Spring naar bijdragen

Zondag 5 februari 2023


Beatrix

Aanbevolen berichten

Goedemorgen.

DAGPACT
Beatrix
Maja
Prana

Ik ben van plan niet teveel te doen vandaag. Ook een leerproces, ik hoef niet altijd iets te doen! Lanterfanten is ook een kunst, zoals een vriendin van me altijd zegt. Het is niets om je schuldig over te voelen, al vind ik dat heel moeilijk.

Een fijne zondag iedereen! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Prana:

Goedemorgen.

DAGPACT
Beatrix
Maja
Prana

Fonny

Ik ben van plan niet teveel te doen vandaag. Ook een leerproces, ik hoef niet altijd iets te doen! Lanterfanten is ook een kunst, zoals een vriendin van me altijd zegt. Het is niets om je schuldig over te voelen, al vind ik dat heel moeilijk.

Een fijne zondag iedereen! :)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Toos:

Goedemorgen.

Altijd wat te doen hier. Ik kan ook niet met de armen over elkaar zitten. Altijd wat omhanden. Maar hoe of wat je ook doet of niet doet: fijne zondag allemaal.

DAGPACT
Beatrix
Maja
Prana
Fonny
Mariann
Toos

zbb

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal!

Gisteren een gezellige, maar ook drukke, dag. Daardoor niet lekker en onrustig geslapen. Hier vandaag dus ook maar een ‘lekker doen waar ik zin in heb’ dagje. Zo maar eerst eens wat kokkerellen. Nog veel verse groenten in de koelkast waar ik wat mee wil doen. Vind het snijden ervan wel iets rustgevende hebben altijd. Soep en nasi maken dus maar eerst. En eens op zoek naar een leuk nieuw boek voor op de ereader. Boek waar ik nu mee bezig ben is niet door te komen. Voel me dan soort van verplicht om het wel uit te lezen, maar ga het nu lekker eens niet doen :P

bewerkt door Emmy
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kon ik het maar, lanterfanteren.

Moet altijd iets te doen hebben, iedere dag weer.

Heb een weekend zonder afspraken.

Moeilijk om mezelf dan bezig te houden.

Gisteren best leuk geslaagd op de kledingbeurs, ik was blij, enthousiast en kreeg ineens een megatrekaanval.

Het was zo rond 4 uur.Het was nog steeds druilerig buiten en ineens een soort paniek.

Ik heb er niet aan toe gegeven, maar het was een hard gevecht.

Ben vroeg naar bed gegaan en voor deze noodsituatie diazepam genomen.

Het overviel me ineens.

Nu zo blij, dat ik er niet aan toe heb gegeven.

Ik heb iets met de zaterdagen, als ik geen plannen heb.Weet niet wat het is.Het kan uit mijn jeugd komen.

Op zaterdag was ik altijd eenzaam, mijn ouders werkten dan in de zaak en ik was dan alleen thuis.

Zaterdag was dus nooit leuk voor mij.

Blij met de inzichten, ook vanuit mijn jeugd.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, lekker grondig mijn huis gedaan.

Wat kan een mens daar van opknappen.

Lekkere douche genomen, straks rondje hond en dan lekker Chinees bestellen voor mezelf.

Uiteraard eet ik daar 2 dagen van, dus voor morgen ook weer makkelijk.

Moet morgen een eigen compositie inspelen voor een podcast van toneel.

Moet kjtdat eerst opnemen voor mezelf, anders ben ik het weer kwijt.Ook maar even mee aan de slag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...