Beatrix Geplaatst 19 januari Rapport Share Geplaatst 19 januari Een hele goede morgen ! Vroeg wakker, wat even balen was en toen keek ik naar buiten : een mooi wit winter landschap. Wow !! ( moet er straks wel door, dus of ik dan nog zo enthousiast ben ) DAGPACT Beatrix Koala84 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 19 januari Rapport Share Geplaatst 19 januari Goeiemorgen! Ik geloof dat het hier ook vriest. Sneeuw was niet voorspeld. Hebben we ook al gehad, ik vind 1x wel zat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 19 januari Rapport Share Geplaatst 19 januari Goedemorgen allemaal! Waar zijn mn snowboots? Dagpact: Beatrix Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maarten82 Geplaatst 19 januari Rapport Share Geplaatst 19 januari Goedemorgen allemaal. Regenachtige ochtend hier. Wederom gedroomd dat ik aan de drank zat. Voelde me weer enorm schuldig en uiteraard bijzonder opgelucht toen ik fris en helder wakker werd. Koala84 en Prana reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 19 januari Rapport Share Geplaatst 19 januari (bewerkt) Nou, de Stier heeft weer een sollicitatiegesprek gehad. Bleek dat ze een Nederlandstalig iemand zoeken, maar dat hadden ze niet in de advertentie gezet want ze dachten die vinden we toch niet. En de Stier heeft een staatsdiploma... EN de juiste ervaring buitenkansje! Dit KON m wel eens worden, fingers crossed. Pfff solliciteren voor 50 plussers, niet eenvoudig... 19 januari bewerkt door bumperjim rapilos, Lika, Prana en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 januari Rapport Share Geplaatst 19 januari Dat zou fijn zijn joh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Koala84 Geplaatst 19 januari Rapport Share Geplaatst 19 januari Lekker bezig mensen! We gaan er weer voor vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 19 januari Rapport Share Geplaatst 19 januari (bewerkt) Ja ech wel. Tis niet dat ze niet wil werken, het is hier gewoon lastig te vinden. En ze willen allemaal liever een strakke twintiger Eigenlijk kan je beter niet stoppen. Zij is wel gestopt, dan lig je er een paar jaar uit en kan je haast niet meer invoegen op de arbeidsmarkt. 19 januari bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 januari Rapport Share Geplaatst 19 januari Ik heb hier nog geen weerbericht. Hopelijk is het koud. En donker. Wat een opluchting dan hè @Maarten82, dat nuchter wakker worden. Ik ga er weer eens tegenaan. Maarten82 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 januari Rapport Share Geplaatst 19 januari Zojuist zei bumperjim: Ja ech wel. Tis niet dat ze niet wil werken, het is hier gewoon lastig te vinden. En ze willen allemaal liever een strakke twintiger Getver! Daar zou ik als ik Stier was met een boogje omheen lopen. Lijkt me niet het soort baantje waar ze op zit te wachten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 januari Rapport Share Geplaatst 19 januari @Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 januari Rapport Share Geplaatst 19 januari goeiegrauwemorgen hier helaas geen wit te bekennen maar wel op de fiets dan zo gelukkig en de warme sauna maar weer eens opzoeken, heerlijk! mooie dag allen Koala84 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mariann Geplaatst 19 januari Rapport Share Geplaatst 19 januari Brr echt koud, maar het zonnetje komt gelukkig. Dagpact: Beatrix Fonny Mariann Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prana Geplaatst 19 januari Rapport Share Geplaatst 19 januari Goedemorgen. Sinds gisteren hier ook een dik pak sneeuw. Prachtig om te zien en fijn dat ik er niet doorheen hoef, omdat ik thuis werk. Dagpact: Beatrix Fonny Mariann Prana Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 19 januari Rapport Share Geplaatst 19 januari Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 januari Rapport Share Geplaatst 19 januari Goedemorgen frummers, Heb maar weer wat koffie en thee voor jullie laten bezorgen.. Regenachtig hier, en het ziet er guur uit. Niks niet erg dat ik niet naar buiten mag nu. Dit is trouwens mijn tweede poging een bericht te plaatsen, een half uurtje geleden viel de site er weer uit..... @bumperjim, mooi nieuwes, ik ga heel hard duimen dat jouw vrouw die baan krijgt...... Toos en bumperjim reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 19 januari Rapport Share Geplaatst 19 januari (bewerkt) . 19 januari bewerkt door Zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 januari Rapport Share Geplaatst 19 januari Mijn hemel Zbb, wat een ellende alweer. Maar zouden jouw hulpverleners jou er nu uit hebben kunnen praten dan? Huisarts bellen misschien? Of 112? Of.... jouw hulpverleners hebben vast een vervanger tijdens hun vakantie of in ieder geval een noodnummer wat je te horen krijgt als je ze nu belt lijkt me... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 19 januari Rapport Share Geplaatst 19 januari De vervanger is ook op vakantie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 januari Rapport Share Geplaatst 19 januari Dan de vervanger van de vervanger.... en anders de huisarts of 112..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pytje Geplaatst 19 januari Rapport Share Geplaatst 19 januari Goedemorgen, ook ik vannacht gedroomd dat ik gedronken had. En dat ik wakker werd en dacht "ik hoop dat het een boze droom was", maar dat het dat dus niet was en dat ik werkelijk gedronken had. En al bij al was het toch een boze droom in een droom. Ik herken het dus helemaal @Maarten82. Vandaag en vannacht houd ik het droog. Dagpact: Beatrix Fonny Mariann Prana Pytje Maarten82 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 19 januari Rapport Share Geplaatst 19 januari 2 minuten geleden zei Yvonne: Mijn hemel Zbb, wat een ellende alweer. Maar zouden jouw hulpverleners jou er nu uit hebben kunnen praten dan? Wel als ze langskomen waarschijnlijk dan hadden we samen een plan op kunnen stellen Ik kan mijn noodplan ook niet vinden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 januari Rapport Share Geplaatst 19 januari Wat houdt dat noodplan ongeveer in? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 19 januari Rapport Share Geplaatst 19 januari Goedemorgen. DAGPACT: Beatrix Fonny Mariann Prana Pytje Toos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 19 januari Rapport Share Geplaatst 19 januari De site ligt er steeds uit. @ZbbIk weet niet precies wat er aan de hand is, maar sterkte. Hopelijk snel hulp. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden