Spring naar bijdragen

Zaterdag 28 januari 2023


Beatrix

Aanbevolen berichten

Gisteravond het laatste deel van een geweldige serie gekeken op Netflix, Katla.  Een IJslandse productie, dus je weet van tevoren dat het geen dijenkletser zal worden. Toch werd de traagheid en somberheid mijn vrouw bijna te gortig. Ik ben zelf dol op bijna alles wat op filmgebied uit Scandinavië komt. Ik hou van die aardse mystiek, de mooie introverte karakters.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

35 minuten geleden zei Prana:

Goedemorgen

 

DAGPACT:
Beatrix
Fonny
Yvonne
Zbb
Prana

Ik ga er een leuke dag van maken. Even bedenken hoe. En ik hoef alleen maar 1 ding te laten, voor de rest mag alles! Ik heb er zin in :D

Zo denk ik er ook over Prana! Dat is het mooie van niet drinken, de mogelijkheden. Geen kater geeft veel meer vrijheid! Goedemorgen allemaal en fijn droog weekend vol leuke dingen gewenst! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het eten zelf ga je juist beter proeven, dus geniet daar gewoon lekker van zou ik zeggen.
Het is belangrijk dat jij je lekker voelt, tussen drinkers. Anders blijf je buitenbeentje of zielig misschien.
Als mensen aandringen of vragen stellen, is het fijn dat je een antwoord paraat hebt. dry januari kan nog
als je er niet al te diep op in wilt gaan, en die bevalt straks zo goed dat je feb. er aan vast plakt misschien, maar dat zie je dan wel weer.
En als tip; ga ze eens observeren. Een frummer hier ging op haar eerste carnaval zonder bier, fotoś maken. Ze zag de drinkers
door het toestel heel expliciet, het niveau, de "conversaties" de gezichtsuidrukkingen, troebele blik enz enz en miste niets aan meedoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei lady jane:

Het eten zelf ga je juist beter proeven, dus geniet daar gewoon lekker van zou ik zeggen.
Het is belangrijk dat jij je lekker voelt, tussen drinkers. Anders blijf je buitenbeentje of zielig misschien.
Als mensen aandringen of vragen stellen, is het fijn dat je een antwoord paraat hebt. dry januari kan nog
als je er niet al te diep op in wilt gaan, en die bevalt straks zo goed dat je feb. er aan vast plakt misschien, maar dat zie je dan wel weer.
En als tip; ga ze eens observeren. Een frummer hier ging op haar eerste carnaval zonder bier, fotoś maken. Ze zag de drinkers
door het toestel heel expliciet, het niveau, de "conversaties" de gezichtsuidrukkingen, troebele blik enz enz en miste niets aan meedoen.

Iedereen weet inmiddels dat ik werk aan een gezonde lifestyle. Ook in verband met stress, etc. Dat lijkt me dus een goede reden om niet te drinken. Maar heb eerder al ondervonden dat er eigenlijk geen vragen over gesteld worden.
Dat van het observeren is wel een goede. Denk dat ik me inderdaad maar op ga werpen als de fotograaf :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Ziet er heel vriendelijk uit buiten.
Vanavond etentje bij (ex) schoonzusje.
Morgen verjaardag zus.
Heb het maar druk met het sociale gebeuren, maar wel leuk ook

Gisteren belde nog een oude schoolvriendin, die ver weg woont
Zo leuk !

Het niet drinken, gaat nog steeds prima.
Vind ook dat ik er beter uit ga zien
Dus, win-win

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. Ik merk dat ik steeds minder zin heb om 'met mate' te drinken, ook al gaat dat best goed(laatste keer was begin januari 2 glazen) Misschien ook door alle ellende die ik hier lees (en die ik mezelf vroeger heb aangedaan door dat geslemp) is de lust me vergaan en bestel ik liever een thee of koffie ipv een glas wijn, ook al 'mag' dat van mezelf. Gisteravond had ik een afspraak met iemand waarbij het gesprek maar niet echt op gang kwam (Misschien voor haar wel, want het ging vooral over haar, maar voor mijn gevoel niet, ik voelde me best ondergesneeuwd)Op zulke momenten kan ik een glas wijn nog steeds missen, omdat het dan zoveel makkelijker gaat... Maar dan zou het voor mij weer een middel worden om een situatie aan te kunnen en dat wil ik niet meer. Aan de thee en koffie gebleven en op tijd naar huis met onbevredigend gevoel. Maar hoe erg is dat eigenlijk,  denk ik nu. Nieuwe dag vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren een totale offdag.Een katerig gevoel en nergens zin in.

Heb dit dus de hele week al, ik moet me overal naartoe slepen.

Straks optreden met mijn koor, daar heb ik dan wel weer zin in.

Ach, het zal wel een griepje zijn.Ik kom veel onder de mensen, dus waarschijnlijk toch een virusje hier of daar opgelopen.

Geen trek in koffie, toch neem ik het maar.Hopelijk geeft het me wat energie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...