Spring naar bijdragen

Zaterdag 4 februari 2023


Beatrix

Aanbevolen berichten

Goeie morgen,

God wat heb ik bout geslapen, ik kan beter zeggen ik heb niet geslapen. Erg onrustig en warm, terwijl ik maar onder één deken slaap en de ventilatie aan heb. Het was dus 12 gr. Maak me erg druk om alle ellende, zeker in de Oekraine. Maar eens wat minder het journaal kijken.

Verder vandaag rustig doen. Daar heb ik zin in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou @bolletje, met 12 graden, kan ik vaak niet slapen van de kou
(M,n hele hoofd en neus wordt dan zo koud dat ik ervan wakker lig)

Dat piekeren is heel naar voor je
Kijk alsjeblieft geen journaal meer als je het jezelf zo aantrekt
Dat is echt niet gezond hoor.:heart:
en je kan er toch niets aan veranderen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Yvonne:

@Maja, hoe gaat het nu met jou? En met jouw moeder en met jouw zorg voor jouw moeder???? 

Lief dat je er naar vraagt @Yvonne. Vorige week dinsdagochtend in ambulance met sirene naar ziekenhuis. Vier dagen high care brain en sinds afgelopen woensdagavond weer thuis met bonk aan extra ingekochte thuiszorg want erg verzwakt. Ik kan zo naar werk en af en toe wat doen voor mijzelf. Nu nog de inwerktijd want heel nieuw team dat de weg in huis nog niet kent. Nog even doorpakken dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een somber weer.Eerst maar koffie, ben wat laat, maar niets te verletten.

Straks even naar een kledingbeurs, ik zoek een rode blouse, sinds ik bij mijn andere koor speel, is rood en zwart verplichte dresscode.

Rood is niet echt mijn kleur, dus ik heb niets daarvan in mijn kledingcollectie.

Voor de rest maak ik me maar niet zo druk vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Maja:

Lief dat je er naar vraagt @Yvonne. Vorige week dinsdagochtend in ambulance met sirene naar ziekenhuis. Vier dagen high care brain en sinds afgelopen woensdagavond weer thuis met bonk aan extra ingekochte thuiszorg want erg verzwakt. Ik kan zo naar werk en af en toe wat doen voor mijzelf. Nu nog de inwerktijd want heel nieuw team dat de weg in huis nog niet kent. Nog even doorpakken dus.

Oooh, wat een lijdensweg toch @Maja, zowel voor jou moeder als voor jou... 
Ik hoop dat het team snel ingewerkt zal zijn en dat jij echt wat meer tijd voor jouzelf kunt pakken.... :heart:

1 uur geleden zei bumperjim:

De boemel naar de stad en nu de tgv in

Dan wens ik jou een goede reis @bumperjim.
Was deze trip gepland of is er iets onverwachts in de familie gebeurd??? 

Hier schijnt de zon inmiddels. Wat een luxe na al dat sombere. 
De was hangt buiten, maar even afwachten of hij ook daadwerkelijk droog is straks.... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...