Spring naar bijdragen

Zaterdag 18 februari 2023


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Goedemorgen, de week is weer voorbij gevlogen. Weinig nieuws hier. Gewerkt, lekker veel buiten geweest met het mooie weer. Volgende week donderdag wordt Mini aangesloten op haar implantaat. Spannend, ben zo benieuwd hoe en wat ze nu gaat horen en wat ze er zelf van gaat vinden. @Hadocque sterkte hoor!  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Was laat vanochtend
Slecht geslapen vannacht
Toen een berg boodschappen gedaan.
90 euro !
Mijn hemel, dat was ik vroeger kwijt voor 5 personen !
Nu ga ik altijd wel naar een goed (lees, dure) slager.
Want rotzooi wil ik niet meer.
Nu ben ik in de luxe positie dat ik het gelukkig kan betalen, vroeger met een gezin ging dat niet.

Nog steeds niet erg lekker in mijn vel
Enfin, ik blijf hoop houden.

@niks,
Hoop dat je dochtertje heel veel baat zal hebben bij de implantaat ! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Carnaval dus. Ik ben daar niet dol op. Zelfs stomdronken vond ik die leut vroeger nauwelijks te verdragen. Het oorspronkelijke katholieke idee van voorafgaand aan de vasten nog even een paar dagen los te gaan staat me wel weer aan. Maar losgekoppeld van elkaar is het wel een holle vertoning.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee hoor, ze doen niet aan carnaval, zei mijn kersverse lief toen we plannen maakten om naar onze favoriete disco te gaan. Toen ik hem ophaalde, was hij uitgedost in een bloemetjesjurk en een gele pruik. Hij gaf hij mij een boerenkiel. 'Toch wel, sorry'. Maakt niet uit toch? Kiel aangedaan, hopend dat ik geen bekenden tegen zou komen. Tsja, jaren 80, toen deed ik dat. Hier sindsdien ook nee dank je.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik doe mee! Vandaag drink ik niet. 

Afgelopen zondag een terugval gehad, m'n verhaal staat in mijn eigen draadje en vanacht dacht ik dat ik vanavond wel een lekker speciaal biertje mag drinken van mezelf. Onzin dus, ik doe het niet. 

Lang geleden dat ik dit zo dacht, alcohol was al redelijk uit m'n systeem maar zie je wat 1 zo'n terugval kan doen met je. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Reacher:

Beterschap @Spirit, kijk je uit meisje? 

Ik ga zo naar de HAP. Daar zal nader gekeken worden, of mijn vermoeden juist is.Erg ziek geweest vannacht en hoge koorts.

Heb er zwaar de pest in, maar het is niet anders.

Hoop een kuurtje te krijgen.

Blij dat ik niet drink en dat ik nu voel, wat er met mijn lijf aan de hand is.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...