Spring naar bijdragen

Zaterdag 28 januari 2023


Beatrix

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei ikkanhet:

Let goed op jezelf @Spirit:rose:

Optreden was leuk.

Nu proberen iets te eten.Het staat in ieder geval op.

De knoop in mijn maag is nog niet helemaal weg.

Ben nog best van slag van hetcbezoek aan de dierenarts.

Alles alleen moeten doen, dus best wel weer trots, want het was een flinke klus.

Gelukkig slaan de medicijnen ook aan.Hij ligt weer lekker te kroelen op schoot.

Bedankt trouwens voor de tip van die olie @bolletje

Moet dit minimaal doseren, anders heb ik er weer een verslaving bij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi! Hier lekkere dag, 12 km gewandeld door de polder met zonnetje erbij. Nu sta ik risotto met wortelpeterselie knoflook ui en parmezaan te maken met een lekker stukje vis erbij! Ook veel leuke plannen gemaakt voor komende weken, wat concerten en bezoekjes. Kijk er wel naar uit om dat zonder drank te doen eigenlijk omdat ik er waarschijnlijk veel meer van zal genieten. Al duikt soms de trek wel even op, bijv bij deze maaltijd die ik sta te maken. Maar een tonic grapefruit (net ontdekt, aanrader) is ook heerlijk! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Spirit:

Bedankt trouwens voor de tip van die olie @bolletje

Moet dit minimaal doseren, anders heb ik er weer een verslaving bij.

Precies Sprietje. Ik kan wel vreselijk kwaad op je worden en je een stomme gup vinden maar ik zou het vreselijk vinden als je ook nog aan die rotzooi verslaafd zou raken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gistermiddag mochten we Mini mee nemen. Zijn naar het huisje gegaan. Morgen gaan we na het ontbijt inpakken en lekker naar huis. Het gaat goed, wel wat huilerig en veel bij ons willen zitten. Doet ze anders nooit, altijd in beweging, dus heel stiekem is het wel even lekker. Maar laat haar maar weer snel de oude Mini zijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei bumperjim:

Goeiemorgen! Kurkdroog maar niet zo'n kurk waar je misschien aan denkt :D 

 

ik heb je wie is wie profiel gelezen, en goed bezig zal ik maar eens zeggen, dit krijg ik niet voor elkaar vooralsnog,geef maar enige tips zou ik zeggen, ter info ik drink al eigenlijk vanaf mijn jeugd te veel en ben nu 58

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei herman0167:

ik heb je wie is wie profiel gelezen, en goed bezig zal ik maar eens zeggen, dit krijg ik niet voor elkaar vooralsnog,geef maar enige tips zou ik zeggen, ter info ik drink al eigenlijk vanaf mijn jeugd te veel en ben nu 58

Hetzelfde dan ik ook vanaf mijn vroege jeugd en nu ook 58.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

57 minuten geleden zei Remi1:

Kan mini nu ineens alles goed horen @niks?

Nee lieve schat, nu is het inwendige implantaat geplaatst. Dat moet genezen, over ongeveer 4 weken kan de uitwendige aangesloten worden. Dat is net als een gehoorapparaat zeg maar. Maar ze zal er nooit mee kunnen horen als ons. Als hij geplaatst word, volgt er een intensief revalidatie traject.

Foto internet: 

Cochleair Implantaat bij kinderen | Informatiefolders

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei herman0167:

ik heb je wie is wie profiel gelezen, en goed bezig zal ik maar eens zeggen, dit krijg ik niet voor elkaar vooralsnog,geef maar enige tips zou ik zeggen, ter info ik drink al eigenlijk vanaf mijn jeugd te veel en ben nu 58

Tips heb ik genoeg:

Niet in huis halen. Als t in huis is, weggooien of buiten bereik zetten. Boodschappen 's ochtends doen. Zorgen dat je tegen borreltijd geen dorst hebt dus goed hydrateren overdag. In het begin jezelf niet in moeilijkheden brengen dus geen kroeg geen feestjes en geen drinkers over de vloer. Dat komt later misschien wel weer. Dag voor dag aanpakken eerst. Niet gaan zitten niet-drinken, iets gaan doen. Ergens heengaan waar geen koelkast is, buiten of zo. Dopamine krijgen uit andere dingen bv sport.

Maar eerst en vooral moet je het echt willen. Het moet je eerste prioriteit zijn. Al het andere even ondergeschikt. Het is wel een drug waar je vanaf moet.

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...