Spring naar bijdragen

maandag 30 januari 2023


Oskar

Aanbevolen berichten

Nou, als ik de koffie eerst moet verdienen, krijg ik nooit weer koffie en dus nooit wat gedaan en dan nog nooit koffie. Dus, toch eerst maar koffie. Met Brinta en een krant, goedemorgen. De oude boom achter in de tuin waarover al jaren door buren wordt geklaagd, is nu voor een deel afgebroken en op ons eigen tuinhuisje gevallen. Dus daar moet vast iets mee. Zoals gezegd, eerst koffie. 

DAGPACT:
Beatrix
Maja 
Fonny
Yvonne 
zbb
Yana
mariann
Toos
Prana
Pytje
Quinn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag, ik doe mee met het dagpact. Straks bloedprikken.

Vorige week met mijn traject begonnen bij Tactus, de verslavingszorginstelling hier. Praatgroep, hopelijk wat psychologische begeleiding, straks  dus bloedprikken of alles in mn lijf nog doet wat het moet doen. Vorige week niet gedronken, gisteravond één biertje omdat ik anders bang was dat ik deze week anders een compensatiedag zou gaan doen. 

Maak er een mooie dag van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

47 minuten geleden zei chrisjelief:

gisteravond één biertje omdat ik anders bang was dat ik deze week anders een compensatiedag zou gaan doen. 

die heb ik nog niet eerder gehoord hier
en hoe ga je het dan komende week doen?
kijk het filmpje op youtube van Els Noorlander een paar keer goed door
dan snap je waarom dit een vd slechtste smoezen ooit is en je je afhankelijkheid juist in stand houdt zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei lady jane:

misschien willen je buren graag?

Moeten ze wel de deur open doen :P ik zal D straks heen sturen, 't is wel een idee.

DAGPACT:
Beatrix
Maja 
Fonny
Yvonne 
zbb
Yana
mariann
Toos
Prana
Pytje
Quinn
@chrisjelief
Spirit 
Freekie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei lady jane:

die heb ik nog niet eerder gehoord hier
en hoe ga je het dan komende week doen?
kijk het filmpje op youtube van Els Noorlander een paar keer goed door
dan snap je waarom dit een vd slechtste smoezen ooit is en je je afhankelijkheid juist in stand houdt zo.

Iedereen heeft zijn eigen traject, ik dacht dat iedereen hier dat ook besefte maar blijkbaar vervaagt dat als je al een tijdje van je verslaving af bent. Jammer.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei chrisjelief:

Iedereen heeft zijn eigen traject, ik dacht dat iedereen hier dat ook besefte maar blijkbaar vervaagt dat als je al een tijdje van je verslaving af bent. Jammer.

 

nee hoor chris, als het vervaagde kwam ik hier niet dagelijks
daarom waarschuwde ik je juist
uiteraard staat het je vrij met vallen en opstaan adb te worden, net als ikzelf ooit deed

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei lady jane:

nee hoor chris, als het vervaagde kwam ik hier niet dagelijks
daarom waarschuwde ik je juist
uiteraard staat het je vrij met vallen en opstaan adb te worden, net als ikzelf ooit deed

Helaas ben ik nog niet zo ver. Zondag was altijd mijn ik-doe-er-nog-even-een-schepje -bovenop-dag. Als ik gisteren niet dat biertje had gedronken weet ik zeker dat het deze week helemaal misgegaan was. Stapje voor stapje. Deze week blijf ik droog, zondag zie ik wel weer. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

42 minuten geleden zei chrisjelief:

Helaas ben ik nog niet zo ver. Zondag was altijd mijn ik-doe-er-nog-even-een-schepje -bovenop-dag. Als ik gisteren niet dat biertje had gedronken weet ik zeker dat het deze week helemaal misgegaan was. Stapje voor stapje. Deze week blijf ik droog, zondag zie ik wel weer. 

Ieder zn manier :D 

een mooie variant op het beloningsbiertje voor het niet drinken

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na een volle dag alleen met de kinderen te zijn opgetrokken is het pijpje bijna  leeg en is het prettig na het eten even naar zolder te mogen vluchten. Op de achtergrond Tom Waits - Misery is the river of the world. Wordt papa oud? Vroeger had ik geloof ik toch echt meer energie en geduld. Een leesbril heb ik ook al en als het druk is op het schoolplein versta ik mijn jongste zoon niet meer. Het bevalt me helemaal niet, dat hele ouder worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Oskar:

Na een volle dag alleen met de kinderen te zijn opgetrokken is het pijpje bijna  leeg en is het prettig na het eten even naar zolder te mogen vluchten. Op de achtergrond Tom Waits - Misery is the river of the world. Wordt papa oud? Vroeger had ik geloof ik toch echt meer energie en geduld. Een leesbril heb ik ook al en als het druk is op het schoolplein versta ik mijn jongste zoon niet meer. Het bevalt me helemaal niet, dat hele ouder worden.

Ik juich ook niet meer op mijn verjaardag, al jaren niet meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...