Spring naar bijdragen

Vrijdag 20 januari 2023


Beatrix

Aanbevolen berichten

9 minuten geleden zei Zbb:

Ik ben zo stoned als een garnaal 

en ik schaam me kapot 

me boot is een grote kelderen zooi

heb wel geprobeerd op te ruimen nu zo douchen want ik stink

Dan zit je nog steeds in de gevarenzone om weer door te drinken ben ik bang Zbb.
Heb je iets van een lijstje ofzo wat je kunt volgen? Die schaamte begrijp ik wel, het
is ook ontluisterend. Nu aan jou om jezelf bijeen te rapen en radikaal te stoppen.
Had je de antabuse gestopt? Overviel je iets waardoor je toch drank kocht? En hoe kwam
je aan die pillen? Je kreeg toch afgepast? Ergens is er vóór de binge al iets goed mis gegaan.
Ik wens je wijsheid en sterkte toe, en de mogelijkheid beiden aan te boren:rose::heart::musicnote:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Spirit:

Schamen hoeft niet @Zbb

Van mij mag je je biertje drinken, maar sla niet door...

Ja dûh, dat is nou juist het probleem... een biertje bestaat niet bij een alcoholist, één biertje en we weten allemaal wat het gevolg gaat zijn. Zbb moet met z'n fikken juist van de drank afblijven, nu en forever!

Het zou mooi zijn als je je zo kapot schaamt @Zbb dat je voor de rest van je leven kapt met die flauwekul.

Ik hoor je al denken: "ja, maar voor mij is het anders, jij begrijpt dat niet", dus dan zoek je steun bij iemand als Remi die jou lekker kan bevestigen in hoe onmogelijk het is om te stoppen.

Het is allemaal onzin, je houdt jezelf klein en afhankelijk maar je kan het wél, je bent veel groter en sterker dan je denkt. Je moet ophouden met het slachtoffer te spelen, jezelf bij kop en kont pakken en doen wat nodig is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...