Spring naar bijdragen

Donderdag 19 januari 2023


Beatrix

Aanbevolen berichten

Nou, de Stier heeft weer een sollicitatiegesprek gehad. Bleek dat ze een Nederlandstalig iemand zoeken, maar dat hadden ze niet in de advertentie gezet want ze dachten die vinden we toch niet. En de Stier heeft een staatsdiploma... EN de juiste ervaring ;) buitenkansje! Dit KON m wel eens worden, fingers crossed. 

Pfff solliciteren voor 50 plussers, niet eenvoudig...

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ech wel. Tis niet dat ze niet wil werken, het is hier gewoon lastig te vinden. En ze willen allemaal liever een strakke twintiger :huh:

Eigenlijk kan je beter niet stoppen. Zij is wel gestopt, dan lig je er een paar jaar uit en kan je haast niet meer invoegen op de arbeidsmarkt. 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei bumperjim:

Ja ech wel. Tis niet dat ze niet wil werken, het is hier gewoon lastig te vinden. En ze willen allemaal liever een strakke twintiger :huh:

Getver! Daar zou ik als ik Stier was met een boogje omheen lopen. Lijkt me niet het soort baantje waar ze op zit te wachten. :wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers, 
Heb maar weer wat koffie en thee voor jullie laten bezorgen.. 
Regenachtig hier, en het ziet er guur uit. 
Niks niet erg dat ik niet naar buiten mag nu. 
Koffie/thee-inloop Open Kring – Open KringCoca Cola ZERO 0.5 ltr – BeMa Catering
Dit is trouwens mijn tweede poging een bericht te plaatsen, een half uurtje geleden viel de site er weer uit..... 

@bumperjim, mooi nieuwes,  ik ga heel hard duimen dat jouw vrouw die baan krijgt...... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn hemel Zbb, wat een ellende alweer. 
Maar zouden jouw hulpverleners jou er nu uit hebben kunnen praten dan? 
Huisarts bellen misschien? Of 112? Of.... jouw hulpverleners hebben vast een vervanger tijdens hun vakantie of in ieder geval een noodnummer wat je te horen krijgt als je ze nu belt lijkt me... 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, ook ik vannacht gedroomd dat ik gedronken had. En dat ik wakker werd en dacht "ik hoop dat het een boze droom was", maar dat het dat dus niet was en dat ik werkelijk gedronken had. En al bij al was het toch een boze droom in een droom. 

Ik herken het dus helemaal @Maarten82.

Vandaag en vannacht houd ik het droog.

Dagpact:
Beatrix
Fonny
Mariann
Prana

Pytje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Yvonne:

Mijn hemel Zbb, wat een ellende alweer. 
Maar zouden jouw hulpverleners jou er nu uit hebben kunnen praten dan? 
 

 

Wel als ze langskomen waarschijnlijk dan hadden we samen een plan op kunnen stellen

Ik kan mijn noodplan ook niet vinden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...