Spring naar bijdragen

Dinsdag 3 januari 2023


Fonny

Aanbevolen berichten

Het huis al gedaan, de was in de wasmachine, de hond al uit geweest, gedouced en toch ga ik straks nog even liggen.Ik ga weer niet te hard van stapel lopen.

Zondag begint m'n vrijwilligerswerk, wat ik best eng vind, maar ik ga toch, omdat het mij enorm aantrok om dat te doen en ook van mijn saaie zondagen af te zijn.Ik moet zelf ook weer opkrabbelen eerst, dus ook daar neem ik de tijd voor.Maar gelukkig is alles nu voorbij.Geen druppel komt hier meer in huis en mijn doel is om het langer vol te houden dan 3 of 4 maanden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Francoise:Ik heb een enorme kater van de ruzie met man gisteren.  onze intenties zijn van beiden goed bedoeld maar we werken elkaar vreselijk op de zenuwen met ons gedrag.  Zo vermoeiend en frustrerend .  Ben er gewoon depri van 

Mijn man en ik kunnen dit ook hebben. Wat het beste werkt (maar mij lang niet altijd lukt!) is bedenken dat dit het geval is (tegen elkaar inwerken/ op zenuwen werken) en afstand nemen. Even pauze. Iets anders gaan doen. Maar ja… soms lukt dat niet he?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, geen brand bij mij.

@Remi1wat ook al gezegd is, bouw het rustig af.Blij dat je weer wat eet.

Het is niemand gegund om te onder te gaan aan die rotdrank.

Bij mij was het dit keer niet al te heftig, wat zijn 6 blikjes voor een alcoholist?

Toch neem ik dit zeer hoog op.

Straks 6, dan 8, daarna 10 en voor je het weet zit ik ook weer in een zware binge.

Benieuwd naar de groepscursus die 27 januari start en daarbij is het nu heel hard werken aan mezelf.

@Remi1, hoop dat je je snel kunt herpakken.

Ik heb de hond vroeg uitgelaten en ga het klokje rondlopen.

Morgen op tijd op.

Hoef nergens heen, maar wil dat gewoon.

Droge afmelding en welterusten.

bewerkt door Spirit
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei bumperjim:

Op een gegeven moment heb je dezelfde ruzie al 10x gehad en dan kan het steeds korter :) 

Pizza bestellen hier, koelkast levert weinig inspiratie. 

Was dat maar waar. Omdat je het er al zo vaak ruzie over hebt gehad wordt je alleen maar bozer dat het nu weer mis gaat. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Reacher:

Was dat maar waar. Omdat je het er al zo vaak ruzie over hebt gehad wordt je alleen maar bozer dat het nu weer mis gaat. :D

Wij hebben nooit geen ruzie... Maar dat ligt meer aan S dan aan mij. Ik kan nog wel eens kribbig zijn, maar hij reageert daar niet op. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 uur geleden zei Roberto:

@Remi1, zomaar in 1 x stoppen lijkt mij ook niet verstandig.
Is in 1 x stoppen met een paar dagen lorazepam / diazepam geen optie voor jou?
Afbouwen is voor mij geen optie.

Nee, nee. nee. Geen sprake van. Prakkiseer er niet eens over. Ik ben nu precies 10 jaar en 7 maanden clean van (verslavende) pillen (waaronder pammetjes).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...