuin geverticuteerd... Toen ik klaar was, had ik het 'verdient'... Nouja de rest van de avond toen het op was, water gedronken en geen nieuwe opgehaald... 

DAGPACT:
Beatrix
zbb
Fonny
Mariann
Yvonne
Pytje

Yana
Spirit
Freekie 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een heerlijk weer was het vandaag. 
Wel koud, maar windstil en veel zon. 
De sneeuw, het was een behoorlijk pak, is inmiddels weer helemaal verdwenen en nu regent het... 

Och @Rosee wat verdrietig… en wat jammer dat jullie niet als vrienden contact kunnen blijven houden.

@lady jane…. 4 kuub in 1 maand???? Mijn hemel, dat is zelfs voor 1 dag hier nog niet voldoende :o….

@Quinn wat ellendig… maar we gaan er gewoon vanuit dat je je morgen inderdaad alweer een stuk beter gaat voelen…

@Donder, hoe voel je je nu? Ben je inmiddels weer thuis?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Yvonne het gaat redelijk. Het is zo lastig uit te leggen hoe het werkt. Je denkt apparaat erin en ze kan horen. Maar zo werkt het niet. Ze hoort zeker geluid, reageert daar ook op. Maar spraak verstaan kan ze nog niet, simpel omdat ze de woorden niet kent. Maar ze leert wel. Zelf wat proberen te zeggen doet ze nog niet, dat zou nu langzamerhand wel moeten komen. Voor ons is het soms best vermoeiend, niet om zielig te doen hoor, met alle liefde. Maar alles benoemen, herhalen het is echt intensief. Maar er zijn ook mooie dingen. Als Inie huilt, gaat ze er nu naar toe om een kusje te geven. Dat is zo lief om te zien.  

@Rosee ik wens jou heel veel sterkte en @Quinn beterschap. @Reacher er is taart nodig voor Q! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De dag weer doorgekomen. Maar pfff wat ben ik de motivatie, het positieve gevoel en de zin in alles gigantisch kwijt. Loont echt totaal niet meer om gestopt te zijn. 
Als het over een paar dagen nog steeds zo is, begin ik gewoon weer met zuipen, want zonder vind ik er ook geen kloot aan zo.

bewerkt door Strijkbout
Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Strijkbout:

De dag weer doorgekomen. Maar pfff wat ben ik de motivatie, het positieve gevoel en de zin in alles gigantisch kwijt. Loont echt totaal niet meer om gestopt te zijn. 
Als het over een paar dagen nog steeds zo is, begin ik gewoon weer met zuipen, want zonder vind ik er ook geen kloot aan zo.

Ach jee, ja het is niet gemakkelijk en soms vind ik er ook geen zak aan. Aan de andere kant dar zuipen daar vond ik ook geen zak aan, zeker de volgende dag niet. En dat heb ik nu niet, ben nu gelukkig de volgende ochtend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Mariann:

 

Had je dit voor mij gepost of...? In ieder geval bedankt. Het lijkt als ik dat zo lees heel erg alsof ik nu in 'the wall'-fase ben aangekomen of zo. Erg herkenbaar. Nou dan kan ik het iig duiden. Gek genoeg stelt het me een beetje gerust. Ik was bang in een soort hele nare depressie te gaan belanden of zo.
Maar toch ook zeker niet fijn wat ik daarover lees en hoe lang dat kan gaan duren, en wat er allemaal los kan komen. Leuk hoe dat werkt hoor, dat systeem in ons *not!!*

bewerkt door Strijkbout
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 6-3-2023 om 21:05 zei niks:

@Yvonne het gaat redelijk. Het is zo lastig uit te leggen hoe het werkt. Je denkt apparaat erin en ze kan horen. Maar zo werkt het niet. Ze hoort zeker geluid, reageert daar ook op. Maar spraak verstaan kan ze nog niet, simpel omdat ze de woorden niet kent. Maar ze leert wel. Zelf wat proberen te zeggen doet ze nog niet, dat zou nu langzamerhand wel moeten komen. Voor ons is het soms best vermoeiend, niet om zielig te doen hoor, met alle liefde. Maar alles benoemen, herhalen het is echt intensief. Maar er zijn ook mooie dingen. Als Inie huilt, gaat ze er nu naar toe om een kusje te geven. Dat is zo lief om te zien.  

@Rosee ik wens jou heel veel sterkte en @Quinn beterschap. @Reacher er is taart nodig voor Q! 

Hierbij! image.jpeg.9a32fb12650534adf995dffd86102450.jpeg
 

En sterkte met Mini. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...